Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#901
Posted 2011. March 17. - 18:14
#902
Posted 2011. March 17. - 16:04
#903
Posted 2011. March 15. - 09:43
(Voltam kinn a Bringaexpón, csak teljesen megfeledkeztem arról, hogy megkérdezzem a Specialized standján.)
#904
Posted 2011. March 10. - 10:55
Ekkor csak beülésig mehet a tag, ha esetleg ráül (és csak ráül) szép lassan átereszt a szelep és beül a SAG-ig. Ha pedig hirtelen lenyomja testsúllyal az ülést akkor max. 2-3mm-t szabad beülnie.
Így pontos.
Ez a nyereglenyomós tesztet még specisuspensiontech (uk service centerben dolgozik) ajánlotta az mtbr-en, most hogy írod nekem is már rémlik a 2-3mm. Két-három éve volt aktív a fórumon amikor tele volt a fórum döglött afr-es posztokkal, valamit lépniük kellett.
Igazából (szerintem) egy jó próba van: helyesen beállított beülés után a brain beállítható úgy, hogy emelkedõn (jó meredek aszfalt) felfele kiálláskor nem pogózik be tag.
#905
Posted 2011. March 09. - 16:45
Ha ez megvan akkor a nyerget kézzel erõsen lenyomva csak a beülésig mehet a tag, ha tovább tudod nyomni, akkor a tag hibás, nem mûködik a brain.
Ekkor csak beülésig mehet a tag, ha esetleg ráül (és csak ráül) szép lassan átereszt a szelep és beül a SAG-ig. Ha pedig hirtelen lenyomja testsúllyal az ülést akkor max. 2-3mm-t szabad beülnie.
Így pontos.
#906
Posted 2011. March 09. - 09:53
Mi a baj a szarvval, nekem eddig minden bicajomon volt, nekem hiányozna.
Kösz szépen a leírást!
A szarvval baj nincs, csak éppen nem a legszebb kinézetre egy magasabb emelésû riser kormányon, fõleg ha a kormány jó széles fajta. De én is szeretem a szarvakat a biciklin, mászáskor kényelmesebb azt fogni.
#907
Posted 2011. March 09. - 09:29
A csillapítást is teljesen ki kell kapcsolni, nagy piros tekerõ.
Ezután állítsd be az elõírt beülést.
Most vissza tekerheted a braint, illetve adhatsz csillapítást.
Ha ez megvan akkor a nyerget kézzel erõsen lenyomva csak a beülésig mehet a tag, ha tovább tudod nyomni, akkor a tag hibás, nem mûködik a brain.
Mi a baj a szarvval, nekem eddig minden bicajomon volt, nekem hiányozna.
#908
Posted 2011. March 08. - 22:26
#909
Posted 2011. March 08. - 21:16
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#910
Posted 2011. March 08. - 21:13
Emlegettétek a típushibát. Hogyan lehet ellenõrizni, hogy rendesen mûködik-e a Brain egység vagy a hátsó rugóstag?
#911
Posted 2011. March 08. - 21:08
#912
Posted 2011. March 08. - 20:45
Már csak a fékkábelt kell gyorskötegelõvel rögzíteni (utóbbi még beszerzésre vár), plusz lesz hátra terepgumi, elõre rövidebb stucni, illetve lehetséges, hogy a markolatok lecserélõdnek szarv nélküli változatra, sõt, tán kormánycsere is be fog következni. De szerencsére a váltó jó, és a hajtómû is maradhat egyelõre. Ja, ezzel a bûn nehéz hátsó külsõvel és nehéz meg csúnya stucnival 12,12 kg a gép.
#913
Posted 2011. March 08. - 10:54
Azért írják is, hogy magadnak ne nagyon buheráld, ha nem értesz hozzá. Nem tudom hogyan alakították az asszimetrikus csõre. (bilincses verzió)
A szegecses meg a Sauseré (túl sok nem készülhetett ebbõl a verzióból). Neki meg cserélik a bõ félmillás vázat ha baj van. A másik, hogy ha megfigyeled azért cserélnek, mert két tányéros hajtómûvek vannak fent, ahhoz tipikusan országúti átdobót használnak a "profik".
Nekem 3 dmd-s keróval volt/van dolgom, semmi problémám nem volt az átdobóval- Slx, Xt- k voltak. Sártûrés nem rosszabb, mint a normálnak, de a Röfi által említett elõnyök viszont érezhetõek.
#914
Posted 2011. March 08. - 09:38
arp: Te is megmutatnád azt a képet ahol bilincses váltót tettek a nem is egyenes és kör keresztmetszetû nyeregvázcsõre a DMD helyett? (Carbon Epic)
Megtaláltam, házi barkács (mtbr), a durva, hogy a karbon vázra rakta fel. (Hasonló konfig volt a konzolos is, az talán még monti magazinokban is látható volt amikor a 2009-es prototípusokat mutogatták pár éve.). A konzolosnak a karbon vázon lenne értelme: pontos váltóbeállítás, mint a DMD-nél, nagy sártûrés, és talán még vázat is lehetne drágábban adni
2009 Epic Reviews - Page 4 - Mountain Bike Forums
bobi.k postja, lehet hogy reg kell a képek megnézéséhez.
EDIT: most látom 3 posttal lejjebb a konzolos verziót.
Nekem alu vázam van, az a karbonnál is kacifántosabb: a nyeregvázcsõ ezen a részen megtörik szinte négyszögletesbe megy át majd csatlakozik a középrész bal oldalához aszimmetrikusan. Az alun lehet, hogy nem lehet megcsinálni.
#915
Posted 2011. March 08. - 08:49
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#916
Posted 2011. March 08. - 00:19
#917
Posted 2011. March 07. - 21:20
#918
Posted 2011. March 07. - 20:33
arp: Te is megmutatnád azt a képet ahol bilincses váltót tettek a nem is egyenes és kör keresztmetszetû nyeregvázcsõre a DMD helyett? (Carbon Epic)
#919
Posted 2011. March 07. - 09:49
OffVargánya szemrevételezte az expón szétszedés nélkül, azt mondta, hogy jó. A tulaj szerint is jó. Aztán hogy ezek a vélemények mire biztosítékok? Nem tudom, reménykedek csak.
Te járkáltál ezek szerint egy vázzal a kezében az expo alatt?
Edit: látom más is észrevette.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#920
Posted 2011. March 07. - 09:29
Vargánya szemrevételezte az expón szétszedés nélkül, azt mondta, hogy jó. A tulaj szerint is jó. Aztán hogy ezek a vélemények mire biztosítékok? Nem tudom, reménykedek csak.
Azért nagy gond nincs, ha esetleg nem mûködne a tag. Szervizben simán orvosolják a problémádat Felesleges a paráztatni a másikat.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"