Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#1381
vendég_Charon_*
Posted 2011. July 22. - 11:58
A DM klasszikra hajazo alabbi utvonal most mennyire jarhato/saros?
HHH, Viragos-nyereg, Koves-berc, Egri var, Hosszu-hegy, Pilis-teto, Dobikovi, Szentlaci, Nagy-villam...
esetleg hazafele egy bonusz Lajosforras-Csikovaralja
kosze
#1382
Posted 2011. July 22. - 07:13
Az utvonalterv.hu ajánlott Bp-Balaton bárhovát mát többször mentem. Végig jó aszfalt, kevés forgalom, én nagyon ajánlom. Egyedül Sz.fehérváron lehet eltévedni, de ha magaddal viszed a részletes leírást, akkor ott sem.Olyan emberkék segítségét kérném akik már mentek Bp-Balaton (Veszprém-Tapolca magasságába) szakaszt
#1383
Posted 2011. July 21. - 19:05
Olyan emberkék segítségét kérném akik már mentek Bp-Balaton (Veszprém-Tapolca magasságába) szakaszt.
Andrisról tudom ,hogy ment Pestrõl Veszprémbe, nem outi-val, de a montin vékony slick volt. Keresd meg privátban, ide nem nagyon szokott benézni.
#1384
Posted 2011. July 21. - 18:29
Olyan emberkék segítségét kérném akik már mentek Bp-Balaton (Veszprém-Tapolca magasságába) szakaszt. Mivel nem ismerem Érd és Veszprém közötti utak járhatóságát (tiltott szakaszokat, útviszonyokat, miegymást) némi infót kérnék azoktól akik ismerik.
Pár alternatívát összeollóztam magamnak térképrõl/GPS-rõl de ez közel sem 100%-os. Újabb autóstérképek korrekten jelölnek egyes útszakaszokat melyek kerékpárral is járhatók; fõutakat is - mint pl. a régi 7-es Kápolnásnyék-Agárd szakasz. Ám vannak olyan egyéb, összekötõ utak melyek minõségét homály fedi, s mivel országútival mennék, nem mellékéssen érdemi és fontos infó volna. A másik, hogy ezek csak magukban álló kis szakaszok, melyek áthidalása nem megoldott (elõzõ példánál maradva jó hogy Kápolnásnyék-Agárd szakasz járható a hetesen, de pl Érd-Kápolnásnyék szakaszon is u.e. a helyzet? (esetleg van tiltó tábla ezen a szakaszon?)
Ha valaki megjárta (tekerte) ezt a Bp-Veszprém/Tapolca útvonalat és megosztaná velem a tapasztalatait, infót, azt õszintén megköszönném; de annak is örülnék ha útszakaszok állapotáról/járhatóságáról adott kis tudás-morzsákat tudtok adni.
Segítségeteket elõre is köszönöm!
#1385
Posted 2011. July 21. - 00:35
Csak egy nap volt......
Gyalogos felderítõ út a jelöletlen erdészeti utak hálózatainak fürkészése + a kihagyhatatlan OKT vonalán lévõ kilátópontok felkeresése volt a cél.A védett Bohó rétre is benéztem,de cserébe "megetettem" az ott lévõ bögöly kolóniát....irgalmatlanul "kikészítettek" = büntetés a tilosban való tartózkodásért.Eszméletlen jó a jelöletlen erdészeti utak hálózata...kész tervekkel érkezem majd a szabadságomra.
#1386
Posted 2011. July 20. - 11:19
Egyébként most nyomják hétfõnként a "királyi TV-n" Peták István a Szent István vándorlás címû dokumentumfilm sorozatának ismétlését, és õk is éppen ezeken a helyeken jártak.
#1387
Posted 2011. July 20. - 09:03
#1388
Posted 2011. July 18. - 06:46
akkor "majdnem" összefutottunk. alattatok gurultam elAkkor még jó is hogy kihagytuk azt a részt, egyszer engem csak a gyors orvosi segítség mentett meg egy bringázás közbeni méhcsípéses allergiától. Dorog-Kesztölc-Klastrompuszta szakaszt teljesen kihagytuk, a Búbánatvölgy után totál elment a kedvem a 30+ fokban való túrától és a térképezéstõl. Valahogy kijutottunk az Esztergom-Dobogókõi aszfaltra onnan fel a Két-Bükkfához, majd onnan terepen a Pilis alatt irány haza.
Berci! Itthon egy kis szunyókálás után újra elõvettem a térképet: ahol az elsõ kerítésen nem akartam átmászni, valószínûleg az az út lehetett a zöld... a sárgát meg még most sem értem, ha egyszer ráakadtunk akkor hová a fenébe is tûnhetett ha rögtön le is tértünk róla. Szerintem valahol a magasles környékén átvágott a nádason, amit nem vettünk észre. Egy-két kép itt:https://picasaweb.go...feat=directlink
#1389
Posted 2011. July 17. - 20:47
Dorogtól jötök át kesztölcre egy kis meglepi van sajnos a kék jelzésen egy iszonnagy méhkaptár kerüljétek az alsó szekérutón menjetek inkább,igaz elég mély homok van arra de jobb mint 1000 milliárd méhvel harcolni.
Pilis-nyeregtõl hazafelé eljöttünk mellette, nem volt probléma. De lehet, hogy csak szerencsénk volt.
#1390
Posted 2011. July 17. - 19:55
Akkor még jó is hogy kihagytuk azt a részt, egyszer engem csak a gyors orvosi segítség mentett meg egy bringázás közbeni méhcsípéses allergiától. Dorog-Kesztölc-Klastrompuszta szakaszt teljesen kihagytuk, a Búbánatvölgy után totál elment a kedvem a 30+ fokban való túrától és a térképezéstõl. Valahogy kijutottunk az Esztergom-Dobogókõi aszfaltra onnan fel a Két-Bükkfához, majd onnan terepen a Pilis alatt irány haza.Dorogtól jötök át kesztölcre egy kis meglepi van sajnos a kék jelzésen egy iszonnagy méhkaptár kerüljétek az alsó szekérutón menjetek inkább,igaz elég mély homok van arra de jobb mint 1000 milliárd méhvel harcolni.
Berci! Itthon egy kis szunyókálás után újra elõvettem a térképet: ahol az elsõ kerítésen nem akartam átmászni, valószínûleg az az út lehetett a zöld... a sárgát meg még most sem értem, ha egyszer ráakadtunk akkor hová a fenébe is tûnhetett ha rögtön le is tértünk róla. Szerintem valahol a magasles környékén átvágott a nádason, amit nem vettünk észre. Egy-két kép itt:https://picasaweb.go...feat=directlink
#1391
Posted 2011. July 17. - 19:49
Dorogtól jötök át kesztölcre egy kis meglepi van sajnos a kék jelzésen egy iszonnagy méhkaptár kerüljétek az alsó szekérutón menjetek inkább,igaz elég mély homok van arra de jobb mint 1000 milliárd méhvel harcolni.
A Kék jelzés az nem az az egynyomsávos út? Hol van ott méhkaptár?
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1392
Posted 2011. July 17. - 13:45
#1393
Posted 2011. July 17. - 09:52
Autófóbiám van.
Már kinéztem a térképen az útvonalat. Az utat igazából nem ismerem, gyakran lesz szükség a térképre, egyszer jártam még csak azon a környéken . Cél az UVH-tól a Pilisen át a Búbánatvölgy, visszafelé útba ejtjük Dorogot, és onnan haza Klastrompuszta felé az erdei bringaúton. Egy Kb. 2 évvel ezelõtti túrát szeretnék újra járni, akkor tetszett ez az út, viszont ellentétben a mostani tervemmel, akkor vonattal jöttünk haza Esztergomból.. Táv kb. 110 km, szint kb. 2500m. Viszonylag korán kellene indulni, mondjuk vasárnap 8-kor az UVH-tól.
#1394
Posted 2011. July 16. - 14:48
Végig a 7-es fõúton.Sziasztok!
Bp-rõl Balatonra melyik a biciklivel legésszerûbb útvonal?
A sebesség mindent megold.
#1395
Posted 2011. July 16. - 14:46
#1396
Posted 2011. July 15. - 21:55
#1397
Posted 2011. July 15. - 21:48
Autófóbiám van.Börzsönybe mehetnénk kocsival, de ha te most csak a pilusbe akarsz menni akkor abban is bennevagyok.
Már kinéztem a térképen az útvonalat. Az utat igazából nem ismerem, gyakran lesz szükség a térképre, egyszer jártam még csak azon a környéken . Cél az UVH-tól a Pilisen át a Búbánatvölgy, visszafelé útba ejtjük Dorogot, és onnan haza Klastrompuszta felé az erdei bringaúton. Egy Kb. 2 évvel ezelõtti túrát szeretnék újra járni, akkor tetszett ez az út, viszont ellentétben a mostani tervemmel, akkor vonattal jöttünk haza Esztergomból.. Táv kb. 110 km, szint kb. 2500m. Viszonylag korán kellene indulni, mondjuk vasárnap 8-kor az UVH-tól.
#1398
Posted 2011. July 15. - 21:27
#1399
Posted 2011. July 15. - 19:45
Szevasz! Szombaton pihenõnapot tartok, vasárnap biztos megyek valamerre, de a Börzsönyt most mégis kihagynám. Nincs kedvem odáig is aszfaltozni. A Pilisben gondolkodom, de az útiterv még nem született meg bennem. Egy dolog valószínûnek látszik, hogy a dorogi tavat meg szeretném nézni, arra még nem jártam, állítólag nagyon tiszta a vize.
Csütörtökön voltam a dorogi tónál, egész jó a víz hõmérséklete, és a minõségével sincs semmi baj!
#1400
Posted 2011. July 15. - 18:22
Ronin most hétvégén egy Börzsöny túra? Talán nem lessz nagy meleg.
Szevasz! Szombaton pihenõnapot tartok, vasárnap biztos megyek valamerre, de a Börzsönyt most mégis kihagynám. Nincs kedvem odáig is aszfaltozni. A Pilisben gondolkodom, de az útiterv még nem született meg bennem. Egy dolog valószínûnek látszik, hogy a dorogi tavat meg szeretném nézni, arra még nem jártam, állítólag nagyon tiszta a vize.