Jelentkezz be Regisztrálj

Pannon Maraton | 2008. június 29., Gyõrújbarát
#841
Posted 2006. September 20. - 09:05

Segítségét kérném valakinek hogy vasárnap reggel(vag yakár szombat is yó9 le tudyak menni Budapestrõl a versenyre.(visszautra valószínû nem kell)
én és bicayom számára. a költségeken persze osztozunk.
A vonatok saynos bringaszállító vagon nélkül vannak reggel.
30/4648331
#842
Posted 2006. September 19. - 09:40

Mi is reggel fogunk nevezni.
#843
Posted 2006. September 18. - 18:10

#844
Posted 2006. September 18. - 10:11

17-én pályabejárást tartott a KTM Team 4 "elvetemült" versenyzõje.
Rövid táv:
Nagyon gyors. 31 km mért hossz, ebbõl 11 km aszfalt, 11 km döngölt erdedei sztráda. Kistányéros mászás alig.
Sár is alig bár 5-8km-nél a löszös "jégsár" meg a végén a bringát marasztaló sár azért befigyelt.
A második körre már ez is sokadt száradt.
Legjobb edzõkör idõ: 1 óra 33 perc.
Hosszú táv:
Ez is nagyon gyors. Kb. 15 km-ig a röviddel együtt, majd 10km-es nem túl izgalmas száguldozás a réteken, erdõszéleken Gic faluig. Már ide is kalandosan jutottunk, mivel két helyen is alapos felderítõ munka kellett a helyes irány megtalálásához.
Innen táblák hiányában emlékezetbõl mentünk aszfalton kb. 10 km-t. Mint kiderült Pápateszér-nél kellett volna balra fordulnunk Fenyõfõ felé, de mivel már tizenvalahány kilóméter óta nem találtunk irányító táblát, vissza csorogtunk aszfalton Gyõrújbarátra.
Kár, hogy ilyen lúzerek voltunk, hogy eltévedtünk. Szívesen beszámoltam volna a Köris hegy meg a Csuha völgye szakaszról is, de ezt elböktük.
A rendezõk elõtt le a kalappal, jól ki volt jelölve, csak ott nem volt tábla, ahol vélhetõen rendezõ fog állni a verseny alatt.
Egy térkép sokat segített volna.
Találkozunk 24-én.
#845
Posted 2006. September 17. - 22:00

szombat reggel voltam kint, kb. 60%-ban a középtáv útvonalán. A talaj frankó száraz, néhol kicsit túlzottam is - poros, a vízmosások is eltûnõben, a pálya klassz. Szombat du. volt egy kis esõ, de nem hiszem, hogy szörnyen rontott rajta.
#846
Posted 2006. September 05. - 08:05

csak hogy jo kedvetek legyen irok 1 picit rola...tavaly kepest annyit valtozott a helyzet hogy iden 1 honappal a verseny elott kotottek bele e palyaba...nem elotte par nappal...igy picivel korabban ertesultok arrol mi var ratok...
minden tavon van modositas a terkephes kepest. ezt a heten potolom amint az erintett hatosagok ujra kiadjak az engedelyeket.
a legnagyobb valtozas a kozeptavosok szenvedik el illetve a hosszura igyekvok. ket utat le kellett cserelni ami plusz 3km tobbet jelent majd, de cserebe kaptok 1 banoramas kilatast yo ido eseten a vertesig.
a masik a hosszutavot erinti. ok kapnak 1 kis izelitot hazai palyaepitonk remekebol - alias vock balazs munkassagabol:)
a korishegytol lefele kerek mindenkit hogy a kitett tablakat vegye komolyan mert az elmult idoszakba levo eso põicit atrajzolta a talajt elegge nyomvajus lett igy helyenkent veszelyes. xal lassan nyugodtan ...vissza onnan meg 54km...reaertek.
palyakat igyexem minel elobb feltenni a kenyes reszek reszletezesevel.
Leon
#847
Posted 2006. September 04. - 22:31

közeledik szept. 24-e, a PM sorozat 4. állomása: Gyõrújbarát. Ráhangoldódásként: a hétvégén voltam kint az erdõben, a kb. a rövid táv útvonalán. Kellemes tekerés volt, de amire érdemes figyelni: a laza löszös talajon könnyen alakulnak vízmosások, ráadásul elég mélyek - pedálakasztóak - tudnak lenni.
Jó felkészülést Mindenkinek!
#848
Posted 2006. June 29. - 23:27

CMX!
Magad mondtál ítéletet magadra.
Valóban. Nem volt célom, hogy ítélkezzek bárki felett, mert miért tenném? Mindenki, aki képes arra, hogy kimenjen az erdõbe, és ne a TV elõtt "dögöljön" számomra tiszteletreméltó. Aki meg ezeknek az embereknek találkozót szervez, ahol összejöhetünk, és megnézhetjük, hogy ki mit tud kihozni magából, és mindezt lekiismeretesen teszi, annak szerintem minden elismerés kijár. Én mindig azt tartom szem elõtt, hogy csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit.
Ezt nem kell komolyan venni:
Nekem még nem sikerült eltévedni egy versenyen se, mindazontúl megértem azt, hogy elkeserítõ dolog lehet rossz úton menni, és a teljesítmény ezzel elvész. De hát ha így sikerült, akkor ez lett. A nézetkülönbségek meg természetesek. Nekem, ha valami nem jön össze, akkor elõször mindig magamban keresem a problémát, hátha tudtam volna jobban is, fõleg amikor a többinek sikerült.
#849
Posted 2006. June 29. - 10:15

Magad mondtál ítéletet magadra.
Szintén a tényszerûség jegyében:
Mivel a hosszú rajtja csúszott és úgy tudom, hogy a többi táv idõben indult, nem helyes a plusz fél óra. (Bár ez éppen a Te érvelésedet segítené.) Utánam úgy fél órán át még csordogáltak a rövidtávosok a célba. (Mint többször írtam, sajnos a középtávon mentem végig.)
A megfáradt versenyzõ mondjuk lemossa magát, esetleg keres egy csapot, hogy igyon, hiszen szép napos idõnt volt, aztán meg beáll a sorba ahol tápot osztanak. Esetleg várja a cimboráját. És mindeközben csodák csodájára beszélget ismerõsökkel, ismeretlenekkel. Tudom, ismeretlenekkel nem szabad szóba állni, de ezek a montisok már csak ilyen felelõtlenek.
A célvonalat kikerültem, mert akartam szivatni a népet a hamis idõmmel és lehet, hogy más is így tett. Ezesetben nem csak eggyel több pályatévesztõt kéne feltüntetni az eredménylista alján.
Melleseleg úgy a 9. km-nél volt egy nagyívû esésem, ahol pár perce idõt kértem magamtól, hogy eldöntsem tudjuk-e folytatni. (Nem királyi többes, csak ugye a "drágaszágot" is odacsaptam.) Ezután úgy is figyeltem a rendezõtek, hogy hol jelenthették volna nekik az eseteket.
#850
Posted 2006. June 29. - 08:38

ill. talán egy heyen ahol gyakorlatilag azobnnal a yó utra térhettél át. ez egy jobbra és balra elágazó erdei ösvény volt..és lendületbõl könnyen a bal oldali rossz irányba mehettél de mivel ott nem volt jelölés igy egybõl fordulsz és jobb.
Én csak azt furcsáltam és nem az eltévedések miatt hogy magán a pályán elég kevés szervezõ volt.
Ha valaki csúnyán esett volna az elég nehezen tudott volna kimenni az erdõbõl. mert gondolom a versenyzõk nem hordanak maguknáél mobilt...én sem.
#851
Posted 2006. June 28. - 22:36

...Mivel bevártam a szintén hosszún indult haveromat, ezért volt két órám, amit a célterületen és a parkolóban töltöttem.
...Mivel a középtáv elejével értem be, így valószínû, hogy az elsõ panaszokat rövidtávosoktól hallottam.
Na csak a tényszerûség kedvéért:
A hozzászólásod alapján H. voltál. Az elsõ befutó 3:03:41 alatt jött be. Az utolsó rövidtávos ideje 2:22:49 + 30 perc a késõbbi rajt miatt -> 2:52:49. Lehet, hogy én vagyok gyenge, de nem értem, hogy a rövidtávos befutók, akik jóval elõtted értek be MIND azok hogy panaszkodtak neked a célterületen. Az meg nekem nem igazán hihetõ, hogy egy rövidtávos amatõr induló - mert itt lehet "talán" átfedés ott áll egy órát a célban, hogy elmondhassa, hogy eltévedt. Szóval nem értem...
#852
Posted 2006. June 28. - 10:28

koszonom a hozzaszolasokat es kritikat - figyelembe fogjuk venni jovore. iden megtapasztaltuk hogy felesleges a palyat 1 hettel 2 nappal 1 nappal vagy akar aznap ESTE ejjel kiszalagozni, mert reggel 6tol kezdhettuk elorol. igen. a palya 5x volt ujraszalagozva 3 nap alatt. Ez ugye a rendezoket minositi. Jovore 1x fogjuk kijelolni a palyat a verseny iditasa elott 1-2 oraval igy biztos a helyen maradnak a jelolesek. Sajnos iden igy alakult. Legkozelebb jobban vigyazunk.
en most huzok pihenni legkozelebb gyorben mint rendezo...mint indulo tobb helyen...
Leon
#853
Posted 2006. June 28. - 10:14

Eljutottunk oda, hogy a mintavételezésünkbõl adódik az eltérõ véleményünk. Mivel bevártam a szintén hosszún indult haveromat, ezért volt két órám, amit a célterületen és a parkolóban töltöttem. (A lekaszált rétet amúgy nem tartom parkolónak.) Mivel a középtáv elejével értem be, így valószínû, hogy az elsõ panaszokat rövidtávosoktól hallottam. Nem a jelöléssel volt igazán gondjuk, hanem az irány³tókkal. A késõbb befutó ismerõsök pedig szintén eltévedtek valamilyen szinten. Mivel végig jelzésen haladtam, ezért biztos, hogy a távok elágazásánál mentem rossz irányba. Itt vagy nem volt rendezõ vagy rossz irányba küldött. Egyik variáció sem engem minõsít.Szerintem Ami minõsíti a rendezést és a kijelölést az az, hogy az összes induló közül hány pályatévesztés van - mert végignézve a többi maratonról írt hozzászólásokat, mindig van aki eltéved (és be is meri vallani).
#854
Posted 2006. June 27. - 23:51

Miért a szervezõket szidom?
Mert az õ dolguk úgy kijelölni a pályát, hogy ne lehessen eltévedni rajta.
Nem volt szétszóródva a mezõny?
Éppen a szerény számú induló (és a többség számára ismeretlen) pálya miatt kell bolondbiztosra jelölni a pályát.
Szerintem (ez az én véleményem) úgy kijelölni bolondbiztos pályát, hogy ne lehessen eltévedni rajta, nem lehet. Ami minõsíti a rendezést és a kijelölést az az, hogy az összes induló közül hány pályatévesztés van - mert végignézve a többi maratonról írt hozzászólásokat, mindig van aki eltéved (és be is meri vallani). A fentiek alapján meg el lehet filozofálgatni arról, hogy milyen arány esetén lehet jónak, botrányosnak vagy kritikán alulinak nevezni a rendezõk munkáját. Persze aki egy adott versenyen pályát téveszt, annak ez a tény biztos bosszantó, de legalább az vígasztalhatja, hogy talán volt rajta kívül még két másik is.
Én középtávon mentem, és nem kellett sehol gondolkodnom, hogy merre tovább, ezért eléggé hihetetlen számomra az, hogy az a harmadik hurok a térképen annyira rosszul volt kijelölve a terepen (és itt csak "túrista" voltam, helyismeret nélkül).
Gondolom a cél persze az, hogy bolondbiztos legyen a pálya, de ezt biztos nagyon nehéz kivitelezni.
#855
Posted 2006. June 27. - 19:56

Egyedül rizikós, az utolsó technikás rész a sürû erdõben volt, de talán még az sem veszélyes.
Bõven belefér.
Rövidtávos voltam
#856
Posted 2006. June 27. - 10:06

#857
Posted 2006. June 27. - 09:57

Mert az õ dolguk úgy kijelölni a pályát, hogy ne lehessen eltévedni rajta.
Nem volt szétszóródva a mezõny?
Éppen a szerény számú induló (és a többség számára ismeretlen) pálya miatt kell bolondbiztosra jelölni a pályát.
A rövid táv vége persze sûrû volt, mint a lekvár, de addig légüres térben tekertem. Versenyre nem szoktam magammal térképet vinni. Ahol tájékozódni is kell, azt teljesítménytúrának vagy tájkerónak szokták hívni. Aki megnézi a frissítõpontokat sem nagyon jelölõ itinert, láthatja, hogy pár métert leszámítva a közös szakaszon találta magát a pályáttévesztett ember. Két le- és két becsatlakozás volt, ahol megfelelõ embereknek kellett volna irányítani a népet.
Kõszegen minden OK volt, de a színes rajtszám ott egyértelmûbbé tette volna a versenyzõk és a rendezõk! dolgát is.
Az elágazásokban csak a jó irány volt jelölve, a rossz út sehol nem volt lezárva.
Könnyen lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett, mert a három táv három versenyt jelent. A hosszú táv jelölése/biztosítása biztosan kritikán aluli volt és valamelyik rövidebb távon indulóktól is sok panaszt hallotam.
#858
Posted 2006. June 27. - 05:42

Az inkább nézzen magába és gondolkozzon el azon hogy egy nagy looser, indulna el egyszer egy tájbringa versenyen......
A szervezés most is OK, mondjuk Zalaszentgróton jobb volt, de ott meg a pálya.....
Talán frissítõ pontból lehetett volna egyel több, de ez még belefért.
Thank You, jó kis hétvége volt, jövõre lehetne több verseny a sorozatban.
#859
Posted 2006. June 26. - 22:31

Szerény véleményem szerint a kijelölés korrekt volt, aki megnézte a pályarajzot - és nem analfabéta a térképolvasásban - és figyelt a rendezõk jelzéseire, az nem tudott eltévedni - szerintem.
Persze megértem, hogy akiknek a fentebb vázolt nehezítõ körülmények ellenére sikerült elkeveredni azok most szidják a rendezõket, de hát a saját házuk táján kéne elõször sepregetni, utána fikázni másokat!
A pálya meg elég könnyû volt, sok aszfalttal, de legalább nem volt sár

#860
Posted 2006. June 26. - 16:20

Az a szerencsétlen speeker meg tényleg úgy gondolja, hogy egy órával megverhetem Hasenfratz Pétert? Nem vagyok Bíró "Zsírdisznó" Ádám nagy rajongója, sõt, de õ legalább ismeri az arcokat és van lövése róla, hogy mennyi idõ alatt lehet teljesíteni egy pályát.
Az eredménylista alján meg azt írjátok, hogy pályatévesztés...
Egyrészt ezt majdnem mindenkihez oda lehetne írni, másrészt meg hangzik, mintha a versenyzõ hibája lenne.
OK, hallottam reggel, hogy újra kellett szalagozni, mert ellopták a jelzéseket, de a pályáról ki vitte a szervezõket, a Jeti?
Az egész úgy kezdõdött, hogy csúszott a rajt.
Úgy tûnt, mintha egészen más csapat rendezte volna, mint a kõszegit.