Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#2941
Írta 2010. augusztus 24. - 12:02
Azt nem lehet tudni bringával mennyire járhatatlan az a rész.
Végülis nem azért de elfordultunk balra a királykúti nyereg felé,
így csak a jelzést láttam ezzel kapcsolatban.
http://img6.tar.hu/b.../80980273.jpg#3
Az ideiglenesen kihelyezett tábla feliratát a képen fel tudod nagyítani szinte olvashatóra.
További képek: Kép.Tár.hu
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#2942
Írta 2010. augusztus 24. - 11:01
Szakó-nyeregtõl le a zöldön Pilismarótra, ez a szakasz milyen állapotban van? Szinttérkép szerint jó egyenletes lejtõ, csak az idõjárás kicsit átrendezte az erdõt, legalábbis a Pilis-nyereg - Klastrom (S) nem igazán az a jó haladós szakasz, mint korábban:(. Magamat ismerve ismeretlen terepen is engedem, nem szeretnék egy 2m-es letörésbe belemenni:). Remélem járt erre valaki mostanság.
Köszi
#2943
Írta 2010. augusztus 23. - 23:31
SJR-t eladtad? nem vált be talán?
árulás alatt van
jó váz, csak van -nekem - jobb
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2944
Írta 2010. augusztus 23. - 18:39
Van itt esetleg valaki, aki tudna jövõhéten kontaktolni Hozéval és elhozna egy lámpát tõle a Mátra marcira?
Írtam PÜ-t.
#2945
Írta 2010. augusztus 23. - 18:25
#2946
Írta 2010. augusztus 23. - 17:38
Járható mindenhol, bár a Kövesbércet felfelé mindig kikerülöm. Egyszer jöttem ott le, akkor is toltam egy-két helyen, nekem az már túl köves.
ááá legyen már meg a montim
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2947
Írta 2010. augusztus 23. - 17:10
Ezen túraleírásban említett utak most mennyire járhatóak? Két helyen is említ a leírás A és B variációt, amivel lehet játszadozni, szóval alakítható, akár több-kevesebb aszfalt beiktatásával. Igaz, utóbbit inkább kerülném.
Pilisben a Pap-rét, Dömör-kapu felé jártam a hétvégén aszfalton, a földes utak felé nézve azok száraznak tûntek. Talán Dobogókõ környéke érdekelne leginkább. Gyalogtúrázni voltunk ugyan ott tavasszal még a nagy esõk elõtt, akkor volt néhány gyalog is alig járható része, déli irányban a sípályától. (Ha jól rémlik, talán a kék, kék+.) Vissza Dobogókõ felé a sárga és piros jelzés viszont akkor még jó volt. A többi utat sajnos nem ismerem, szóval bármilyen infó jöhet.
Járható mindenhol, bár a Kövesbércet felfelé mindig kikerülöm. Egyszer jöttem ott le, akkor is toltam egy-két helyen, nekem az már túl köves.
#2948
Írta 2010. augusztus 23. - 16:12
Pilisben a Pap-rét, Dömör-kapu felé jártam a hétvégén aszfalton, a földes utak felé nézve azok száraznak tûntek. Talán Dobogókõ környéke érdekelne leginkább. Gyalogtúrázni voltunk ugyan ott tavasszal még a nagy esõk elõtt, akkor volt néhány gyalog is alig járható része, déli irányban a sípályától. (Ha jól rémlik, talán a kék, kék+.) Vissza Dobogókõ felé a sárga és piros jelzés viszont akkor még jó volt. A többi utat sajnos nem ismerem, szóval bármilyen infó jöhet.
_____________________________________________
AM rlz
#2949
Írta 2010. augusztus 22. - 21:40
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#2950
Írta 2010. augusztus 22. - 20:52
#2951
Írta 2010. augusztus 22. - 20:10
Hozé szerint 1200m a szint és én hiszek neki.
Rkosmente Kerkpros Sport s Szabadid Egyeslet
#2952
Írta 2010. augusztus 22. - 19:26
ûMegjártuk a Hadak útját, meg a Börzsöny-kört visszafelé, Hosival és Richie-vel. A szokásos pofaszél elkerült bennünket, az idõ kiváló volt, bent a Börzsönyben kellemesen hûvös. A Király-kút vize még mindig nagyon hideg és fincsi, jól esett ott frissíteni. És a végén jó volt a szokásos fagyizás is.
9.35-kor jöttünk ki a váci vasútállomásról, és 15 órakor már Vácon fagyiztunk. Ipolydamásdon és a Király-kútnál álltunk csak meg frissíteni, és nem szakítottuk szét magunkat, így egész jó a menetidõ a 127 kilométerre.
Bizony...
nagyon klassz volt a mai túra.kikapcsolódásnak,feltöltõdésnek és pihenésnek ideális idõjárási és környezeti viszonyok. a társaságról már nem is beszélve
VV és Hosi köszi a túrát és a társaságot,remekül éreztem magam.
érzésre kb.:500 és 800m között lehetett a szint, de nem biztos.
Dante talán tudja?!
#2953
Írta 2010. augusztus 22. - 18:53
a disznós kútnál térhettél át a pirosról a zöldre...
Igen, most néztem meg a térképen, hogy a Disznós kút után érinti egymást a két bringaút. Még el is indultam ott elõször balra, de mert jó pár méter után sem találtam a piros jelzést balszerencsémre visszamentem a zöldre.
#2954
Írta 2010. augusztus 22. - 18:33
Tegnap 2,5 elkavarással sikerült lenyomni a betervezett túrát.
- 273,6 km
- 2427 m
- 11:24
- 134-es átlagpulzus
És nem, nem készülök a RAAM-ra.
Akkor 24órás szóló.
A sebesség mindent megold.
#2955
Írta 2010. augusztus 22. - 18:30
Én ma szívattam meg magam, de nagyon. Pap-réttõl a piros bringa jelzésen akartam lemenni Visegrádra, de valahol elvétettem és egyszer csak zöld lett a piros és már majdnem lementem Dunabogdányba. Nem az volt a cél, ezért mikor megláttam a kék+ jelzést nagy örömmel mentem azon tovább, mert tudtam, hogy Visegrádra vezet. Csakhogy egy idõ után járhatatlan lett az út, sár, nyomvályú, tekerhetetlen meredek ahol még az út is eltûnt, csípõs bogarak, elektromos vadkerítés, szóval szívtam pár kilométeren át. És a végén még defektem is volt a defektgátló tej ellenére, de legalább tudom, hogy a kék+ Dunabogdány fölött és Visegrád közötti szakasza ezentúl felejtõs. 91 km, 1475 szint, 6:14 tiszta menetidõ, pulzust nem mérek, de elõbb utóbb azt is fogok.
a disznós kútnál térhettél át a pirosról a zöldre...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2956
Írta 2010. augusztus 22. - 18:17
#2957
Írta 2010. augusztus 22. - 17:59
- 273,6 km
- 2427 m
- 11:24
- 134-es átlagpulzus
És nem, nem készülök a RAAM-ra.
#2958
Írta 2010. augusztus 22. - 17:56
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#2959
Írta 2010. augusztus 22. - 17:53
#2960
Írta 2010. augusztus 22. - 17:51
Csak a saját erõnlétem szeretném belõni.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager