Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#2781
Posted 2005. July 06. - 12:55
Hi! A deore 525-nek szokott valami jellegzetes baja lenni (hátul-ra tenném_160assal)?
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#2782
Posted 2005. July 06. - 12:25
Kösz a választ.mivel az avid, shimano, hayes, stb PM szabvány... találd ki:D
A sebesség mindent megold.
#2783
Posted 2005. July 06. - 12:22
mivel az avid, shimano, hayes, stb PM szabvány... találd ki:D
#2784
Posted 2005. July 06. - 11:27
#2785
Posted 2005. July 06. - 10:03
HFX-9 tök jól szuperál nálam már egy ideje... Van 2005-õs (hátul) és 2004-es (elöl) is. Jó cuccok, és a 2005-ösben tényleg nem rázódik ki a nyomáspont állító csavarocska.
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#2786
Posted 2005. July 06. - 09:44
Tavaly használtam hosszabb ideig HMX-1-est FUNN (tehát alap) fékkarral, alap bovdenezéssel, viszont KoolStop pofával, és 200-as tárcsával és így nem volt vele gondom, meg voltam elégedve. Persze nem DH, meg gravi sütögetés.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2787
Posted 2005. July 06. - 07:54
nem lehet hogy jobb a hész mint az avid? esetleg..
#2788
Posted 2005. July 05. - 21:05
jaja ahogy mondod.D egy hidros hayes hfx-9 kb uannyi m drótos avid.+hayeshez nem kéne tárcsát vennem már.
Absofuckinglutely infuckingcredible
#2789
Posted 2005. July 05. - 20:57
vvagy egy avidba
nem fogó fékbõl nem igazán lehet kihozni fogót...
többe kerül mint egy új, rendes, a régi eladásával.
nem fogó fékbõl nem igazán lehet kihozni fogót...
többe kerül mint egy új, rendes, a régi eladásával.
#2790
Posted 2005. July 05. - 20:55
Kérdés:van hayes mx2-elöl-hátul.Nem vok megelégedve a teljesítményével.Már el v döntve h tuning lesz, csak azt nem tom h a meglévõ rendszert kéne fejlesztgetni(jobb bovdenezés, új fékkar) v szánjak rá többet és ruházzak bé egy hidrósba?
Absofuckinglutely infuckingcredible
#2791
Posted 2005. July 05. - 20:28
elöl 20as a tengely
viszont akkor kéne hátra 10es tengely a deoreba
viszont akkor kéne hátra 10es tengely a deoreba
#2792
Posted 2005. July 05. - 19:13
/me haboz mert megint okoskodás alertde a gyz pedig 9mm én úgy tudom
elöl 9-es tengely, hátul 10-es tengely, a gyorszár meg annyi amennyi
#2793
Posted 2005. July 05. - 18:48
#2794
Posted 2005. July 05. - 18:32
#2795
Posted 2005. July 05. - 18:24
#2796
Posted 2005. July 05. - 18:23
#2797
Posted 2005. July 05. - 18:21
Semmivel. Max. van egy merevebb tengelyû hátsó agyad. Egy hátránya van, sokkal jobban oda kell figyelni, hogy rendesen meg van e húzva, mert ha csak tessék-lássék módjára rakod be (mint ahogy azt nekem is tették a kerékcsere alkalmával), könnyen lelazul, és azt veszed észre, hogy remeg a keró egész hátsó része fékezéskor.
#2798
Posted 2005. July 05. - 18:17
#2799
Posted 2005. July 05. - 18:16
10mm-s tengely, egyik végén egy mûa. kupakos anyával, a másik végén pedig egy olyan kilinccsel, amilyen a gyorszárak végén van. Nem kell kulcs a kivételéhez.miaz hogy húzózár?
az a menetes?
Igazad van, ezt a húzózárat "" közé kellett volna tennem.