Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#14821
Posted 2007. June 07. - 09:20
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14822
Posted 2007. June 07. - 09:20
nem az számít, h össztelós, vagy merev, legalábbis free merev géppel gyorsabb vagyok lefelé, mint cécó össztelóssal
sokkal inkább, hogy fejcsõszög, tengelytáv, súlypont, üléspozíció, stb
fenét nem számít
Várom mi lesz a vita vége
#14823
vendég_Charon_*
Posted 2007. June 07. - 09:17
vendég_Charon_*
#14824
Posted 2007. June 07. - 09:15
#14825
Posted 2007. June 07. - 08:46
Ha egy CC-st ráültetsz egy DH gépre, nem fog tudni lépést tartani a DH-s kollégákkal. A CC ösvényen talán igen, de a nagybringa nem sétalovaglásra való. Egy rendes FR ösvény már tartogat meglepetéseket.
Ez fordítva is igaz, ha egy DH-s ráül egy CC gépre, nem fog tudni lépést tartani a CC-s kollégákkal, mert szokatlan, hogy a seggük magasabban van, mint a fejük, hogy a lábuk és a karjuk is csaknem ki van nyújtva és rá vannak feszítve a bringára...
Szóval tiszteljük egymást, és ne akarjuk megmondani, hogy mennyivel jobbak vagyunk mi. Apropó, nõnek jobb lenni, vagy férfinek? Válaszokat olyanoktól várnék, akik már megjárták mindkét oldalt.
#14826
vendég_Charon_*
Posted 2007. June 07. - 08:36
vendég_Charon_*
#14827
Posted 2007. June 07. - 08:26
#14828
Posted 2007. June 07. - 08:23
A lejtõzésrõl meg: sok DH-s meglepõdne ha egy lejtõn a CC-s után kéne mennie.
Persze a CC-s versenyzõknek is megvannak a korlátai, pl én 3/4 m-nél nagyobb letörést, vagy nagyobb ugratót már nem vállalnék be, max végszükség esetén, ilyen szempontból a DH-soknak nagyobb gyakorlatuk van, de ha egy erdei ösvényrõl beszélünk, akkor simán versenyképes a cc-s a DH-ssal.
#14829
Posted 2007. June 07. - 07:24
...a 2,25-ös gumi melett is...sokra mész az 5" rúgóuttal ha a 2,1-es 4 barra fújt virsli pattog mint a nikkelbolha, meg elakad egy pókhálóban is.......
Tigrincs ebben nincs igazad szerintem - a két gumi között van 3 mm különbség (számolj utána), pedig ennyit már a gyártók (köhöm-köhöm, pl a nagyrabecsült Schwalbe) is elkamáznak, csak hogy jobban eladhassák a terméküket. Ez a 2.1-es pattog, de 2.2-es már király duma szerintem nagyrészt placebó.
Felütéses defektre meg van egy tuti módszerem...nézz ki egy lépcsõt, engedd le az elsõ gumit 2 barra, majd rongyolj bele frontálisan (felfelé értelemszerûen) 30 km/h között.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14830
vendég_Charon_*
Posted 2007. June 07. - 00:12
vendég_Charon_*
Nem mindegy, hogy a lejtõzést milyen géppel teszi az ember. Orraesõs merev cc, fully maraton, vagy dh/fr gép. Értelemszerûen a hasonló bringát kezelõtõl érdemes tanulni.
Ez pedig nem azt jelenti, hogy egy cc-s nem tudhat jól ereszkedni, csak az adott gép korlátait kell figyelembe venni.
#14831
Posted 2007. June 07. - 00:01
sztem gondold át fõleg az AMre vonatkózólag.Tigris, alacsony nyomás és ballonos gumi nézet nem túl népszerû, sárférõhely és felütéses defekt fontosabb CC/AM-eseknek mint hogy lefelej gyorsabbak legyenek. De ha a max 2,1es gumihoz írt latexes belsõm elbírja a 2,25-2,3at, akkor következõleg azok jönnek a gépre...
..
mellesleg persze hardkór cc race face -eknél nem is....
AM gépen meg alap hogy van sárférõhely a 2,25-ös gumi melett is...sokra mész az 5" rúgóuttal ha a 2,1-es 4 barra fújt virsli pattog mint a nikkelbolha, meg elakad egy pókhálóban is.......
Absolon lerongyolja Garcia-t.
Gracia....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14832
Posted 2007. June 06. - 23:51
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14833
Posted 2007. June 06. - 22:27
sokkal inkább, hogy fejcsõszög, tengelytáv, súlypont, üléspozíció, stb
#14834
Posted 2007. June 06. - 22:17
#14835
Posted 2007. June 06. - 22:13
nyóvan, ez csak egy vélemény :anon:
ettõl még ugyanúgy szeretek lejtõzni is (a sebességélmény is egész más; a fogas tök gyorsan megy a meredek szakaszokon is, ahol örülök, ha 7-8 km/h-val pörgök - Diósárok felsõ - illetve a Gemini is repeszt lefelé
csak nagyobb kihívás az, hogy a transszal feltekerjek, majd le :lick:
#14836
Posted 2007. June 06. - 22:06
ezt jó lesz olvasni.
(Kala: remélem a sebességbeli különbséget is érzékeled a 2 kör között...)
#14837
Posted 2007. June 06. - 21:37
Én is kicsit többre tartom a cc-s élmezõnyt, nem csak amiatt, hogy nem fogas vagy 4x4 viszi fel õket oda, ahonnan lejönnek, hanem mert ugye a dombok minden szakág számára ugyanolyanok, és szerintem nagyobb érdem egy nem erre kihegyezett géppel leküzdeni õket. A Geminivel egy default "kápolna-speed-csuszka-libegõ" pálya a John Hillen leginkább örömbringázás, de az Authorral azért vannak benne izzasztó, vagy akár tolós részek...
#14838
Posted 2007. June 06. - 21:14
#14839
Posted 2007. June 06. - 20:59
A lejtõzés egy kicsit más téma, és ne mán a CC-s magyarázza el, hogy kell!
Mér is ne? Magyarországon (talán 1-2 kivételtõl eltekintve) jelenleg a CC-sek lejtõznek a legjobban...(pl nézd meg Vizdit...)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14840
Posted 2007. June 06. - 19:43

Sign In
Create Account

Back to top






