Thy:csak nem fórumosokkal
Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#14801
Írta 2007. június 07. - 10:24
Thy:csak nem fórumosokkal
#14802
Írta 2007. június 07. - 10:23
Ezt a visszaugrás dolgot viszont nem vágom; mond részletesebben mester hogy tanuljunk :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14803
Írta 2007. június 07. - 10:21
azért megnézném, hogy semmeringen hogy jönnének le páran cc géppel
és innetõl ON kéretik
OFF
Augusztusban megnézheted, sõtt enduro challenge is lesz ott
ON
#14804
Írta 2007. június 07. - 10:21
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14805
Írta 2007. június 07. - 10:19
Zed! Már megint kamuzol. Sose vagy itthon. Nincs is AM géped, csak lõttél valahonnan egy linket.
#14806
Írta 2007. június 07. - 10:19
#14807
Írta 2007. június 07. - 10:16
Pedig, fõleg, mivel -akármilyen amatõr szinten is - mindkettõt ûzöm, nem akart semmilyen formában lángot szítani, abszolút csak a tanulástól begyöpösödött buksim kreálta tipikus "szvsz" volt.
H
a gondoljátok, kedden akármikor lehetne menni egy lejtõsebb hosszút a Budaihögöben, és a lefeléken át lehet ültetni gyakorlatba az elméleteket
#14808
Írta 2007. június 07. - 10:16
#14809
Írta 2007. június 07. - 10:15
és innetõl ON kéretik
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14810
Írta 2007. június 07. - 10:11
Pite! Ha pattog a géped, az bizony beállítási hiba. Tag, teló és/vagy guminyomás. Próbáld ki,, hogy megemeled az elejét és elengeded, illetve ugyan ezt megteszed a hátuljával. Ha jól van beállítva, egy mm-t sem fog visszaugrani.
#14811
Írta 2007. június 07. - 10:11
de azt teljes meggyõzõdéssel
#14812
Írta 2007. június 07. - 10:08
@VV ; sztem rám gondolsz
sztem valaha lejtõztem, ill. volt kisgép is, Sasadra![]()
fogok is még, csak az a #&@}< esztergányos... a dirt vázat meg eladtam (tegnap)
Rád gondoltam, ha már ennyire kiemelted a dolgot. Olyan irányba vitted el a témát, ami pontosan ellenkezõ hatást váltott ki, annak ellenére, hogy az ellenkezõjét fogalmaztad meg és gondolom, hogy ez is volt szándékodban.
Egyébként meg te benne vagy az egy kezemen megszámolhatók körébe. Ha esetleg félreértelmezted a dolgot, az bizony a te bajod.
#14813
Írta 2007. június 07. - 10:06
#14814
Írta 2007. június 07. - 09:58
Pite:
érzésre gyorsabb vagy ténylegesen?
mert ha ténylegesn, akkor a hiba akkor Benned van.
(csak mert régi autóval a 100 is gyorsnak tûnik, egy újban pedig lépésben haladásnak...)
Ténylegesen pár km/h-val, érzésre meg ugyanaz a sebesség sokkal neccesebb és a fékút jóval hosszabb (eleve az IRCn máshogy kellett felrakni az elsõ/hátsó gumit; míg a Ritcheynél az elsõ nem fékezésre hanem gördülési ellenállásra van optimalizálva, ugyanúgy kell elölre-hátra rakni;bár lehet hogy megfordítom elöl, csak lusta vagyok
Én spec nem DHzásról beszélek; attól messze vagyok/vagyunk; csak a lejtõzésekrõl ahogy megyek/mentem rajtuk; remélem nem akarok okoskodónak vagy nagy igazságokat megállíptónak tûnni. Sõt; tanulok inkább tõletek :prosze: . Bár hogy a mostani gépen lefele ne fogjam a nyerget az idáig nem hangzott túl jól, de mepróbálom...
Gumiról meg ugyanazon a gépen nem próbáltam több méretû gumit, de azért a 3,8-5 mili (2,25 és 2,3) plussz kicsit csak érzõdik; nem? Ha pár grammot annyira meg lehet a gépen érezni mint ahogy sokan mondják (amit úgy érzek hogy párszor túl van lihegve pár nem mozgó alkatrészen 5-10-15 gramm) akkor legalább ennyi külöbség a gumiknál is kéne legyen. De mint mondom még nem próbáltam, ez eszmefuttatás részemrõl.
Tigris, azt se felejtsd hogy (legalább) 2 kiló van a 2 gép között! Illetve felfele aszfalton csak maratonokon megyek (szinte), tükörsima terep meg ritkán van, inenntõl már nem vagyok lassabb a fullyval felfele. Megint azonos géppel csak ha a váz lenne a különbség akkor relatíve sima terepen gyorsabb lenne a merev; hogy felfele meg mennyire pogózok azt meg másnem Zsizsi megmondja vagy ha vki leste múltkori pilisi túrán akkor az/õ. De ahogy elnéztem túrán/marcikon másokat, enyémnél elvileg (sokkal) jobb vázzal és taggal is képesek voltak pogózosan tekerni, még vagy 5-10°ban dõltek is hozzá jobbra/balra; míg én úgy érzem helyesebben tekertem - meg az SPV is dolgozott persze. Locknak soha nem éreztem hiányát; most sem, se tagon se telón. Egyébként érzés meg stopper alapján is összességében gyorsabb vagyok fullyval, lefele annyit nem veszetek mint amit spdvel meg a súllya meg taggal nyerek felfele meg enyenesen - szokásos ismerõs terepen legalábbis, mert ismeretlenen eléggé gyökketõ vok lefele.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14815
Írta 2007. június 07. - 09:52
mi nem számít?
attól, hogy a CC össztelós moccan hátul is, még cc gép marad
nekem a DH v a CC is jó lenne, csak tekerhessek már :cry:
3 napja nem ültem sztem gépen
és ez mélg hétfõig így marad
@VV ; sztem rám gondolsz
sztem valaha lejtõztem, ill. volt kisgép is, Sasadra
fogok is még, csak az a #&@}< esztergányos... a dirt vázat meg eladtam (tegnap)
#14816
Írta 2007. június 07. - 09:51
pedig általában pont fordítva szokott lenni....merevvel szoktak felfelé gyorsabbak lenni, legfeljebb néhány "extrém " tecnikás helyen ahol a merev elakad, fullival fel tudsz menni.......Így van... nálam még van is sárférõhely pluszban, de nem mindnekinél van ennyi... Ezért is írtam ha bírja a belsõm akkor köv növelek; minimum elöl! Nagyobb latexes belsõt viszont nem láttam még, mert alapból azt vettem volna nem az 1,7-2,1et. A merevfarú Trekkel (sokkal) jobban jöttem lefele, ezért is maradtam végül a 2,1nél hogy ez is elég - de a Scottra nem; rövidebb is meg az Excavaderek tényleg jók; csak nem lefele.
Egyetértek kalával abban, hogy nem feltétlen gyorsabb minden fully minden merevfarúnál; a nagyobb váz, szélesebb kormány miatt (meg az agresszívebb gumik, meg talán a súly is) nekem is gyorsabb a Trek. Scott meg felfele meg egyenesben.
Ha azonos gumikkal, kormánnyal stb-stbvel nézzük, akkor viszont a fully gyorsabb, ez nem vitás. De míg korábban én csaptam utat a kövek között, most a kövek dobálnak lefele, meg a fékezhetõség is (jóval) rosszabb.
[Véleményemet/tapasztalataimat írom le, tessék belekötni, ízekre szedni, bizonyítani hogy fizikailag impossible, és hogy tök hülyeségeket mondok. Aki nem hiszi, jöjjön egy stopperral, még sajna nem vitték el a régi gépem
]
ilyen átlagos pilisi ösvény szinten meg nálam úgy néz ki a dolog hogy nagyjából azonos tempót megyek lefelé merevvel -ha taposó pedál van rajta, spd-vel fele olyat vagy tolom
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14817
Írta 2007. június 07. - 09:43
#14818
Írta 2007. június 07. - 09:38
érzésre gyorsabb vagy ténylegesen?
mert ha ténylegesn, akkor a hiba akkor Benned van.
(csak mert régi autóval a 100 is gyorsnak tûnik, egy újban pedig lépésben haladásnak...)
#14819
Írta 2007. június 07. - 09:37
Dante pontodan tudod hogy nem pont oldalfalakra írt számokról beszélek....ugye pl egy 2,0-ás specko adrenalin egy nagyságrenddel ballonosabb mint egy 2,1-es racing ralph- de Te is látod a különbséget egy ballonos gumi meg egy virsli között....(amúgy 2,6 körül használom a gumikat a 90+omhoz, 70 kiló körül simán menne a 2,2)Tigrincs ebben nincs igazad szerintem - a két gumi között van 3 mm különbség (számolj utána), pedig ennyit már a gyártók (köhöm-köhöm, pl a nagyrabecsült Schwalbe) is elkamáznak, csak hogy jobban eladhassák a terméküket. Ez a 2.1-es pattog, de 2.2-es már király duma szerintem nagyrészt placebó.
![]()
Felütéses defektre meg van egy tuti módszerem...nézz ki egy lépcsõt, engedd le az elsõ gumit 2 barra, majd rongyolj bele frontálisan (felfelé értelemszerûen) 30 km/h között.
lépcsõhöz meg : arról beszéltem hogy terepen nem ütöttem még föl .....pályafutásom 5 defektjébõl 2 felütés volt mind 2 aszfalton....
szal más kihivást mondjál a guminak
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14820
Írta 2007. június 07. - 09:35
..
AM gépen meg alap hogy van sárférõhely a 2,25-ös gumi melett is...sokra mész az 5" rúgóuttal ha a 2,1-es 4 barra fújt virsli pattog mint a nikkelbolha, meg elakad egy pókhálóban is.......
Így van... nálam még van is sárférõhely pluszban, de nem mindnekinél van ennyi... Ezért is írtam ha bírja a belsõm akkor köv növelek; minimum elöl! Nagyobb latexes belsõt viszont nem láttam még, mert alapból azt vettem volna nem az 1,7-2,1et. A merevfarú Trekkel (sokkal) jobban jöttem lefele, ezért is maradtam végül a 2,1nél hogy ez is elég - de a Scottra nem; rövidebb is meg az Excavaderek tényleg jók; csak nem lefele.
Egyetértek kalával abban, hogy nem feltétlen gyorsabb minden fully minden merevfarúnál; a nagyobb váz, szélesebb kormány miatt (meg az agresszívebb gumik, meg talán a súly is) nekem is gyorsabb a Trek. Scott meg felfele meg egyenesben
Ha azonos gumikkal, kormánnyal stb-stbvel nézzük, akkor viszont a fully gyorsabb, ez nem vitás. De míg korábban én csaptam utat a kövek között, most a kövek dobálnak lefele, meg a fékezhetõség is (jóval) rosszabb.
[Véleményemet/tapasztalataimat írom le, tessék belekötni, ízekre szedni, bizonyítani hogy fizikailag impossible, és hogy tök hülyeségeket mondok
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





