Ez tényleg nagyon jó ár. 150 környékén itthon lenne.ha netán valaki olcsóbban akarna foxot:
Fox 32 F100 RLC Suspension Forks
Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#301
Posted 2012. October 31. - 18:29
#302
Posted 2012. October 31. - 17:22
#303
Posted 2012. October 05. - 21:57
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#304
Posted 2012. October 05. - 11:39
Ez a Fox milyen széria lehet? Lábon a matrica alapján 2011, viszont V-fék tüskék vannak rajta, ami több mint furcsa. Ez valami "legózott" lehet? (Fékfelfogatás PM-es, szóval ha legózott is, legalább 2008-as a láb.)
Fox f32 100mm 2011 « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
A másik, hogy állítólag 1500 km-t, ami nagyon kevés, mégis szimmeringet kellett már cserélni benne, ami (nálam) a korábbi Foxomnál olyan 6000-7000 km körül volt esedékes - de ez már egy mellékes szál, kevésbé érdekes. (Apróhirdetõben mindig minden 500-1500 km-t futott, ezt megszokhattuk.) Fotók alapján mondjuk szép állapotban van.
Igazából csak azért kérdezem ezeket, mert ilyen verziót még soha nem láttam.
Igen a V-fék tüske furcsa, nem is találtam 2011-es verzióban ilyet. Volt egyáltalán? De ettõl még létezhet külön igény szerint valami OEM, RL-es, V-fék tüskés verzió...
Ha nem, akkor átmatricázott 2010-es (vagy 09'-es...)
#305
Posted 2012. October 05. - 09:25
Fox f32 100mm 2011 « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
A másik, hogy állítólag 1500 km-t, ami nagyon kevés, mégis szimmeringet kellett már cserélni benne, ami (nálam) a korábbi Foxomnál olyan 6000-7000 km körül volt esedékes - de ez már egy mellékes szál, kevésbé érdekes. (Apróhirdetõben mindig minden 500-1500 km-t futott, ezt megszokhattuk.) Fotók alapján mondjuk szép állapotban van.
Igazából csak azért kérdezem ezeket, mert ilyen verziót még soha nem láttam.
#306
Posted 2012. October 02. - 09:14
A csillapítás az remek ,úgyhogy az olaj is van hogy több,van hogy kevesebb.viszont akkor a kottyanást megnézetem.Bár,hogy õszinte legyek picit csalódás kb. 500-600 km után ilyen hiba,ahhoz képest, hogy mennyibe kerülnek a bringák.A szerelõm mindig azt mondja:"szerinted érdekli õket?el kell adni.." Köszönöm a gyors választ!
én láttam 0km-es vázat ami kotyogott
û
amúgy most látom, hogy ez nem is a rugóstagok topic elnézést az offért.
de fox úgyhogy elfér
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#307
Posted 2012. October 02. - 08:04
#308
Posted 2012. October 01. - 21:35
ugyancsak rp2-rõl lenne szó. az természetes, hogy lezárt állapotban koppan a tag, ha rámegyek vmire?
Az enyém nem koppan propedalban sem.A nagyobb egyenetlenségeknél bemozdul,de zajtalan mindkét állapotban.
#309
Posted 2012. October 01. - 21:33
#310
Posted 2012. October 01. - 21:06
Forgáspontban van egy teflon gyûrû, annak cseréje orvosolja a kotyogást, cserével együtt kb 3-4ezer forint
az hogy a becsuszón áll a dzsuva az nem mérvadó, nedves rongyal töröld mindig tisztára. Gond akkor van , ha belül elfossa magát és ezért tolja ki az olajat, de azt könnyen észreveszed, szröcsög és nem tökéletes a csillapítás, visszarúg.
ugyancsak rp2-rõl lenne szó. az természetes, hogy lezárt állapotban koppan a tag, ha rámegyek vmire?
#311
Posted 2012. October 01. - 19:50
Hali!
Fox RP2-esem van a,a bringa 2 hónapos,de úgy látom elég sok olajat enged egy túra után...a beállítógyûrûn szabályosan áll a cucc.Van valakinek hasonló tapasztalata?Plusz,felfelé is kottyan a rugós tag felsõ forgáspontja kicsit.Ez az elsõ össztelósom,ugyhogy nincs sok tapasztalatom a forgáspontok terén.Eresztem neki,de õrülten nem ugrálok vele.És mivel csak 2 hónapos kb,nem örülök.
Forgáspontban van egy teflon gyûrû, annak cseréje orvosolja a kotyogást, cserével együtt kb 3-4ezer forint
az hogy a becsuszón áll a dzsuva az nem mérvadó, nedves rongyal töröld mindig tisztára. Gond akkor van , ha belül elfossa magát és ezért tolja ki az olajat, de azt könnyen észreveszed, szröcsög és nem tökéletes a csillapítás, visszarúg.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#312
Posted 2012. October 01. - 19:35
Fox RP2-esem van a,a bringa 2 hónapos,de úgy látom elég sok olajat enged egy túra után...a beállítógyûrûn szabályosan áll a cucc.Van valakinek hasonló tapasztalata?Plusz,felfelé is kottyan a rugós tag felsõ forgáspontja kicsit.Ez az elsõ össztelósom,ugyhogy nincs sok tapasztalatom a forgáspontok terén.Eresztem neki,de õrülten nem ugrálok vele.És mivel csak 2 hónapos kb,nem örülök.
#313
Posted 2012. September 28. - 19:17
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#314
Posted 2012. September 28. - 19:02
van a bringámban egy fox rp23 boost valve tag, egy ideje nem mûködik a propedal rendszere. hiába fordítom el a kart nem történik semmi, ugyanúgy mozog, mint nyitott állapotban.
Ezzel lehet valamit csinálni, vagy szervíz?
köszi a választ!
#315
Posted 2012. September 04. - 22:15
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#316
Posted 2012. August 27. - 20:29
Én csak annyira használom, hogy a sík betonon a tekerés közbeni pogózást kiküszöböljem. De ez úgy is megoldható persze ha a Compr. hiányában valaki 1 picit többet fúj a kamrába. De szerintem csak amolyan nice to have opció.
Hát én úgy vagyok ezzel amit te írsz, h akkor minek is neked ilyen villa?:confused:
#317
Posted 2012. August 27. - 20:23
A kompresszió mindig is befelé út csillapítást jelentette. Van belõle nagy sebességû, meg kis sebességû. Utóbbi, kis sebességû a kisebb úthibák kimozgásának finomságát lehet beállítani. Míg a nagy sebességûvel a letörések, nagyobb ugratok bemozgását lehet beállítani.
Én csak annyira használom, hogy a sík betonon a tekerés közbeni pogózást kiküszöböljem. De ez úgy is megoldható persze ha a Compr. hiányában valaki 1 picit többet fúj a kamrába. De szerintem csak amolyan nice to have opció.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#318
Posted 2012. August 24. - 10:24
Ez nagyon szimpatikus - neked ki csinálta meg?
#319
Posted 2012. August 24. - 10:19
a nyomórúdlevágós update-et mi megcsináltuk, és minõségi változás jött. lineárisabb mozgás, teljes rugóút. de vigyázni azzal, hogy mennyit vágsz, mert ha túl sokat, akkor meg mindig fel fog koppanni. szóval inkább vágj 3szor keveset... és bízd szakemberre.
Ez nagyon szimpatikus - neked ki csinálta meg?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#320
Posted 2012. August 24. - 09:09
Ha már Fox...hogyan lehet a rugóutat kicsiholni egy Fox-ból (RL modell, nyílt olajfürdõs) ? Szóval akárhogy játszom a sag beállításokkal, két lehetõség adódik:
a. A beülés ~35 %, ezáltal a rugóutat a villa jól kimozogja, viszont a bõ 1 cm-t megérzi (károsan) a geometria.
b. A beülés 20-25 %, de ebben az esetben még egy méteres letörésrõl betonra csõröst ugratva is maximum 80 mm csiholódik ki a 100-ból.
Nincs mese, tuningolni kell, minden ötletet szívesen fogadok, egy kicsit lineárisabb rugózást szeretnék.