Jelentkezz be Regisztrálj

XVII. kerbõl van itt vki?
#341
Írta 2005. december 27. - 16:08

Beszéltem Saaanyival és lehet, hogy jön.
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#342
Írta 2005. december 27. - 16:03


KisÖcsike
#343
Írta 2005. december 27. - 16:00

"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#344
Írta 2005. december 27. - 16:00

Olvasgatom itt ott, hogy a holnapi ki-rándulás elmarad, dehát megértem. ilyen szar idõben én se akarok útra kelni. De a 30.-a eddig jó.
Namost a pizzázás, ami ma este lenne esedékes, egy hógolyócsatával egybe kötve. Nem is tudom. Pont az elõbb jelentkezett be egy rokon, hogy van valami új bringás hapsija és szeretné bemutatni a családnak. Ebbõl következik, hogy a ma este nem igazán jó.
De! (mert mindig van egy de)
Nehéz döntés!
Ti vagy a család?
Még szólok a családnak is, mit szólnak hozzá!
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#345
Írta 2005. december 27. - 15:38

#346
Írta 2005. december 27. - 15:34

Hihh, azért elképzelem, amikor 150-es csapásszámmal elpörgetem, s hirtelen megszorul az egyik görgõ...én meg 40-el csapódok bele a tévébe...
Namost ebbõl a 'tv' szó volt a sokkoló

#347
Írta 2005. december 27. - 15:32

Sokféle görgõt ismerünk.
Vannak emberbarátabb és vannak gonoszabb konstrukciók. Jelen vizsgálódásunk tárgya az egyik leggonoszabb típus. Mint mellékelt képünkön látható http://pix.bikemag.hu/csgy/album839/IM001862.JPG.html?g2_imageViewsIndex=1 Elnökünk nem fél a kihívásoktól.
Míg a többiek jól megérdemelt téli álmukat alusszák, esetleg a távoli Dánia illatait szondázzák, vagy embertársainkban turkálnak, esetleg új hátsókerék beszerzésén fáradoznak addig Õ, jól temperált pincéjében gyakorol.
De nézzük a „görgõt”, az „eszközt”, ami mindezt a sportos életmódot lehetõvé teszi, és használóját Elnöki magasságokba emeli.
A zártszelvény, olyan az ügyeskezû konstruktõrnek, mint márvány a szobrásznak, vászon a festõnek, és sóhaj a poétának. Konstruktõrünk is (ki vélhetõen maga az Elnökünk!) e nemes anyaghoz nyúlt. A keresztmetszet kiválasztása már telitalálat! A 20x40-es esetében (építészek vigyázat, mûszaki emberek milliméterben beszélnek, nem méterben) már megszabadultunk a 20x20 –as rugalmasságától, és nem értük még el a közkedvelt 40x40-es bumfordi robosztusságát. Ezen a ponton ki kell emelnünk az igényes dugózást (fenekelést) a szálak végén. A lábakon alkalmazva, egyben megoldják a csúszásgátlást is!
Maga a görgõ anyaga a vízvezetékszerelõk márványa, a 110-es lefolyócsõ, amit a konstruktõr vagy fából, vagy danamitból esztergált korongokkal bélelt. Szóbajöhet még a gipszkiöntés is, ami megfelelõ forgó tömegével adna egy kis stabilitást a rendszernek, de a csapágyazás megoldása nehezebb.
A tengelyül szolgáló (vélhetõen 12-es) menetes szár alátét/anya kombóval fixált.
Az görgõ anyagválasztásának hátránya, hogy a szerkezetet indokolatlanul megemeli, így az elsõ idõkben az embernek hozzá kell szoknia, hogy milyen lehetett õseinknek a nagy elsõ kerekek korában. Tériszonyosoknak nem ajánljuk. Ügyes húzás a felszállást segítõ sámli.
Még egy apróságra kell felhívnunk az avatatlan szemû érdeklõdõk figyelmét. A hátsó és elsõ görgõt összekötõ valamire, aminek anyaga a képrõl megállapíthatatlan.
(Szeretnénk hinni, hogy FBS-vagy Sziloplaszt segítségével, esetleg cérna erõsítés alkalmazásával a konstruktõr maga készítette.) A dolog fontosabb, mint elsõ pillanatban hinnénk, hiszen a kerékpározás élményét maradéktalanul csak forgó elsõ kerékkel élvezhetjük. A jármû így stabilabb, és persze… ami nagyon fontos, gyûlik a kilométer!
Kis gyakorlás után, új sebességi rekordokat lehet felállítani, mivel a légellenállás jelen esetben nem ellenfél.
Sajnos így a vége felé, egy kis kritikával is kell élnünk.
A kelet-európai slamposságot véljük felfedezni a felületkezelés terén. Tõlünk nyugatra bizony az eszköz le lenne festve.
És itt bukik le a készítõ. Ha lakatos készítette volna a vázat, akkor „rozsdagátló alapozóval” magyarul míniummal lenne minimum kezelve a felület. Mert rendes iparos nem ad ki kezeletlen felületet a kezei közül… Ez bizony saját munka! És minden bizonnyal a türelmetlenség gátolta a készítõt, aki inkább nyeregbe pattant, festés helyett. Megértjük.
A háttérben gondosan polcolt dobozok elõtt heverõ bicikliváz, mint sebzett állat szomorúságot csempész a képbe, mely szomorúságot jól ellenpontozza Elnökünk lelkes, koncentrált tekintete.
Irigykedem, bár én leesnék róla…
Hihh, azért elképzelem, amikor 150-es csapásszámmal elpörgetem, s hirtelen megszorul az egyik görgõ...én meg 40-el csapódok bele a tévébe...

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#348
Írta 2005. december 27. - 15:28

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#349
Írta 2005. december 27. - 15:10


#350
Írta 2005. december 27. - 15:00

A pizza engem is érdekelne, de holnap este programom van. A többi napon szabad vagyok.
#351
Írta 2005. december 27. - 14:43

Pizza??!! Miféle pizza?! Hmmm... jól hangzik...
Durung forever!
#352
Írta 2005. december 27. - 14:16

Gépem sincs itthon, szabadságom sincs amit kivegyek,szóval hmm.......
Január 1 hétvégéjén jön vissza a gépem,mert akkor jönnek látogatóba nõvéremék haza.
A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love:
#353
Írta 2005. december 27. - 14:11

Én meg képzeljétek, kaptam nõvérkémtõl origi Livestrongos pulcsit, pólót, sapkát, meg 2 "Ride for Roses" pósztert!! Tök szupi!!
![]()
KisÖcsike
Azok a kedves nõvérkék,jó ha vannak a háznál!!!



A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love:
#354
Írta 2005. december 27. - 13:50

KisÖcsike
#355
Írta 2005. december 27. - 13:48

KisÖcsike
#356
Írta 2005. december 27. - 13:41

Ellenben benyomhatnánk egy pizzát valamikor aláírás alkalmából - igazából azoknak szól, akik nem mennek Barnihoz szilveszterkor:
Én nem leszek, szóval rám vonatkozik - mások?
Muszáj aláírni mindenkinek, aki elõször aláírta, mert az nem kóser, hogy ott szerepel, itt meg nem.
#357
Írta 2005. december 27. - 10:36

Ha már errõl van szó: Dawn+Charon én sem kaptam semmilyen szóbanforgó emailt.
Különben meg köszi a látogatást, nagyon örültem neketek!
Igazán nincs mit. Jót beszélgettünk:) És egyszer doktorbácsi ruhában is láttunk végre, nem csak bringáscuccban:)
Barni: Szilveszterkor ránk is számíthatsz:)
A fotótúrán családi okok miatt nem tudunk résztvenni. Mindenkinek aki megy jó utat és jó fotózást.
Dawn&Charon
:love:
#358
Írta 2005. december 27. - 10:01

Vannak emberbarátabb és vannak gonoszabb konstrukciók. Jelen vizsgálódásunk tárgya az egyik leggonoszabb típus. Mint mellékelt képünkön látható http://pix.bikemag.hu/csgy/album839/IM001862.JPG.html?g2_imageViewsIndex=1 Elnökünk nem fél a kihívásoktól.
Míg a többiek jól megérdemelt téli álmukat alusszák, esetleg a távoli Dánia illatait szondázzák, vagy embertársainkban turkálnak, esetleg új hátsókerék beszerzésén fáradoznak addig Õ, jól temperált pincéjében gyakorol.
De nézzük a „görgõt”, az „eszközt”, ami mindezt a sportos életmódot lehetõvé teszi, és használóját Elnöki magasságokba emeli.
A zártszelvény, olyan az ügyeskezû konstruktõrnek, mint márvány a szobrásznak, vászon a festõnek, és sóhaj a poétának. Konstruktõrünk is (ki vélhetõen maga az Elnökünk!) e nemes anyaghoz nyúlt. A keresztmetszet kiválasztása már telitalálat! A 20x40-es esetében (építészek vigyázat, mûszaki emberek milliméterben beszélnek, nem méterben) már megszabadultunk a 20x20 –as rugalmasságától, és nem értük még el a közkedvelt 40x40-es bumfordi robosztusságát. Ezen a ponton ki kell emelnünk az igényes dugózást (fenekelést) a szálak végén. A lábakon alkalmazva, egyben megoldják a csúszásgátlást is!
Maga a görgõ anyaga a vízvezetékszerelõk márványa, a 110-es lefolyócsõ, amit a konstruktõr vagy fából, vagy danamitból esztergált korongokkal bélelt. Szóbajöhet még a gipszkiöntés is, ami megfelelõ forgó tömegével adna egy kis stabilitást a rendszernek, de a csapágyazás megoldása nehezebb.
A tengelyül szolgáló (vélhetõen 12-es) menetes szár alátét/anya kombóval fixált.
Az görgõ anyagválasztásának hátránya, hogy a szerkezetet indokolatlanul megemeli, így az elsõ idõkben az embernek hozzá kell szoknia, hogy milyen lehetett õseinknek a nagy elsõ kerekek korában. Tériszonyosoknak nem ajánljuk. Ügyes húzás a felszállást segítõ sámli.
Még egy apróságra kell felhívnunk az avatatlan szemû érdeklõdõk figyelmét. A hátsó és elsõ görgõt összekötõ valamire, aminek anyaga a képrõl megállapíthatatlan.
(Szeretnénk hinni, hogy FBS-vagy Sziloplaszt segítségével, esetleg cérna erõsítés alkalmazásával a konstruktõr maga készítette.) A dolog fontosabb, mint elsõ pillanatban hinnénk, hiszen a kerékpározás élményét maradéktalanul csak forgó elsõ kerékkel élvezhetjük. A jármû így stabilabb, és persze… ami nagyon fontos, gyûlik a kilométer!
Kis gyakorlás után, új sebességi rekordokat lehet felállítani, mivel a légellenállás jelen esetben nem ellenfél.
Sajnos így a vége felé, egy kis kritikával is kell élnünk.
A kelet-európai slamposságot véljük felfedezni a felületkezelés terén. Tõlünk nyugatra bizony az eszköz le lenne festve.
És itt bukik le a készítõ. Ha lakatos készítette volna a vázat, akkor „rozsdagátló alapozóval” magyarul míniummal lenne minimum kezelve a felület. Mert rendes iparos nem ad ki kezeletlen felületet a kezei közül… Ez bizony saját munka! És minden bizonnyal a türelmetlenség gátolta a készítõt, aki inkább nyeregbe pattant, festés helyett. Megértjük.
A háttérben gondosan polcolt dobozok elõtt heverõ bicikliváz, mint sebzett állat szomorúságot csempész a képbe, mely szomorúságot jól ellenpontozza Elnökünk lelkes, koncentrált tekintete.
Irigykedem, bár én leesnék róla…
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#359
Írta 2005. december 27. - 05:38


Én meg képzeljétek, kaptam nõvérkémtõl origi Livestrongos pulcsit, pólót, sapkát, meg 2 "Ride for Roses" pósztert!! Tök szupi!!

KisÖcsike
#360
Írta 2005. december 26. - 22:35

Durung forever!