
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#8461
Írta 2004. szeptember 28. - 07:57

#8462
Írta 2004. szeptember 27. - 19:23

nálam a váll talizzunk és odadom..
Elvileg a gyapi szedte szét és takarította ki teljesen :-X és ugye azt mondták hogy a szimeringek is hibátlanok de õszintén, már nem érdekel
Elvileg a gyapi szedte szét és takarította ki teljesen :-X és ugye azt mondták hogy a szimeringek is hibátlanok de õszintén, már nem érdekel

#8463
Írta 2004. szeptember 27. - 17:20

Hoppá ez a sörösdoboz jó ötlet erre nem is gondoltam... 
köszi
megyek is és megcsinálom....

köszi
megyek is és megcsinálom....

#8464
Írta 2004. szeptember 27. - 16:21

veszel egy doboz sört/kólát (kinek mi) és megiszod, majd a dobozát felhasználod: kivágod egyenes 1 centi vastag csiknak, behelyezed a villanyak és a szirszar közé, és nyertél. vagy esztergáltatsz egy másik csészét kompletten (olyan alsó támasztó szirszart) ami belül kisebb. egy esztergályos megcsinálja minimum forintból. pölö gyapi biztos tud olyat mondani, aki csinálna neked ilyet, vagy hajdu-bike.
pazzaz: dig azért van rossz tapasztalattal a pazzaz villájáról, mert ugyan nem tudom, hogy ki szedte szét, és miért, de egy egész tejfölösdoboznyi zsírt szedtem ki belõle, és még van benne (többek között a becsúszó belsejében!)
amúgymeg: a szimmering kritikán aluli, szerencsére szabvány, cserélhetõ, megéri jobbra (vagy balra
) cserélni, nem nagy pénz. a perselyek kritikán aluliak, szerencsére a marzoé pont jó bele (monster) ami drága, cserébe örök élet.
a papucs egy kalap sz*r, és dig el is törte, de ha óvatos vagy, és nem sok csõröst ugrasz, akkor elmegy, és nem kell sok szerszám a kerékcseréhez.
tuning: minden zsir kiszed, kevés ken bele, és olajbaáztatott szivacsgyûrû (2 db/szár) a perselyek közé (3 van belõle/szár).
OFF
dig: keressed megfelé a felsõvállat a villádhoz. kell nekem, gyapi nem adta ide, valószinüleg nála van, csak lusta elõszedni, vagy nálad van, és nem adtad oda neki. mindegy. menj be hozzá, vagy keritsd elõ, szombaton találkozunk, és elkérem.
ON
olajpatronos villák: ha jó a kenés (pölö manitou féle semi bath) és jó a szimmering (pölö manitou féle evil genius, vagy bármilyen rs vagy marzo) akkor nem nehéz jó patronos villát csinálni, s az ráadásnak könyebb, mert kevesebb benne az olaj, ami csak nehezék mondjuk egy monsterben.
pazzaz: dig azért van rossz tapasztalattal a pazzaz villájáról, mert ugyan nem tudom, hogy ki szedte szét, és miért, de egy egész tejfölösdoboznyi zsírt szedtem ki belõle, és még van benne (többek között a becsúszó belsejében!)
amúgymeg: a szimmering kritikán aluli, szerencsére szabvány, cserélhetõ, megéri jobbra (vagy balra

a papucs egy kalap sz*r, és dig el is törte, de ha óvatos vagy, és nem sok csõröst ugrasz, akkor elmegy, és nem kell sok szerszám a kerékcseréhez.
tuning: minden zsir kiszed, kevés ken bele, és olajbaáztatott szivacsgyûrû (2 db/szár) a perselyek közé (3 van belõle/szár).
OFF
dig: keressed megfelé a felsõvállat a villádhoz. kell nekem, gyapi nem adta ide, valószinüleg nála van, csak lusta elõszedni, vagy nálad van, és nem adtad oda neki. mindegy. menj be hozzá, vagy keritsd elõ, szombaton találkozunk, és elkérem.
ON
olajpatronos villák: ha jó a kenés (pölö manitou féle semi bath) és jó a szimmering (pölö manitou féle evil genius, vagy bármilyen rs vagy marzo) akkor nem nehéz jó patronos villát csinálni, s az ráadásnak könyebb, mert kevesebb benne az olaj, ami csak nehezék mondjuk egy monsterben.
#8465
Írta 2004. szeptember 27. - 15:43

maradjunk vmi vekony alu/rez/bronz lemeznel.
ha leeht persze csak akkor
en nem eroltetetm
de...
ha leeht persze csak akkor
en nem eroltetetm
de...
#8466
Írta 2004. szeptember 27. - 15:40

#8467
Írta 2004. szeptember 27. - 15:36

szigszalagra én is gondoltam... 
2 gyûrû: a holtjátéka 1,5-2mm vagy annyise, szal extrémvékony és kicsi gyûrû kéne, amit sztem nem is lehet megcsinálni....
még mindig a ragasztáson gondolkozom csak nemtom mivel lehetne...

2 gyûrû: a holtjátéka 1,5-2mm vagy annyise, szal extrémvékony és kicsi gyûrû kéne, amit sztem nem is lehet megcsinálni....
még mindig a ragasztáson gondolkozom csak nemtom mivel lehetne...
#8468
Írta 2004. szeptember 27. - 15:25

Két gyûrû? esztergáltatsz egyet, ami egyrészt illesztett a nyakkal, másrészt erre illeszkedik a korm.csapi.alsó része...
#8469
Írta 2004. szeptember 27. - 15:22

más kcs.-vel? mikkel próbáltad?
vagy vegyé vaskosabb nyakat ;D
vagy ha gányolni akarsz akkor sixalaggal tekerd be rendesen.
vagy vegyé vaskosabb nyakat ;D
vagy ha gányolni akarsz akkor sixalaggal tekerd be rendesen.

#8470
Írta 2004. szeptember 27. - 15:13

na senkinek semmi ötlete hogy miasz@rt csináljak az alsó gyûrûvel hogy ne lötyögjön a villanyakon?????? ??? ??? ??? ???
:-\
Vagy gány rulez alapon fogpiszkálószilánkokkal ékeljem ki?? :-\
:-\
Vagy gány rulez alapon fogpiszkálószilánkokkal ékeljem ki?? :-\
#8471
Írta 2004. szeptember 27. - 14:47

Sziasztok!
Van egy 2002-es Duke XCém 80 mm rugóúttal. Van-e valakinek használható tuning ötlete 100 mm rugóútra bõvítésre? Mert elvileg OEM gyártottak belõle ilyet is, de sajnos nincs benne kivehetõ közdarab, amivel a késõbbi modelleket símán átrakhattad 80-ról 100-ra.
Vagy ha valakit érdekel, megboltolhatjuk és én veszek egy 100mm-es telót, nekem mindegy.
Elõre is köszi!
Van egy 2002-es Duke XCém 80 mm rugóúttal. Van-e valakinek használható tuning ötlete 100 mm rugóútra bõvítésre? Mert elvileg OEM gyártottak belõle ilyet is, de sajnos nincs benne kivehetõ közdarab, amivel a késõbbi modelleket símán átrakhattad 80-ról 100-ra.
Vagy ha valakit érdekel, megboltolhatjuk és én veszek egy 100mm-es telót, nekem mindegy.
Elõre is köszi!
#8472
Írta 2004. szeptember 27. - 13:45

U.I.: csak annyi h nemtom honnan szerzel px-et, mert én is a fél országot körbetelefonáltam, de sehol nem volt... nemhogy 14-es.
BigBike-ban 2 hete meg volt egy 14-es.
a 16ost en hoztam el ;D
#8473
Írta 2004. szeptember 27. - 09:29

#8474
Írta 2004. szeptember 27. - 07:50

nekem nem gond új px-et keresni, megvannak a "kapcsolataim" ;D egyébként a végén még lehet, hogy 2005-ös lesz, attól függ, mikor jön be!
Ha meg mást nem: ebike. 34ezeré újba megéri nem?
Ha meg mást nem: ebike. 34ezeré újba megéri nem?
#8475
Írta 2004. szeptember 26. - 23:18

egy váz elég sok problémára megoldást nyújthat.
de nemtom eddig mi volt a problémád, mert nem olvastam vissza. azt tudom h jó 2 centivel kisebb a fejcsöve.
de sejtem akkor mi van.
vegyél esetleg kisebb sucnit.
pl vele orvosolható szintén.

szal vegyél rövidebb fejcsövü vázat, kisebb stucnit, és kész is.
ja, csak ha akarsz venni polarx-et talán még van 1-2 valahol.....
de nemtom eddig mi volt a problémád, mert nem olvastam vissza. azt tudom h jó 2 centivel kisebb a fejcsöve.
de sejtem akkor mi van.
vegyél esetleg kisebb sucnit.
pl vele orvosolható szintén.

szal vegyél rövidebb fejcsövü vázat, kisebb stucnit, és kész is.
ja, csak ha akarsz venni polarx-et talán még van 1-2 valahol.....
#8476
Írta 2004. szeptember 26. - 22:37

nnna akkor megoldás lehet számomra az újabb váz? Nem gyengébb a fejcsöve mert rövidebb?
#8477
Írta 2004. szeptember 26. - 22:23

rövidebb a fejcsöve. jóval.
és emellett a manitou villák patronosak, de ez csak a csillapításért felelõs, ezt már kitárgyaltuk. a fluid flow vagy a microlube része felel inkább a mozgásért.... és a psylo sl is inkább patronos mint nyiltolaj, mégis hogy mozog mááár??
amugy psylo-mra kalapáccsal kellett felhelyeznem a kcs alsó részét.... (fsa ThePig)
U.I.: csak annyi h nemtom honnan szerzel px-et, mert én is a fél országot körbetelefonáltam, de sehol nem volt... nemhogy 14-es.
és emellett a manitou villák patronosak, de ez csak a csillapításért felelõs, ezt már kitárgyaltuk. a fluid flow vagy a microlube része felel inkább a mozgásért.... és a psylo sl is inkább patronos mint nyiltolaj, mégis hogy mozog mááár??
amugy psylo-mra kalapáccsal kellett felhelyeznem a kcs alsó részét.... (fsa ThePig)
U.I.: csak annyi h nemtom honnan szerzel px-et, mert én is a fél országot körbetelefonáltam, de sehol nem volt... nemhogy 14-es.
#8478
Írta 2004. szeptember 26. - 22:00

õõ véletlen a px 2004-es változatának nem rövidebb egy picit a fejcsõve, mint a 2002-esnek? Mert a költségvetésembe valszeg belesuvvasztok egy új px-et, azt' csak azért kérdem!
#8479
Írta 2004. szeptember 26. - 21:56

fuckbkv: sztem ha zúzol alap a headlock, ugyhogy szerezz be egyet. a villanyak meg hmm... a velvartban hegesztenek jól gyorsan és olcsón (hmm) persze nem lesz olyan erõs, mint a gyapi féle 2 kilós acél henger, de ha csak annyi kell, hogy a stucni feléig mennyen, arra elég tán. vagy vegyél alacsonyabb kormánycsapágy/stucnit.
jah, és a finom mozgásról és olajpatronról csak annyit, hogy manitougyönyörûen mozognak és nyílt olajpatronnal jönnek. könyebb, jobban állítható,
csak kenni kell (az újakat nem).
Nyílt olajpatron na igen - de én zártra gondoltam, pl. mozo x5.5 Nekem is manitoum van, istenkirályul mozog. Csak sajnálnám gányolni a nyakát, nekem nagy kincs ez a teló, alig használtan szereztem be, és kívül karcmentes belül hibátlan!
Egyébként valami fsa kormánycsapim van annó 12 rugesz volt újba, én féláron jutottam hozzá használtan - az életbe nem lazult ki semmilyen villa sem, soha sem kellett utánahúzni. Tehát egyenlõre semmi sem vitt rá, hogy head-lockot használjak. Bár az elõzõ tulaj azzal használta a villát (pedig xc-s a srác). Mint említettem, a stucni feléig már most elér. Stucniból nemtudom, hogy mik vannak (a 2 csavaros b+-zal nyomulok, mert a 4-es pazzazomba kihaltak a menetek), mert igazából csak itt tudnék nyerni magasságot. Utánanéztek nekem, de max 3mm-t tudnék nyerni egy másik korm.csapival. De most nem fogok venni másik csapit, amikor ez tökéletes! Stucnira meg azt mondták, hogy sokat nem fogok tudni nyerni, mivel nem a boltba járok a bájkkal.
#8480
Írta 2004. szeptember 26. - 19:59
