2012-es Trance X? A villa típusa mellett szereplõ "Evolution"-bõl gondolom. Szérián kivüli mindenesetre, csak a Giantnek gyártja a Fox a 125-ös verziókat a Trance modellekhez. Csak hogy igazán összezavarják az embert, Evolution, illetve OB-os szériából nincs is QR15-ös verzió. Persze egy nagy gyár kérésére bármit összelegóz a Fox, RS és a többiek. ;-)
Biztos, hogy Float van ráírva a tiédre és nem F-series?
Lásd itt (2011-es X3):
http://img840.images...9/fotos003i.jpghttp://img11.imagesh...2/fotos004s.jpgKözben próbáltam utána keresni és azt látom, idén nincs is F-series, minden Float már.
Egyébként van pár árulkodó jel, amibõl megállapítható, hogy egy Float láb például evolution, performance vagy factory verziós-e. A láb felsõ részén az átívelõ híd hajlításának alsó része ha rókafarok-szerû, akkor Factory (persze csak a láb!). (Vagy egy tavalyi modell lába, amit letoltak még a régi gyártósoron...) :-) Ami még érdekesség lehet, hogy ha a híd hátsó része a berácsozott verzió, akkor az erõsebb, masszív lábat kapta a villa, ha csak simán egy nagy üreg látszik ott, akkor a kevésbé masszív verzió (lásd fentebb, második fotó), ami pár grammal könnyebb így. (Rosszabbnak biztos vagyok benne, hogy egyáltalán nem rosszabb, maximum kevésbé merev.)
Float R: csak az olajos csillapítás mértéke állítható (R = Rebound).
Float RL: csillapítás állítható és Lockout (R = Rebound, L = Lockout).
A FIT-es verziókkal még lehetne bõvíteni és bonyolítani a listát, ahol az RL verziók is a 3. generációs lockouttal jönnek (láb alján egy tekerõvel állítható a lockout oldási küszö
és még sok-sok custom verzió (Trek-féle DRCV és társai).
RLC verzióknál a C pedig a Low Speed Compression állíthatóságát jelöli, R és RL-eknél ez nem állítható kívülrõl.
Az F-series pedig az XC-s vonulat volt 80-120-ig tavaly, ezek szerint
idén már nincs ilyen.
Ha a
karbantartás miatt érdekel, hogy Float R, RL vagy F-series, akkor én a "sima" Float leírását követném, azon belül az
RL verzióét.