Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#1421
Posted 2005. September 10. - 00:19
na az van hogy shimano fékkar összerakható magura nyereggel
de milyen olajjal?
mert a magura növényije mindent megeszik...
dotos meg a magurát eszi meg.
akkor a shimanos ásványi mehet bele?
elvileg a gustávnak és a deore/saint/xt karnak ugyanakkora az áttétele, szal összerakható..
#1422
Posted 2005. September 09. - 20:59
#1423
Posted 2005. September 09. - 20:34
Nem tudja vki. h. hol lehet kapni diatech anchor tfékhez fékbetétet?
Gyárt egyáltalán a gyártón kívül még valaki?
#1424
Posted 2005. September 09. - 12:32
#1425
Posted 2005. September 09. - 12:30
szal janira minden fék sok:-D
#1426
Posted 2005. September 09. - 11:23
tehetség
#1427
Posted 2005. September 09. - 10:56
Gyere MSN, vagy küldjél nekem is számot !
[\OFF]
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#1428
Posted 2005. September 09. - 10:51
Szedd ki egy GT1-es Porschéból:D
nehéz, de fog:)
De azért érted mire gondoltam.
Ilyen alapon miért használ valaki jó cuccot ha nem versenyzõ, sõt.
Ha meg vitázni akar róla hogy mi melegszik itthon jobban vitázzon.
#1429
Posted 2005. September 09. - 10:48
Szedd ki egy GT1-es Porschéból:DEz igaz is lenne ha mindenki ugyanolyan súlyban és ugyanannyit fékezne.
De így nem az:p
Engem pld lófasz sem fogna meg sehogy.
Duplatárcsás brembo 320-as átmérõben:)
nehéz, de fog:)
#1430
Posted 2005. September 09. - 10:35
#1431
Posted 2005. September 09. - 10:33
én 73 kg vagyok, meg 20kg a szörnyeteg. egyébként én is látttam már cc-st úgy lejönni a libegõn, meg a speeden, hogy majd bsz@rtam tõle...
És akkor mi van?
Én meg azt veszek amit akarok, fõleg ha szeretek megállni és szeretem ha valami elbírja a súlyom.
Vizdi témához meg aki ügyes az ügyes?
És azért, gyorsan õ sem tud menni azzal a géppel, csak a technikás részeken megy jobban az átlagnál.
De õ maga is bevallotta hogy fosik a sebességtõl és a technikás helyeket szereti.
#1432
Posted 2005. September 09. - 10:30
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#1433
Posted 2005. September 09. - 10:26
Azért ehhez a nagy minek jobb a hõtûrése vitához csak annyit fûznék hozzá, hogy van m.o.-on vagy 10 ember akinek kell dh-fék, mert tud dh-zni...a többi meg....ez pont olyan mint túrázóknak vitatkozni az XT-XTR váltó közti különbségen...
Ez igaz is lenne ha mindenki ugyanolyan súlyban és ugyanannyit fékezne.
De így nem az:p
Engem pld lófasz sem fogna meg sehogy.
Duplatárcsás brembo 320-as átmérõben:)
#1434
Posted 2005. September 09. - 10:20
De a jó fék mindenkinek kell hogy minél rövidebb távon, minél gyorsabban tudjon lassulni kanyarok elött, megállni....
#1435
Posted 2005. September 09. - 10:18
#1436
Posted 2005. September 09. - 10:16
persze az is igaz, hogy en sosem fogok akkora sebesseggel menni, mint egy profi, tehat nem kell olyan fek nekem, ami 1 meteren belul 70rol 10 re lassit..
#1437
Posted 2005. September 09. - 10:15
Egyébként azért lenne diatech tárcsával, mert azt xt csak 160mm-s. Egy hayes tárcsával, meg már elég sokba lenne...
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#1438
Posted 2005. September 09. - 10:10
#1439
Posted 2005. September 09. - 08:20
mellesleg miért kell olcsó tárcsával venni az lx-et mikor van gyári xt tárcsa hozzá 4 ezerért.
ja akkor a hayes azért dh fék mert hd? akkor az avid nagytárcsás is dh fék? mert 203-as tárcsa van hozzá? és akkor mi van a hone-nal ami ugye fr fék és nagytárcsás és ua. mint az lx?
jól van na, csak kötözködöm. szerintem egyik mid/low end fék sem jobb mint a másik. ha dh, akkor mag hd/saint/gustav/ti6 stb.
#1440
Posted 2005. September 08. - 23:11
és akkor a saintnek miért jobb a hõtûrése mint az lx-nek? tényleg érdekel
azé bameg mer monobody, ráadásul 2x akkora, és a dugattyú benne is 2x akkora bameg