Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#801
Írta 2005. október 23. - 12:50
ezeket a baromságokat honnan szeded?
a tárcsa nem ugyanolyan? de
a féknyereg felfogatása nem ugyanolyan?
de
drágább lenne? egy jó bowden 500-1000 ft
a jó bowdenház métere 1500-csillagos ég/méter
tehát...
egy olajcsere meg ~2e.....
és nemértem miért, de akit ismerek, az még nem törte el a fékcsövet
illetve ha az tört, akkor tört a teló, meg a váz is...
csak gondold végig józan ésszel.
itt a fórum, olvasgass vissza...
esetleg böngéssz, vagy olvass biciklis újságokat
meg fogsz lepõdni mennyi információ van bennük leírva, ami még jó valamire.
és ha kellõ mennyiségü pl bikemagon túl vagy ilyen kérdéseket sem fogsz feltenni..
a tárcsa nem ugyanolyan? de
a féknyereg felfogatása nem ugyanolyan?
de
drágább lenne? egy jó bowden 500-1000 ft
a jó bowdenház métere 1500-csillagos ég/méter
tehát...
egy olajcsere meg ~2e.....
és nemértem miért, de akit ismerek, az még nem törte el a fékcsövet
illetve ha az tört, akkor tört a teló, meg a váz is...
csak gondold végig józan ésszel.
itt a fórum, olvasgass vissza...
esetleg böngéssz, vagy olvass biciklis újságokat
meg fogsz lepõdni mennyi információ van bennük leírva, ami még jó valamire.
és ha kellõ mennyiségü pl bikemagon túl vagy ilyen kérdéseket sem fogsz feltenni..
#802
Írta 2005. október 23. - 12:46
ez az utolsó kérdés:
ezek az olajosok nem csak átütötengelyes telókra-agyakra jók?
nem drágább a javításuk az olajosoknak?
ezek az olajosok nem csak átütötengelyes telókra-agyakra jók?
nem drágább a javításuk az olajosoknak?
#803
Írta 2005. október 23. - 12:41
ne kezdjük ujra a flémet légyszives.
olajoshoz minek érteni?
gond van vele, elgurulsz a szervízig, és megcsinálják.
mint ahogy bowdesen féket sem fogsz a hegy közepén megjavítani, ha tört a bowden/bowdenház
csak gondold végig..
aki a janira kijár, és annak már kellhet
hidd el nem csak lassan lehet lejutni a hegyrõl
ja, az olajos tárcsafék sokkal kevésbbé szervízigényes mint egy bowdenes!
de látom ezen lelkileg sokan nem tudnak túllépni.....
olajoshoz minek érteni?
gond van vele, elgurulsz a szervízig, és megcsinálják.
mint ahogy bowdesen féket sem fogsz a hegy közepén megjavítani, ha tört a bowden/bowdenház
csak gondold végig..
aki a janira kijár, és annak már kellhet
hidd el nem csak lassan lehet lejutni a hegyrõl
ja, az olajos tárcsafék sokkal kevésbbé szervízigényes mint egy bowdenes!
de látom ezen lelkileg sokan nem tudnak túllépni.....
#804
Írta 2005. október 23. - 12:33
igen, de pl hozzánemértöknek talán kevesebb gond a bowdenessel, mert pl én[mivel lassan nekem is aktuális a dolog] nem tudnék kicserélni pl olajat a fékcsöben, vagy megfelelöen karbantartani, mert még nem értek hozzá.
meg jani hegy azért nem olyan hosszu és durva, komolyabb hegyekre meg rendszeresen kijárni meg nem fogok valszeg az elkövetkezö 2-3 évben.
így nekem jelenlegi álláspontom szerint jobban megfelelne az avid...
szal szvsz úgy jó az olajos ha ért hozzá az ember és/vagy van pénze jól karbantartani
meg jani hegy azért nem olyan hosszu és durva, komolyabb hegyekre meg rendszeresen kijárni meg nem fogok valszeg az elkövetkezö 2-3 évben.
így nekem jelenlegi álláspontom szerint jobban megfelelne az avid...
szal szvsz úgy jó az olajos ha ért hozzá az ember és/vagy van pénze jól karbantartani
#805
Írta 2005. október 23. - 11:14
ááá.. elbizonytalanodtam...
mind1 még van idõm eldönteni...
Köszi!
gondold meg, és számolj!
ha városba kéne, akkor nyugodtan avid
hegyre valami jó olajosat végy.
#806
vendég_nhunor_*
Írta 2005. október 23. - 11:14
#807
Írta 2005. október 23. - 11:11
avid bb7 = hayes árban
bb5-höz meg nem lehet kapni
amúgy ja;)
hegyre felejtsük már el a bb7-et..
ok, fog
de aki hegyre jár, ezt elöbb utóbb elkapja a gépszíj, és elkezd biciklizni is elöbb utóbb durván
akkor meg szetnségelni fog hogy már megint besült, már megint nem fog, meg anyámkínja...
elõre kell gondolkodni.
bb5-höz meg nem lehet kapni
amúgy ja;)
hegyre felejtsük már el a bb7-et..
ok, fog
de aki hegyre jár, ezt elöbb utóbb elkapja a gépszíj, és elkezd biciklizni is elöbb utóbb durván
akkor meg szetnségelni fog hogy már megint besült, már megint nem fog, meg anyámkínja...
elõre kell gondolkodni.
#808
Írta 2005. október 23. - 11:09
az nagyjából ugyanannyi
csak avidhoz nem kapsz
csak avidhoz nem kapsz
#809
vendég_nhunor_*
Írta 2005. október 23. - 11:08
#810
Írta 2005. október 23. - 10:58
pl?
Az olajos miben jobb sokkal? finomabb adagolhatóság, nem melegszik annyira... de sokszor hallom h eltörik a fékolaj vezeték és...
Fékhatásban is sok különbség van?
mire használnád?
amúgy avid bb7 pl nagypizzával 20-25e..
ennyibe kerül a hayes hfx is, amihez csak egy tárcsát kell már csak szerezned(annyibe kerül mint a fékkar meg a bowdenek az avidhoz)
és lett egy sokkal jobb féked
és nem törik az olajvezeték, akinek ez "sürün" megtörténik az sakkozzon.
#811
Írta 2005. október 23. - 10:54
Jobb érzés húzni.
Ennyibõl azért sztem nem jön ki egy norm. olajtárcsa.
Ennyibõl azért sztem nem jön ki egy norm. olajtárcsa.
#812
vendég_nhunor_*
Írta 2005. október 23. - 10:53
pl?bár ennyi pénzbõl akkor már olajos fék.
Az olajos miben jobb sokkal? finomabb adagolhatóság, nem melegszik annyira... de sokszor hallom h eltörik a fékolaj vezeték és...
Fékhatásban is sok különbség van?
#813
Írta 2005. október 23. - 10:50
gyengébb tárcsa, kisebb hütõfelület, kevesebb lyuk ha minden igaz....
a féknél pedig fele akkora fékpofa, kevesebb állíthatóság
streetes dolgokra nagyjából kiváló, de durvább használatra inkább bb7(lejtõzés)
bár ennyi pénzbõl akkor már olajos fék.
a féknél pedig fele akkora fékpofa, kevesebb állíthatóság
streetes dolgokra nagyjából kiváló, de durvább használatra inkább bb7(lejtõzés)
bár ennyi pénzbõl akkor már olajos fék.
#814
vendég_nhunor_*
Írta 2005. október 23. - 10:48
vki elmondaná h milyen különbségek vannak az
avid bb5 és bb7 között?
(tárcsa)
a bb7 nél mind2 pofát lehet állítani, a bb5nél csak az egyiket... - sokat számít ez?
És az igaz hogy a bb5-nek kisebb a fékpofája -> rosszab a fékhatása?
avid bb5 és bb7 között?
(tárcsa)
a bb7 nél mind2 pofát lehet állítani, a bb5nél csak az egyiket... - sokat számít ez?
És az igaz hogy a bb5-nek kisebb a fékpofája -> rosszab a fékhatása?
#815
Írta 2005. október 23. - 09:30
azért többnek érzõdik a fékerõ és legalább nem visít, ami a gyárival azért elõfordult
#816
Írta 2005. október 23. - 09:26
gyári saint sem annyira rossz, legalábbis ha nem melegszik túl akkor bika
pálya végén már 2 ujjas lesz sajna
majd ha elkopik cserélem
pálya végén már 2 ujjas lesz sajna
majd ha elkopik cserélem
#817
Írta 2005. október 23. - 09:02
bbb pofák tényleg jók, legalábbis a gyári saint helyett. és tán a legolcsóbb.
#818
Írta 2005. október 23. - 08:55
#819
Írta 2005. október 23. - 01:14
luongo: 13.ker, raoul wallenberg 1
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#820
Írta 2005. október 22. - 23:42
ezt otthon is el tudod végezni, de a speed-wayben teljesen jól belövik neked
13kerület visegrádi 41 asszem
www.speed-way.hu
13kerület visegrádi 41 asszem
www.speed-way.hu