azért megnézném, hogy semmeringen hogy jönnének le páran cc géppel
és innetõl ON kéretik
OFF
Augusztusban megnézheted, sõtt enduro challenge is lesz ott
ON
azért megnézném, hogy semmeringen hogy jönnének le páran cc géppel
és innetõl ON kéretik
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
@VV ; sztem rám gondolsz
sztem valaha lejtõztem, ill. volt kisgép is, Sasadra
fogok is még, csak az a #&@}< esztergányos... a dirt vázat meg eladtam (tegnap)
Pite:
érzésre gyorsabb vagy ténylegesen?
mert ha ténylegesn, akkor a hiba akkor Benned van.
(csak mert régi autóval a 100 is gyorsnak tûnik, egy újban pedig lépésben haladásnak...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
pedig általában pont fordítva szokott lenni....merevvel szoktak felfelé gyorsabbak lenni, legfeljebb néhány "extrém " tecnikás helyen ahol a merev elakad, fullival fel tudsz menni.......Így van... nálam még van is sárférõhely pluszban, de nem mindnekinél van ennyi... Ezért is írtam ha bírja a belsõm akkor köv növelek; minimum elöl! Nagyobb latexes belsõt viszont nem láttam még, mert alapból azt vettem volna nem az 1,7-2,1et. A merevfarú Trekkel (sokkal) jobban jöttem lefele, ezért is maradtam végül a 2,1nél hogy ez is elég - de a Scottra nem; rövidebb is meg az Excavaderek tényleg jók; csak nem lefele.
Egyetértek kalával abban, hogy nem feltétlen gyorsabb minden fully minden merevfarúnál; a nagyobb váz, szélesebb kormány miatt (meg az agresszívebb gumik, meg talán a súly is) nekem is gyorsabb a Trek. Scott meg felfele meg egyenesben .
Ha azonos gumikkal, kormánnyal stb-stbvel nézzük, akkor viszont a fully gyorsabb, ez nem vitás. De míg korábban én csaptam utat a kövek között, most a kövek dobálnak lefele, meg a fékezhetõség is (jóval) rosszabb.
[Véleményemet/tapasztalataimat írom le, tessék belekötni, ízekre szedni, bizonyítani hogy fizikailag impossible, és hogy tök hülyeségeket mondok . Aki nem hiszi, jöjjön egy stopperral, még sajna nem vitték el a régi gépem ]
Dante pontodan tudod hogy nem pont oldalfalakra írt számokról beszélek....ugye pl egy 2,0-ás specko adrenalin egy nagyságrenddel ballonosabb mint egy 2,1-es racing ralph- de Te is látod a különbséget egy ballonos gumi meg egy virsli között....(amúgy 2,6 körül használom a gumikat a 90+omhoz, 70 kiló körül simán menne a 2,2)Tigrincs ebben nincs igazad szerintem - a két gumi között van 3 mm különbség (számolj utána), pedig ennyit már a gyártók (köhöm-köhöm, pl a nagyrabecsült Schwalbe) is elkamáznak, csak hogy jobban eladhassák a terméküket. Ez a 2.1-es pattog, de 2.2-es már király duma szerintem nagyrészt placebó.
Felütéses defektre meg van egy tuti módszerem...nézz ki egy lépcsõt, engedd le az elsõ gumit 2 barra, majd rongyolj bele frontálisan (felfelé értelemszerûen) 30 km/h között.
..
AM gépen meg alap hogy van sárférõhely a 2,25-ös gumi melett is...sokra mész az 5" rúgóuttal ha a 2,1-es 4 barra fújt virsli pattog mint a nikkelbolha, meg elakad egy pókhálóban is.......
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
nem az számít, h össztelós, vagy merev, legalábbis free merev géppel gyorsabb vagyok lefelé, mint cécó össztelóssal
sokkal inkább, hogy fejcsõszög, tengelytáv, súlypont, üléspozíció, stb