Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#61
Írta 2006. január 07. - 18:49
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#62
Írta 2006. január 07. - 16:04
Neked is igazad van, meg nekem is. A bringa feken floating a rotorra vonatkozik, viszont a kerdes az volt, h mit jelent az uszo feknyereg, az pedig azt amit leirtam. Legalabbis autoknal biztosan.
Lenyegeben ezt jelenti az uszo feknyereg, de ha pontosak akarunk lenni, akkor nem azert csinaltak amit te mondtal.
Ugyanis az uszo feknyerges fekeknel ( GustavM ) csak az egyik oldalon van dugattyu, a masik fix. A ket dugattyu hozzanyomja a pofat a tarcsahoz, aztan ahogy no az ero, nem a tarcsa mozdul el, hanem a feknyereg.
Igazad van vegulis, de a ket oldali dugattyu jobb megoldas erre a problemara
Az M4 tenyleg konnyu. Mondjuk a 6Ti tarcsajaval kombinalva kituno fek. Illetve elvileg az, Dig nem tudom mit szurt el, de azt nem hiszem el hogy nem jo a fek
I`m as fast as nobody!
#63
Írta 2006. január 07. - 16:02
nehéz lessz neki....(avid is az)
a hope mono m4 430 g összesen a hajas mag az meg 520
de ha cc-re kell akko mono mini az csak 375 g és a mini még az árát is megéri.
#64
Írta 2006. január 07. - 15:47
A Floating a rotorra vonatkozik nem pedig a feknyeregre, es azt jelenti, hogy a tarcsa ket darabbol lett osszerakva es az illeszteseknel tud mocorogni amennyit a hotagulas miatt kell. Emiatt nem deformalodik nagy hohatas alatt sem es meg konyebb is mint a normal.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#65
Írta 2006. január 07. - 15:46
nehéz lessz neki....(avid is az)hope mono m4 sztem jobb választás árban ugyan ott vagy de van egy fasza féked, ami meg fog bárhol bármikor.
persze dig szerint a hope fék szar meg még 3 ember véleménye szerint;)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#66
Írta 2006. január 07. - 15:40
Ha ráérsz akkor javaslom a Hayes Mag Plust esetleg, vagy az Avid Juicy-t ezek jó súlyban vannak és fognak is.
hope mono m4 sztem jobb választás árban ugyan ott vagy de van egy fasza féked, ami meg fog bárhol bármikor.
persze dig szerint a hope fék szar meg még 3 ember véleménye szerint;)
#67
Írta 2006. január 07. - 15:15
I`m as fast as nobody!
#68
Írta 2006. január 07. - 15:05
a brembo amugy gustav súlyban van, és fékerõben is gustav. msá kérdés, hogy mennyi készül belõle, és milyen áron...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#69
Írta 2006. január 07. - 14:34
találtam egy képet errõl lenne szó? http://bikemagazin.s..._738/brembo.jpg
meg mit jelent az hoyg úszóféknyereg?
Bocs, hoyg kettõbe írtam.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#70
Írta 2006. január 07. - 13:24
na xtr t fék párban ....398oks köszi akkor úgy tényleg jelentõsne könyebb csak nem van odaírva hoyg párban van vagy csak én nem vettem észre...
xt fékkarok /pár.........246 (forrás WeightWeeines)
bovdenekkel olyan 660-670....viszont a hfx 9 nél van könnyebb t.fék, (cca 320 g/pro darab) úgyhogy annyira nem megrázó a különbség......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#71
Írta 2006. január 07. - 13:22
meg mit jelent az hoyg úszóféknyereg?
Bocs, hoyg kettõbe írtam.
a zsenik átlátják a káoszt
#72
Írta 2006. január 07. - 13:15
a zsenik átlátják a káoszt
#73
Írta 2006. január 07. - 13:13
nem a hayes akörül van kompletten/pro darab.....xtr v meg gondolom párban annyi, kar nélkül, vagy DC kar+fék/pro darab annyi....hellosztok
amúgy ha már így volt szó a brembo ról egy képet tud vki dobni?
a rallis vitában én al pártjára álnék: spalya abban igazad van hoyg tényleg nehezebb egy keróra való féket csináltatni szebbnek is kell lennie, de mikor fog egy keróra való tárcsafék 307 (vagy mennyi kilót írtál a lengéscsillapítónáál) kg-t megfogni akár százhetvenrõl is ... nem arra van tervezve ... a brembo meg szeritnem "a" fék bár még nem próbáltam de ha ennyien haszánlják a kerózásnál jóval több fékerõt igénylõ sportokban akkor csak van annyi tapasztalata, hoyg egy bike ra megcsináljon egy tárcsaféket ami jó...
meg votlm ég szó a v fék kontra tárcsafék súlykülönbségrõl... egyet nemértek ebikon xtr v fék 484 gramm a hayes hfx9 430 gramm, akkor ez most hoyg van? vagy a héjsznél csak a rotor meg a munkahenger annyi?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#74
Írta 2006. január 07. - 13:11
#75
Írta 2006. január 07. - 13:09
amúgy jah télleg nem sokan fognak brembót venni az igaz de vannak akiknenk nem számít a súly...
jah és annak a kének a linkját be tudnád lökni?
a zsenik átlátják a káoszt
#76
Írta 2006. január 07. - 13:00
Egyebkent ott tartunk, ahonnan indultunk. A brembot fikazok maximum fenykepen lattak brembo mtb feket es megis tudjak, hogy de az nem jo. :wallbange Rohejes.
MInt mondtam a Bremboval ket nagy gond van, az egyik hogy irdatlanul draga, a masik pedig, hogy nagyon nehez. Es ehez boven eleg volt megnezni a kepet rola es az adatokat. A fekerejet nem vontam ketsegbe, biztos jol fog, de amig ez a ketto problema jelen van, addig nincs komoly jovoje a bringas fekek kozott.
I`m as fast as nobody!
#77
Írta 2006. január 07. - 12:56
és a hayes súlya talán tárcsa nélkül van asszem, szal nem egy könnyû darab, cserébe törödés nem kell hozzá, lehet ütnivágni és fog.
de ha a súly számít akkor egyértelmüen az xtr.
#78
Írta 2006. január 07. - 12:54
amúgy ha már így volt szó a brembo ról egy képet tud vki dobni?
a rallis vitában én al pártjára álnék: spalya abban igazad van hoyg tényleg nehezebb egy keróra való féket csináltatni szebbnek is kell lennie, de mikor fog egy keróra való tárcsafék 307 (vagy mennyi kilót írtál a lengéscsillapítónáál) kg-t megfogni akár százhetvenrõl is ... nem arra van tervezve ... a brembo meg szeritnem "a" fék bár még nem próbáltam de ha ennyien haszánlják a kerózásnál jóval több fékerõt igénylõ sportokban akkor csak van annyi tapasztalata, hoyg egy bike ra megcsináljon egy tárcsaféket ami jó...
meg votlm ég szó a v fék kontra tárcsafék súlykülönbségrõl... egyet nemértek ebikon xtr v fék 484 gramm a hayes hfx9 430 gramm, akkor ez most hoyg van? vagy a héjsznél csak a rotor meg a munkahenger annyi?
a zsenik átlátják a káoszt
#79
Írta 2006. január 07. - 05:44
Amúgy tényleg meg kell várni... majd jol letesztelem és jol lehuzom a cikkben aztán majd mindenki azthiszi hogy én milyen okos vagyok mert látatlanba megmondtam h szar EHHEHEH de gonosz vagyok így hajnalban!
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#80
Írta 2006. január 07. - 03:41
Az a véleményem, hogy ha valaki tud gyártani féket motorra meg autora az nem feletétlenül jelenti azt hogy tud bringára is. Ennyi. Vita lezárva.
de mondjuk az ellenkezõjét se zárja ki.
meg kell várni, ki kell proszálni..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda