Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#14881
Írta 2007. június 05. - 11:00
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#14882
Írta 2007. június 05. - 10:48
@Hozé; nem van feltétlen jó ötlet, ha minden lejtõn kb a hátsó kerékre csüccsensz, fõleg, ha tempósan mész, kanyargós ösvényen, mivel alig terheled az elsõ kereket, és azt nehezebb lesz rendesen irányítani.
#14883
Írta 2007. június 05. - 10:35
Bár ez itt OFF, de ha szóba került:
Nekem is "ideges" a bringa orra. Most asszem 110 vagy 120-as stucni van rajta. Cserélni fogom. Viszont többen is mondták nekem, hogy nagyon egyenesen ülök a bringán. Szóval rövidebb stucnim lesz, de akkor még egyenesebben fogok ülni. Úgyhogy még le is kell fordítanom valszeg.
Amúgy ha van valakinek kölcsön rövidebb stucnia kibróbálás céljából...
On
Milyen magas vagy, mekkora a vázad? mert a képek alapján elég magasnak látlak, viszont kicsinek a vázad... v tévedek?
#14884
Írta 2007. június 05. - 10:33
#14885
Írta 2007. június 05. - 10:27
egy 14/13 at mozgó kona dawg-ot fel tudok ajánlani próbára.....Egyszer esküszöm elkunyerálok egy ilyen gépet, tényleg kíváncsi lennék a különbségre. Megy egy ösztelós kipróbálása is nagyon érik már. Öregszem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14886
Írta 2007. június 05. - 10:24
Persze a súlypont evidens, részben ezért is estem sokat korábban is. Még annyit, a lefeléken szeretnék kicsit még gyorsulni, s ha a merev marad, kell(ene) egy balonosabb elõre. Telóval nekem elég volt a 2,1 (conti expolrer).
#14887
vendég_Charon_*
Írta 2007. június 05. - 10:23
A gumiméret szerintem csak a biztonságos sebességet limitálja.
Tegnap mentem egy HHH sárgát lefele a negatívba átfordított stucnival, párszor a levegõbe került a hátsó kerék, de nem estem át a kormányon.
Jól mondod hozé, súlypont.
Az irányításnak is ez a lényege nem a guminyomás, vagy méret.
Hiába a tapadás, ha eleve elcseszett bringakezelés.
Szólok Dawnnak, hogy mutassa meg Danténak, hogyan kell lemenni azon
#14888
Írta 2007. június 05. - 10:22
öröm lehet vele egy jó meredek hosszú emelkedõ ........hegymenetben természetesen4. Lecseréltem a vázat egy Orange 224-re
5. Villát is váltottam: most Travis triple Ti van benne
6. A villához integrált stucni is jár, végül a 30 mm-es állás bizonyult megfelelõnek
:rofl
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14889
Írta 2007. június 05. - 10:21
Nekem nem az a parás, hanem az, ami egy lejtõ, balos hirtelen rövid fölfelé, majd jobbos hirtelen le. Ami után rögtön rámész egy nagy széles (mellesleg merõleges) dózerútra. Na ott nincs kifutás.
Tényleg ugyanarról beszélünk. Nincs kufutás? 20m nem elég?
#14890
Írta 2007. június 05. - 10:19
4. Lecseréltem a vázat egy Orange 224-reOFF:
1. 110mm-es lefele fordított stücnival indítottam (mer az vagány )=>Halálfélelem a lefeléken. Remegett az egész bringa, mint a kocsonya 30 felett. Ki voltam terítve a bringán, mint macska az úton. Szerintetek lejöttem ezen a letörésen ezzzel a stücnivel? Meg se mertem próbálni. Keszthely maratonon estem/keltem. Szörnyû volt.
2. 90mm: nem rossz, de még mindig picit hosszú. Hosszú távon fáraszt. Viszont egyáltalán nem ideges. Végre nem parázok egy lejtõ láttán
3. 75mm: na kb ez most a jó, jelenleg ez van. meglepõen fordulékony lett, jól rakosgatható. A kormánynak (syntace) kicsit nagyobb az "íve".
5. Villát is váltottam: most Travis triple Ti van benne
6. A villához integrált stucni is jár, végül a 30 mm-es állás bizonyult megfelelõnek
:rofl
#14891
Írta 2007. június 05. - 10:17
Nekem most 1.9-es van elöl, nem olyan rossz az.
Gyarkori hibának szoktam látni, hogy sokan hiába állnak ki a nyeregbõl, nem viszik hátrébb a súlypontot, csak magasabbra, ami csak rosszabb eset.
Az meg pláne hiba, hogy közben a combjukkal próbálják tartani a nyerget.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#14892
Írta 2007. június 05. - 10:17
#14893
Írta 2007. június 05. - 10:11
ballonos gumi, alacsony nyomás, jó teló, és tempó......Egyébként én a sziklás gyökeres lefeléken jobban parázok, mint egy "sima" meredek lejtõn. Félek, hogy elakad az elsõ kerék, s elõrebillenek.
Ptamás:90mmes WCSem van, ha kell.
Amúgy nem lehet hogy a vázad hosszabb mint ideális lenne ? azért a 75-ös stucni már inkább enduro/ligth fr bicajokra jellemzõ...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14894
Írta 2007. június 05. - 10:08
Ptamás:90mmes WCSem van, ha kell.
#14895
Írta 2007. június 05. - 10:07
Nekem is "ideges" a bringa orra. Most asszem 110 vagy 120-as stucni van rajta. Cserélni fogom. Viszont többen is mondták nekem, hogy nagyon egyenesen ülök a bringán. Szóval rövidebb stucnim lesz, de akkor még egyenesebben fogok ülni. Úgyhogy még le is kell fordítanom valszeg.
Amúgy ha van valakinek kölcsön rövidebb stucnia kibróbálás céljából...
On
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#14896
Írta 2007. június 05. - 10:04
Én csak annyit nyekeregnék hozzá, hogy marha sokat számít a helyesen beállított nyeregpozíció, s a megfelelõ stücnihossz. Amíg ott nincs rend, nehézkesek a lefelék szerintem. Hiába bátor az ember, ha nem stabil a canga alatta.
Lássuk az én evolúcióm:
1. 110mm-es lefele fordított stücnival indítottam (mer az vagány )=>Halálfélelem a lefeléken. Remegett az egész bringa, mint a kocsonya 30 felett. Ki voltam terítve a bringán, mint macska az úton. Szerintetek lejöttem ezen a letörésen ezzzel a stücnivel? Meg se mertem próbálni. Keszthely maratonon estem/keltem. Szörnyû volt.
2. 90mm: nem rossz, de még mindig picit hosszú. Hosszú távon fáraszt. Viszont egyáltalán nem ideges. Végre nem parázok egy lejtõ láttán
3. 75mm: na kb ez most a jó, jelenleg ez van. meglepõen fordulékony lett, jól rakosgatható. A kormánynak (syntace) kicsit nagyobb az "íve".
Én nem vagyok nagy tesztelõ, nincs lehetõségem sokat/sokfélét próbálgatni, de gondoltam megosztom veletek, hátha másnak is van ilyen "lefelés" gondja.
#14897
Írta 2007. június 05. - 10:01
amúgyis már Gracia is +mondta...PTamás már érzed a lényeget!
Engedni a lejtõn és nem parázni! Lendületbõl nincsen bukta!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14898
Írta 2007. június 05. - 09:52
Tõled tanulok, Mester!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#14899
Írta 2007. június 05. - 09:48
Engedni a lejtõn és nem parázni! Lendületbõl nincsen bukta!