Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
#6621
Írta 2005. február 20. - 13:05

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6622
Írta 2005. február 20. - 11:22

dirt jam pro: egyik oldalon rugó, aminek az elõfeszítésést állítgathato sima tekerentyûvel, a másik oldalra meg levegõt fújhatsz és ott van a nem állítható SSV csillapítás (sima nem sebességérzékeny csili)
#6623
Írta 2005. február 20. - 09:52

#6624
Írta 2005. február 19. - 23:53


#6625
Írta 2005. február 19. - 21:53

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6626
Írta 2005. február 19. - 21:50

sõt azt is, hogy a comp-ban csak rugó van,
az is tuti, hogy a pro ban levegõ is van, amit autó pumpával lehet fújni.
a kérdés az, hogy az egyik szára levegös -e és a másik olajos,( mer valami ilyesmit olvastam egy német oldalon), vagy mindkettõ olajos, vagy hogy hogy van benne??
#6627
Írta 2005. február 19. - 20:44

- dirt jam comp: no csili
- dirt jam pro: ssv
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6628
Írta 2005. február 19. - 20:08

azért linkeltem, hogy el tudja olvasni, és ne találgasson.
#6629
Írta 2005. február 19. - 20:07

#6630
Írta 2005. február 19. - 19:49

itt olvasgathatsz róla!
amúgy mintha pont a dirtjumper széria butított, csillapításmentes verziója lenne
de majd úgyis kijavít valaki mindjárt.
#6631
Írta 2005. február 19. - 19:45

a dirt jam pro -ról mit tudtok? Mer eddig, amelyik eladót megkérdezem, mind kavart, vagy fingja nem volt róla, hogy milyen benne a csillapítás
#6632
Írta 2005. február 19. - 19:10

a rugó belsejében megy fel-le a nyomorúd feje amikor tekered felül.
és ha csökkented az utat, nem keményedik fel, csak nagyon picit.(szinte észrevehetetlen)
#6633
Írta 2005. február 19. - 19:07

#6634
Írta 2005. február 19. - 17:30

#6635
Írta 2005. február 19. - 15:17

biztos annal is jobb a krom.
a lenyeg, hogy egyenlore nem hiszem el, hogy a kromozott felulet jobban 'csuszik'.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6636
Írta 2005. február 19. - 10:27

#6637
Írta 2005. február 19. - 10:15

építsd össze, és voilá!
(motorokhoz én nem értek)
és a krómozott acél becsúszót sem szídta senki, csak nem ért mindkei egyet azzal hogy az a legjobb. mert lehet hogy a legkisebb ellenállással súrlódó, de nem ez az egy dolog határozza meg egy becsúszó milyenségét. van amiben jobb, van amiben rosszabb az alunál.)
#6638
Írta 2005. február 19. - 10:10

A legtöbbnek vagy réz színû(bizony bizony lor) vagy Nitrid bevonatú anodizált alu.
#6639
Írta 2005. február 19. - 10:06

Semmi érezhetõ különbség nincs a kettõ között. Egyes emberek meg itt szidják a krómozott felületkezelést, meg azért nem mozog a 04-es dj mert krómozott a becsúszószára.......
#6640
Írta 2005. február 19. - 09:19

Amúgy a Marzo szerint a krómozott a legtartósabb és súrlódásmentesebb, utána jön a feketére anodizált alu. CSak nehéz jó krómozást csinálni, de a Marzo tud. Nem hiszem, hogy hazudnának, ja meg a krosszmotorokon is krómozott becsúszószárak voltak!!
1: miért, a krosszmotorra aluminium becsúszókat rakjanak anodizálva?
szted az elsö járdaszegélynél törne ketté, vagy igen?
2: nehéz lenne jó krómozást csinálni? az is csak egy bevonat, beápolják vele a becsúszó rudit, és máris mehet a villába.
3: akkor reméljük ezt a króm-acél becsúszós állításukat(azóta mindenki ezt hangoztatja) majd egyszer igazolni is fogják. Mert eddig mindenki csak ezt mondja, mert a marzó így, mert a marzó úgy.. de hol az a villa, amibõl kiindúltak? 200 kilós krosszmotor alatt még szép hogy mozog.... de a bicókban?