
Jelentkezz be Regisztrálj

XVII. kerbõl van itt vki?
#1501
Posted 2005. November 03. - 10:46


"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1502
Posted 2005. November 03. - 10:26

Ne más lejtõrõl beszélj! Ott menjél annyit!Én ismerek olyan lejtõt, ahol nedves idõben jobb idõt megyek. Sokszor a száraz poros izé jobban csúszik. Lép - nemtom pontosan, fáj. Már egy ideje. Valami fertõzés valószínûleg, nem bocsátkoznék hipotézisekbe, mert igazából nem tudok biztosat.
Én is ismerek más helyeket, ahol jobban lehet menni, csak az nem viszonyítási alap.
#1503
vendég_Charon_*
Posted 2005. November 03. - 09:32

#1504
Posted 2005. November 03. - 09:19

#1505
Posted 2005. November 03. - 03:13

#1506
Posted 2005. November 03. - 01:04

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1507
Posted 2005. November 03. - 00:18

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1508
Posted 2005. November 02. - 23:48

A lépeddel egyébként mi van?
Másfél héttel ezelõtt közel 50-el döngettünk le az Inóci vágáson (ködös, vizes, saras, csúszós idõben). Ha ez nem állatság, akkor más semmi. Nem is gondolok arra, hogy egy jó száraz talajon mit lehetne menni.
#1509
Posted 2005. November 02. - 23:43

Kormányra meg volt 3 év versenygarancia, az azért elég bizalomgerjesztõ. De egyetértek, cserélni kell.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1510
Posted 2005. November 02. - 23:41

A négyéves kormányt a helyedben jó messzire elhajítanám és gyorsan keresnék egy másikat. Három évente csere!!!A szarv elkezdett elolvadni, de még van vagy 0.5 mm a falvastagságból, kitart egy darabig.
Lekoptatta a kesztyûm a festést, majd az oxidréteget, a nyers alut meg kikezdte az izzadság, asszem. Mondjuk túl nagy terhelést nem kap, mert csak a kormány tövénél fogom 2 ujjal max, nem terhelem totálba, csak szeretem, mert fogásváltást biztosít. Meg hát esés és faágak esetén mégiscsak véd valamit. Érdekes a felülete, az anyag gyakorlatilag "megfolyt".
Sajna lesz még1 alkatrész a halállistán, egy kormány, merthát nincs semmi baja...csak...ööö...135 gramm és 4 évet kapott alattam, aki fölfelé rángatja mint az állat. Na ezt nem akarom magamba állítani. Problémás is, mert nem találok hasonló súlyban 3 fokos egyenes alu kormányt.
Hétvége - szombat nekem nagyon úgy néz ki, hogy meló (meg Charnéknál este valami hízókúra szervezõdik), legfeljebb csak vasárnap tudnék veletek tartani. Mikor mennétek?
Egyébként valószínû, hogy vasárnap megyünk. Ráálltunk Visegrádra. Kizárólag állatkodni (mármint zúzni járunk). Nagy-Villámtól le a Salamon-tornyon keresztül a 11-es útig (két, részben azonos útvonal). Fellegvártól a kék rom jelzésen le (jó kis lépcsõzéssel kezdõdik), ami becsatlakozik az elõbbi útvonalba, még a Salamon-torony elött. Fellegvártól a kéken le a templomig. A Sváb-hegyen két rövid, de technikás lejtõ, az egyiken három 25-30 cm-es letörés. Elegendõ idõ esetén új, alternatív útvonalak felfedezése. A minél több eresztés érdekében a közlekedés és a felszállítás legnagyobb része gépesítve. Gyere velünk (is), legalább tanulsz ereszteni, és jövõre überf***a májer leszel a versenyeken.
#1511
Posted 2005. November 02. - 23:21


Sajna lesz még1 alkatrész a halállistán, egy kormány, merthát nincs semmi baja...csak...ööö...135 gramm és 4 évet kapott alattam, aki fölfelé rángatja mint az állat. Na ezt nem akarom magamba állítani. Problémás is, mert nem találok hasonló súlyban 3 fokos egyenes alu kormányt.
Hétvége - szombat nekem nagyon úgy néz ki, hogy meló (meg Charnéknál este valami hízókúra szervezõdik), legfeljebb csak vasárnap tudnék veletek tartani. Mikor mennétek?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1512
Posted 2005. November 02. - 23:10

Na gyere vitrinbringás

Egyébként meg van annyi eszem, hogy a CM kivételével egy centit sem megyek a városban. Meg aszfalton is csak akkor, ha nincs más. Mert az MTB hova való? Oda bizony...
Te ezt Roox szarv fáradást, meg hogy még egy évig kitart, komolyan gondoltad? Végül is, ha eltörik, nem belém fog állni.
#1513
Posted 2005. November 02. - 23:08

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1514
Posted 2005. November 02. - 23:05

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1515
Posted 2005. November 02. - 23:03


1998 - váz - törés - Frejus Hiten - esés
1998 - villa - törés - Frejus Hiten - esés
1999 - kormány - elhajlás - Ritchey Comp - fáradás
1999 - nyeregcsõ - elhajlás - Bike+ - fáradás
1999 - stucni - csavartörés, csavarodás - Ritchey Comp - fáradás
1999 - középcsapágy - törés - Shimano STX-RC - fáradás
2000 - hátsókerék - szétszakadás - Ritchey OCR + STX-RC - fáradás
2000 - középcsapágy - törés - Shimano STX-RC - fáradás
2001 - nyereg - sín törés - Lookin Royalgel - esés
2002 - kormány - elhajlás/törés - Ritchey Forcelite - esés, szarv letépte a végét
2002 - villa - szétrobbanás - Hungary:A CenterX - nem bírta
2002 - nyeregcsõ - elhajlás - Ritchey Pro - fáradás (garival cserélve)
2002 - féktest - korrózió - Shimano XT - sav szétmarta
2002 - nyeregcsõ - elhajlás - Ritchey Pro - fáradás (garival már NEM cserélve)
2002 - középcsapágy - törés - Truvativ SL - fáradás
2003 - váz - csavarodás, középrésznél 2 centi - Magellan Crux - fáradás
2003 - középcsapágy - törés - FSA Platinum - fáradás
2004 - stucni - elcsavarodás, elhajlás - Ritchey Pro - fáradás
2004 - pedál - pedáltest törés - Wellgo WAM M1 - szikla (van cserealkatrész)
2004 - hajtómû - csavarelhagyás - Shimano XT - be kellett volna ragasztani...
2005 - villa - lockout szétrobbanás - RS Sid - bekapcsolva maradt Buda Maratonon - javítható
2005 - pedál - pedáltest törés - Wellgo WAM M1 - szikla ismét (még mndig van cserealkatrész)
2005 - pedál - tengelyrepedés, csapágytörés - Wellgo WAM M1 - fáradás (?)
2005 - kormányszarv - korrozió (?) - Roox Litehorns - elkezdett elolvadni (1 évet még kitart)
2005 - pulzusmérõ - teljes összeomlás - Timex Ironman - anyagfáradás, mûanyag szétrepedezett (UV?)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1516
Posted 2005. November 02. - 22:59


"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1517
Posted 2005. November 02. - 22:54

De ez nálad egyedi eset, míg Dante lelkem minden héten alakít valamit.Na azért ebben nem csak Dante mester gyakorlott. Pénteken sikerült az elsõ fogaskeréksor 4 csavarjából 3-at elhagynom. Elég röhelyes volt az utolsó 5 kilometer 1 csavarral kistányéron.
És ez azért is érdekes, mert kicsit más stílust ûzünk, és nekem eddig összesen egy kormánycsapágyat sikerült hazavágnom, illetve egy alsó csésze tömítést sikerül rendszeresen kinyomnom a helyérõl (nem rendeltetésszerû használat - de orvoslás alatt van a probléma modellcsere útján).
#1518
Posted 2005. November 02. - 22:14

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1519
Posted 2005. November 02. - 21:32

Bódóg Szülinapcsit így utólagosan.
Egy archicad körutat valamikor lassan össztudnánk hozni??????? :clap:
A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love:
#1520
Posted 2005. November 02. - 21:29

A mércét feljebb kell nála lassan állítani. :cheers: :cool2:
A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love: