Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#4521
Írta 2009. szeptember 22. - 19:21
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4522
Írta 2009. szeptember 22. - 16:43
Azok a szerencsétlenek akiket láttál, valszeg eltájolták magukat! Végig a gáton megy az út, illetve egyes részeken a gát mellett.végig a gát vagy egy része pl az éppen felújítás alatt lévõ 51-esen megy, vagy csak odatévedtek a csomagos túrázók csütörtökön ? (vagy mikor voltam arra)
Talán az lehet a baj, hogy vannak szakaszok, ahol útkeresztezõdés van, illetve a füves/földes kerékpár utat aszfaltozott szakasz keresztezi, és ott átváltanak a jobb minõségû aszfaltra, ami minden esetben kiviszi õket az 51-re. (Na meg Dunavecse után elsõre még én sem jöttem rá az útjelzõ tábla megfejtésére! Csak a helyismeret segített.)
Csak néhány - jó néhány - táblát kellene még kirakni, ami jelzi nekik az EV nr.6 út irányát.
Meg mondjuk a Dolomitokban nem kéne a SID-el lockolva déházni!Genetika.
#4523
Írta 2009. szeptember 22. - 09:04
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4524
Írta 2009. szeptember 22. - 08:00
Én sem értem mirõl beszél. Az enyém 7 darabban volt, az nem éppen "elfosta magát".
Ezt hogy sikerült összehozni ha szabad kérdezni, bicskával lockkolod a telót vagy mi?
#4525
Írta 2009. szeptember 21. - 21:58
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4526
Írta 2009. szeptember 21. - 21:48
Legalább te megcsinálod magad, más ilyenkor beadná szervízbe.
Nekem nem volt gond a lockkal, bár kicsit kemény volt a "telóm" bizonyos részeken.
ki volt az?
jaja isten éltesse sokáig és kerülje az inóci-vágást! <---Avus
#4527
Írta 2009. szeptember 21. - 20:59
Legalább te megcsinálod magad, más ilyenkor beadná szervízbe.
Nekem nem volt gond a lockkal, bár kicsit kemény volt a "telóm" bizonyos részeken.
Úgy láttam kicsit progresszív volt a mozgása.
#4528
Írta 2009. szeptember 21. - 20:39
Ööö cserébe, hogy nem kaptam defektet elfosta magát a telóban a lock-kar alatti O-gyûrû.
Oké egy perces meló, de akkor is.
Legalább te megcsinálod magad, más ilyenkor beadná szervízbe.
Nekem nem volt gond a lockkal, bár kicsit kemény volt a "telóm" bizonyos részeken.
#4529
Írta 2009. szeptember 21. - 20:35
#4530
Írta 2009. szeptember 21. - 18:11
#4531
Írta 2009. szeptember 21. - 14:29
#4532
Írta 2009. szeptember 21. - 13:10
A 30km oda-vissza bringázással együtt nekem bõ 100km lett a túra vége, ami így érzésre egyéni rekord nálam terepezõs túrán. Azt hiszem többet kellett volna inni, mert majd' 4 kilóval voltam könnyebb a szokásosnál, mire hazaértem.
McGywer meg monnyon le az SS gépével...
Tömör gumi vékony rétegben.Országútira jó rendszert viszont még nem találtam, a hab nem ér semmit, mert a 8 bar spriccelõ sugárt eredményez, a szalagot meg a vasszög simán átdöfi. A latex meg a nagy nyomás miatt gyorsan elenged.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#4533
Írta 2009. szeptember 21. - 12:49
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4534
Írta 2009. szeptember 21. - 12:43
Na, majd utánajárok a lehetõségeknek, a szalag úgy érzem nekem megfelelne.
#4535
Írta 2009. szeptember 21. - 12:32
De emiatt nehogy legközelebb ne gyere Dombságolni, vendégem vagy egy flakon habra, ha ezen múlik. Gondolkodtam már ezen amúgy, hogy egy nagy flakonnal megyek a rajthelyre, s akinek nincs, telenyomom a kerekét - nekem megéri.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4536
Írta 2009. szeptember 21. - 12:20
Már akinek. Sokat dolgozom, nagyon nehéz idõt találni arra, hogy kijussak a természetbe. Azt pedig élvezettel szeretném eltölteni.
Amikor még sima belsõvel mentem, a Dombságban évi 50-60 defektem volt (feleennyi kilóméterrel, mint ma), s ennek 20 %-a másnap reggelre eresztett le. Mindig negyed órával hamarabb kellett kelni, mert hátha leereszt, s legyen idõ megfoltozni.
Errõl beszéltem. Te rohansz is meg edzel is, meg még az idõd is kevés, ezért Neked számít a szerelésre szánt idõ, ezért van is defektmegelõzõ nem tudom mid. De egy átlag túrázót, mint én, engem nem tart vissza az 5 perc szerelés. Az meg más tészta, ha tényleg tüskeerdõben teker nap mint nap az ember, oda valóban készülni kell valami jobb rendszerrel.
#4537
Írta 2009. szeptember 21. - 12:13
A túrázás ezzel jár.
Már akinek. Sokat dolgozom, nagyon nehéz idõt találni arra, hogy kijussak a természetbe. Azt pedig élvezettel szeretném eltölteni.
Amikor még sima belsõvel mentem, a Dombságban évi 50-60 defektem volt (feleennyi kilóméterrel, mint ma), s ennek 20 %-a másnap reggelre eresztett le. Mindig negyed órával hamarabb kellett kelni, mert hátha leereszt, s legyen idõ megfoltozni.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4538
Írta 2009. szeptember 21. - 12:07
Csak azért írom mert (sok) mindenki defektre panaszkodik.
Viszont ha van jobb akkor itt a megoldás.
Ki panaszkodik a defektre? A túrázás ezzel jár. Aki meg rohan, vagy az edzésének a hatékonyságát csökkenti az esetleges gumiszerelés, az igenis szerezzen be ilyen cuccokat...bár nekik tuti van is ilyesmi. Egész évben minden hétvégén és hétközben 1-2 alkalommal kint vagyok az erdõben, és most szeptemberig a hagyományos rendszerrel csak 6 defektem volt a többezer kilométer alatt. Nálam ennyi belefér. És mivel sejtettem a dombságban mi várható ezért ki is hagytam, hogy ne tartsak fel másokat.
#4539
Írta 2009. szeptember 21. - 11:30
Csak azért írom mert (sok) mindenki defektre panaszkodik.Nehéz. Hab vagy latex könnyebb és ugyanúgy beválik.
Viszont ha van jobb akkor itt a megoldás.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#4540
Írta 2009. szeptember 21. - 11:22
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






