Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#5581
Posted 2004. November 23. - 17:35
Avidot vegyed. Julie szívás. Az altus véfékhez képest mindkettõ ég és föld. Mondjuk ahhoz, hogy az avid igazán kihozza magából a teljesítményt, elõbb-utóbb le kell dobni azt a fékváltókart, és venni kell valami frankóbb kart. Szerintem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5582
Posted 2004. November 23. - 17:25
most néztem az ebike-on és magura julie akcijósan 21k
a kérdés: az avid egy hidraulikushoz képest mennyire fog?most egy altus/acera V-fék van ahhoz képest?
ja ehhez(avid) jó a sima V-fékkar mer van egy Acera fékváltókar és nem állítható hogy canti vagy v fék menniséget húzzon és most venni még váltót+fekkart az má sok.de ha ebike-on veszem a cuccot akkor kijön az egész kb 30000-bõl postaköltséggel
a kérdés: az avid egy hidraulikushoz képest mennyire fog?most egy altus/acera V-fék van ahhoz képest?
ja ehhez(avid) jó a sima V-fékkar mer van egy Acera fékváltókar és nem állítható hogy canti vagy v fék menniséget húzzon és most venni még váltót+fekkart az má sok.de ha ebike-on veszem a cuccot akkor kijön az egész kb 30000-bõl postaköltséggel
#5583
Posted 2004. November 23. - 16:54
hát ahogy itt olvasgattam tán TheZolee írta h a bb7-es tárcsája jobb minta bb5-ösé.
mi a különbség a tárcsák között??? a bb5-é az az új mint a amijen a juice-jé?
mi a különbség a tárcsák között??? a bb5-é az az új mint a amijen a juice-jé?
#5584
Posted 2004. November 23. - 16:54
Golya: http://www.ebike.hu/termekek/kerekagy/elsodisc/
csak gyõzz válogatni. Én ajánlom a novatec-et. az FH-M475-öt meg nem. :X
csak gyõzz válogatni. Én ajánlom a novatec-et. az FH-M475-öt meg nem. :X
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5585
Posted 2004. November 23. - 16:37
brian: kib*szott jó az avid pizza, csak kicsit nehéz. (meg szvsz nem is olcsó)
golya: nem kell adapter, szvsz elég lenne bb5 is, de te tudod. agy: valami bike+ vagy zoggi, acor, sokféle van.
golya: nem kell adapter, szvsz elég lenne bb5 is, de te tudod. agy: valami bike+ vagy zoggi, acor, sokféle van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5586
Posted 2004. November 23. - 16:04
ugye egy sixra opstmountnál 160-as tárcsához nem kell semmiféle adapter???
teccik ez a bb7
mennyire gyötri meg ez a sixet a 55 kilajommal???
kerékre mittudtok mondani vagy ezt kérdezzem a keréképítés totyikba???
tulajképpcsak egy olcsó tárcsás agy kéne ami ócsó(jelenteni max 5-6rúgó) a többit már tom(DT 2mm,Mach1 210)
teccik ez a bb7
mennyire gyötri meg ez a sixet a 55 kilajommal???
kerékre mittudtok mondani vagy ezt kérdezzem a keréképítés totyikba???
tulajképpcsak egy olcsó tárcsás agy kéne ami ócsó(jelenteni max 5-6rúgó) a többit már tom(DT 2mm,Mach1 210)
#5587
Posted 2004. November 23. - 15:47
Tud vki vmit az avid bb7 203as elsõ tárcsáról mondani?????eztet szeretnék venni és ha szar akkor nem szeretnék hoppon maradni!
#5588
Posted 2004. November 23. - 15:25
#5589
Posted 2004. November 23. - 12:22
160as mag nemigen hozza zavarba az én blackemet, tegyük hozzá, hogy ez csak 10 centit mozog. ennél nagyobb villát ekkora becsúszóval nem eröltetnék. nem azt mondom, hogy nem csavarodik egyáltalán (mint ahogy állította az elõzõ tulaj 200as hfxel ) de nem komoly. az x verteh képest kb 3x olyan merev.
jah és átütõ nélkül minden villa csavarodik... (gondolom az se szünteti meg teljesen)
de ez a dolga, hogy elviselje, azért van rajta tárcsaknzol mert birja.
200as tárcsát nem raknék fel blackre... semmilyen fékkel. 525el nem is kell, haver 100kiló és elöl kis 525 fogja meg õt a 19kilós polarxével együtt persze nem dh fék!
jah és átütõ nélkül minden villa csavarodik... (gondolom az se szünteti meg teljesen)
de ez a dolga, hogy elviselje, azért van rajta tárcsaknzol mert birja.
200as tárcsát nem raknék fel blackre... semmilyen fékkel. 525el nem is kell, haver 100kiló és elöl kis 525 fogja meg õt a 19kilós polarxével együtt persze nem dh fék!
#5590
Posted 2004. November 23. - 09:59
és szted mit fog ez tenni egy manitou-val? mert egy 160as hayes comp is igencsak zavarba tudja hozni... az egy black igaz, de igen csúnyán kolbászol benne a kerék...:\
járdán 10km/h ha az úttestet veszélyesnek találod, sétálóutcában viszont nem igazán szabad.... de erre mindenki tojik, mert a rendõr az egy alapvetõen LASSÚ lomha és fura szerzemény. magyarul nem ér utol, és nem tudja elzárni az ember útját:) (lsd lor, és s.vagi tettei:))
járdán 10km/h ha az úttestet veszélyesnek találod, sétálóutcában viszont nem igazán szabad.... de erre mindenki tojik, mert a rendõr az egy alapvetõen LASSÚ lomha és fura szerzemény. magyarul nem ér utol, és nem tudja elzárni az ember útját:) (lsd lor, és s.vagi tettei:))
#5591
Posted 2004. November 23. - 09:38
valahol már ki lett tárgyalva, hogy lehet járdán biciklizni. max 10km/h, a gyalogosforgalom zavarása nélkül, és valami olyasmi is volt, hogy akkor ha a forgalmi helyzetet veszélyesnek ítéled meg. van errõl egy egész jó topic a szabadonfutóban.
a hs33 most is egy isten fék, kérezz meg egy triálost...
az 525-ben az a jó, hogy ha nme elég a fékerõ, veszel mellé ezerötér egy 200-as adaptert meg 8-ért egy 200-as grimeca pizzát, és duplájára nõ a fékerõ
a hs33 most is egy isten fék, kérezz meg egy triálost...
az 525-ben az a jó, hogy ha nme elég a fékerõ, veszel mellé ezerötér egy 200-as adaptert meg 8-ért egy 200-as grimeca pizzát, és duplájára nõ a fékerõ
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5592
Posted 2004. November 23. - 07:59
szobában sportolni? hogy neeeem? biztos? mondjak egy példát? :sexe:
a felöltözésrõl annyit, hogy nekem nincsen frankó téli ruházatom. Az meg nem cseles, hogy felveszek 4 pólót, két pulcsit, 3 nadrágot, egy kabátot meg 3 zoknit, és juhé. szerintem.
a felöltözésrõl annyit, hogy nekem nincsen frankó téli ruházatom. Az meg nem cseles, hogy felveszek 4 pólót, két pulcsit, 3 nadrágot, egy kabátot meg 3 zoknit, és juhé. szerintem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5593
Posted 2004. November 23. - 02:49
vaz, 26-oson katobergerrel csapatni...Engem legutóbb a sétálóuccán, szeretett megyei jogú városodban b@szogattak, hogy legyek szives, gyalogoljak vele. -mármint a bicómmal-holott, vasnap du, volt, kb, ugy nézett ki a belváros, mintha épp' a tífusz dühöngene. há' maj baszok legyalogolni a tiszaiig, a szinháztól..
#5594
Posted 2004. November 23. - 01:48
nekem ezert van ~1lityi olaj a polcon.
sportolni szobaban/teremben nem lehet
ki
ma szalingozott a ho miskocon
meg egy civil rendor autos csapat le akart kapcsolni mert nem tetszett nekik, hogy belekapaszkodtam egy kato berger szerkezetbe a 26-os fout belévarosi szakaszan.
aztan amikor epp a felezo vonalon csurogtam, hogy atrobbanjak a masik oldalra mellem alltak es vmit magyaraztak.
de hat mit foglalkozzak en veluk.
aztan probaltak utanam jonni, de hat pancserek ezek mind...
mindeki azt mondja, hogy lefagy a bringarol.
en fel szoktam oltozni (higgyetek el segit!)
mintha a futas jobb lenne.
ami raadasul szertem a terdet meg jobban terheli.
nah pa megyek mert mennem kell
be
sportolni szobaban/teremben nem lehet
ki
ma szalingozott a ho miskocon
meg egy civil rendor autos csapat le akart kapcsolni mert nem tetszett nekik, hogy belekapaszkodtam egy kato berger szerkezetbe a 26-os fout belévarosi szakaszan.
aztan amikor epp a felezo vonalon csurogtam, hogy atrobbanjak a masik oldalra mellem alltak es vmit magyaraztak.
de hat mit foglalkozzak en veluk.
aztan probaltak utanam jonni, de hat pancserek ezek mind...
mindeki azt mondja, hogy lefagy a bringarol.
en fel szoktam oltozni (higgyetek el segit!)
mintha a futas jobb lenne.
ami raadasul szertem a terdet meg jobban terheli.
nah pa megyek mert mennem kell
be
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#5595
Posted 2004. November 23. - 00:16
#5596
Posted 2004. November 23. - 00:13
igazából titkos beépített shimano ügynök vagyok:D BR-M525 a fedõnevem:)
najó, ez nem igaz!
jó fék.
najó, ez nem igaz!
jó fék.
#5597
Posted 2004. November 23. - 00:12
#5598
Posted 2004. November 23. - 00:11
Na jó, akkor meggyõztél
Azért vagyok ennyire félõs és tájékozatlan, mert 6éve nem ültem cangán és az én idõmben még a Magura HS33 volt a király fék. Abszolút nincs tárcsa tapasztalatom éshát nem nagyon bízom benne valamiért. Remélem azért jobb, mint az akkori keztdetleges Vfékek és a HS33.
Azért vagyok ennyire félõs és tájékozatlan, mert 6éve nem ültem cangán és az én idõmben még a Magura HS33 volt a király fék. Abszolút nincs tárcsa tapasztalatom éshát nem nagyon bízom benne valamiért. Remélem azért jobb, mint az akkori keztdetleges Vfékek és a HS33.
#5599
Posted 2004. November 23. - 00:07
nem ér meg annyit, lévén majd' ugyanazokból az alkatrészekbõl van.
inkább nézd meg melyikhez menniybe kerül a pofa, és azt vedd, amelyikhez olcsóbb
(régi 555-höz 4.8 körül volt, az 525-höz pedig a bowdenes deore(515) pofája volt jó, valahol keményen 2700 körül...)
szal ha tényleg nem hárdkór dh-s vagy, akkor nosza, 525-re fel!
inkább nézd meg melyikhez menniybe kerül a pofa, és azt vedd, amelyikhez olcsóbb
(régi 555-höz 4.8 körül volt, az 525-höz pedig a bowdenes deore(515) pofája volt jó, valahol keményen 2700 körül...)
szal ha tényleg nem hárdkór dh-s vagy, akkor nosza, 525-re fel!
#5600
Posted 2004. November 23. - 00:06
ki mondta, hogy nem tekerek? csak nem azzal. Van téli "nemsajnálom" kategóriás Jamisom. Nehogymá a jobbik gépemet egye szét a sólé...
meg vannak egyéb sportok is. (állítólag)
meg vannak egyéb sportok is. (állítólag)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F