Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#1921
Írta 2005. augusztus 27. - 15:01
Hasznalat
Amugy a Hope -ban nem is nagyon tudna tonkremenni, mivel minden fem, az pedig nehezebben nyalodik el mint a muanyag
A HFX-9 elonye az ara. Ebben az egyben jobb
Amugy a Hope -ban nem is nagyon tudna tonkremenni, mivel minden fem, az pedig nehezebben nyalodik el mint a muanyag
A HFX-9 elonye az ara. Ebben az egyben jobb
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1922
Írta 2005. augusztus 27. - 14:59
a nyomórudat azért kell cserélni merT: telenyomtam menetrögzítõvel, és mikor álíltva lett volna el lett kenve a feje, ergó nem állítható
egyedül az alátét póposodott ki benne, de akkor már az egészet kicserélem, hogy állítható legyen:-)
másik:
4 év micsoda?
kerékpártalanság?:-)
egyedül az alátét póposodott ki benne, de akkor már az egészet kicserélem, hogy állítható legyen:-)
másik:
4 év micsoda?
kerékpártalanság?:-)
#1923
Írta 2005. augusztus 27. - 14:57
Erdekes, a 4 eves Hope -ban meg mindig nem kellett ilyesmit cserelni
Ennyit szamit a minoseg
Ennyit szamit a minoseg
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1924
Írta 2005. augusztus 27. - 14:36
viszont
hfx9 esetén
ha valakinek már a gömbfejnél kikotyogósodott a fékkarban minden, akkor egy ilyen túlt érdemes újítani...
http://dolog.uw.hu/hayes-tool.jpg
új nyomórúd, új alátétek, új zéger, kis pöcök.. elnyalt imbuszfej esetén is tökéletes
most jön a brutális módon réi kiszedés, és új berakás:-D
hfx9 esetén
ha valakinek már a gömbfejnél kikotyogósodott a fékkarban minden, akkor egy ilyen túlt érdemes újítani...
http://dolog.uw.hu/hayes-tool.jpg
új nyomórúd, új alátétek, új zéger, kis pöcök.. elnyalt imbuszfej esetén is tökéletes
most jön a brutális módon réi kiszedés, és új berakás:-D
#1925
Írta 2005. augusztus 27. - 14:15
nem szeretem õket, de anno ilyen gondom volt a zsírúj hayessel és lurdyfucktor megcsinálta, szépen, gyorsan
én még nem láttam olyan féket, ahol ez észrevehetõ, talán a hs33on kívül
én még nem láttam olyan féket, ahol ez észrevehetõ, talán a hs33on kívül
#1926
Írta 2005. augusztus 27. - 14:09
akinek saintje van: a két dugattyú ugyanakkorát mozdul nektek, vagy féloldalas, mint az összes többi fék is?
Hidraulikus fekeknel altanaos dolog, hogy csocsatlakozas feloli oldalon a dugattyu(k) picivel hamarabb mozdulnak mint a tuloldalon, mivel ott lesz elobb nyomas. De igazabol ennek nem szabadna erzodnie. Ha szemmel lathato a dolog, es nagy az elteres, akkor szorul az egyik dugattyu, es az a gond. Szet kell bontani a teljes rendszert es ujra osszerakni. A Hayesekkel szokott ilyen lenni.
Ha nem akarod otthon ganyolni akkor kerdezd meg a Misit hatha megcsinalja, o legalabb ert hozza. Bolti szervizbe csak akkor vidd ha nagyon megbizol a szereloben
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1927
Írta 2005. augusztus 27. - 14:02
meg kéne tanulni írni
az a tartály és nem nagyon van rajta lyuk, hogy buborékozzon. van rajta a kis csavar, az a túlfolyó "bejárata" (más fékeken egy kis mûanyag lap, ami 2 csavarral rögzül). lehet, hogy kicsavarodott azért bugyburékolt
csavard be határozottan, DE nagyon óvatosan, mert mûanyag az egész
csak hogy pont meg legyen húzva
ha ezek után még mindig rossz, akkor lehet, hogy sérült a tartály, ki lehet cserélni, pár ezer forint feltöltéssel együtt
az a tartály és nem nagyon van rajta lyuk, hogy buborékozzon. van rajta a kis csavar, az a túlfolyó "bejárata" (más fékeken egy kis mûanyag lap, ami 2 csavarral rögzül). lehet, hogy kicsavarodott azért bugyburékolt
csavard be határozottan, DE nagyon óvatosan, mert mûanyag az egész
csak hogy pont meg legyen húzva
ha ezek után még mindig rossz, akkor lehet, hogy sérült a tartály, ki lehet cserélni, pár ezer forint feltöltéssel együtt
#1928
Írta 2005. augusztus 27. - 13:58
Hát de ez tök tré.... amugy azért nézegettem mert huztam féket és láttam hogy fujt gey szép olajbuborékota fékkerom, ott ahol ez amöanyag pöcök van... erre nincs valami megoldás? vagy ez igy jó? :-S
Amíg a föld kerek, mindíg lesznek riderek!
#1929
Írta 2005. augusztus 27. - 13:11
és miért is kell kiengedni olajat a fékbõl?
más:
az baj ha a dugattyúhoz hozzáragadt a pofa?
akinek saintje van: a két dugattyú ugyanakkorát mozdul nektek, vagy féloldalas, mint az összes többi fék is?
más:
az baj ha a dugattyúhoz hozzáragadt a pofa?
akinek saintje van: a két dugattyú ugyanakkorát mozdul nektek, vagy féloldalas, mint az összes többi fék is?
#1930
Írta 2005. augusztus 27. - 13:05
az a túlfolyója cselesen, mint a legtöbb(legtöbb? összes!) olajos féknek van.
ha olajat akarsz kiengedni, alulról kell. mert ott fent akkor a bent levõ olajat levegõ váltja fel, kicsit nyúlósabb lesz, de semmire nem mész vele.
ha olajat akarsz kiengedni, alulról kell. mert ott fent akkor a bent levõ olajat levegõ váltja fel, kicsit nyúlósabb lesz, de semmire nem mész vele.
#1931
Írta 2005. augusztus 27. - 12:43
Sziasztok
Kéne egykis infó a hayes hfx-9 fékröl, ugyanis a fékkaron van egy kis müanyag bizgere, dugó amit kiszedetem és behuztam féketet, és jött ki szépen az olaj, pár csepp kb, utána viszaraktam azt a müanyagot és ugyéreztem hogy a fékhatás nem gyengült és nyomáspont sem ment beléjebb. Ebbõl arra következtettem hogy az az olaj ami kijött nem volt benne a ,,rendszerbe" de akkor az honnan jött? Mert ha az akis müanyag szar a dugója az olajnak akkor az elég nagy szégyen lenne a hayestõl....
Kéne egykis infó a hayes hfx-9 fékröl, ugyanis a fékkaron van egy kis müanyag bizgere, dugó amit kiszedetem és behuztam féketet, és jött ki szépen az olaj, pár csepp kb, utána viszaraktam azt a müanyagot és ugyéreztem hogy a fékhatás nem gyengült és nyomáspont sem ment beléjebb. Ebbõl arra következtettem hogy az az olaj ami kijött nem volt benne a ,,rendszerbe" de akkor az honnan jött? Mert ha az akis müanyag szar a dugója az olajnak akkor az elég nagy szégyen lenne a hayestõl....
Amíg a föld kerek, mindíg lesznek riderek!
#1932
Írta 2005. augusztus 26. - 10:36
#1933
Írta 2005. augusztus 26. - 10:35
#1934
Írta 2005. augusztus 26. - 10:24
az adapter az, ami osszekoti a fektestet a vazzal illetve a teloval...egy kis femdarabka...
http://images.google...=pl&sa=N&tab=wi
http://images.google...=pl&sa=N&tab=wi
Van állásom...:bananadan
#1935
Írta 2005. augusztus 25. - 20:06
#1936
Írta 2005. augusztus 25. - 18:49
tárcsát, vagy tárcsaféket?
adapter cserével féket lehet
de csak bowdenes, illetve olyan olajost, ami bírja(hayes)
adapter cserével féket lehet
de csak bowdenes, illetve olyan olajost, ami bírja(hayes)
#1937
Írta 2005. augusztus 25. - 18:46
lehet elöre eredetileg hátsó tárcsát tenni? vki említette, nagyobb tárcsa kell hozzá, ha elsö féknek hazsnál az ember hátsó tárcsát
#1938
Írta 2005. augusztus 25. - 14:52
hát pl novatech,b+
8-9e körül...
8-9e körül...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#1939
Írta 2005. augusztus 25. - 14:37
#1940
Írta 2005. augusztus 25. - 12:44
Avid CPS most már BB7 név alatt fut. Avid FR karral használom,tuti buli (xc)
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy