Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#6261
Posted 2005. July 29. - 09:05
#6262
Posted 2005. July 29. - 09:00
itt 2450 grammot írnak....Végre lesz a vázamnak karbony verziója:)
http://www.mbaction....ail.asp?id=1385
Meg az Epicnek is...
Kíváncsi leszek hány gramm jön le az amúgysem nehéz cuccról:)
De mé kell Brain ebbe is????
http://www.bikemagic...460264406936576
valahogy kezdem úgy érezni hogy lesz ilyenem....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6263
Posted 2005. July 29. - 08:44
http://www.mbaction....ail.asp?id=1385
Meg az Epicnek is...
Kíváncsi leszek hány gramm jön le az amúgysem nehéz cuccról:)
De mé kell Brain ebbe is????
#6264
Posted 2005. June 18. - 00:09
A Specialized a Merida gyárában készül, ugyanazok a kedves robotok hegesztik mint a MATTS vázakat pl.
Egyébként USA-ban is irreálisan drágák a Speckók.
a meridák meg...
ott készülnek, ahol a magellánok.
nesze neked egyediség:_)
az integrált rendszerrel az az egy baj van:
nem számolják bele, hogy így jóval feljebb kerül a villa, és ennek köszönhetõen nem fog egy szimplavállas elfordulni egy vázban.....
illetve nincs meg az a választék, amit az ember szeretne látni KCS ügyileg.
#6265
Posted 2005. June 17. - 18:45
... Ócsó is, meg iparis is, meg nem is integrált kormánycsapis... Csak MALI.
OFF Hát én rájöttem valamire. Precíz megmunkálás mellett minden szempontból jobb az integrált csapágyazás - egy hátránya van - ha szarul van megcsinálva. Mellesleg nem igaz, hogy szétütné a váz fejcsövét, meg a hasonló legendák. Érdemes lenne megfigyelni egy mai integrált rendszert alsó kónuszos betérgyûrûvel - gyakorlatilag "lebeg" a csapágy a fejcsõben, halálprecíz és önbeálló. Ha meg szétvered, csapágyat cserélsz, meg legfeljebb azt a kis gyûrût kicseréled és ende.
#6266
Posted 2005. June 17. - 17:56
ebben igazad van...csak azt tartom inkorrektnek - hozzáértéstõl függetlenül- hogyha a vázra rá van írva hogy 7005 butted, utána letöltöd a webrõl a tech infót és majdnem minden váz 6000esbõl van, ....viszont a gyártók csõszettek csak nem egyformák mert ugyanez a cég meg az íszton csöves cc vázait felûlhegesztések nélkül gyárt(at)ja és nem nagyon törnek...Nyilvan marketing es parasztvakitas. Ahol 60xx szeriat arulnak, ott az a jobb mert, ahol 70xx-et ott meg az azert mert. Ahogy Yasec is irta, mind a kettonek van elonye es hatranya is. A marketinges pedig nem azt fogja irni, hogy miert szarabb, mint... Miert, az mond valakinek valamit, hogy milyen csovekbol van? Kinesis, colombus, decadai, stb.? Meg a taiwan-i szar? Mer mitol? Hatooooooo, mer szar, aszondtak tobben is. Ja tenyleg...
Viszont kulonbseg van a ket dolog kozott ezt fontosnak tartom leszogezni. hogy melyik es miert jobb. Szerintem ember nem tudna megmondani gyakorlati tapasztalatok alapjan.
viszont vissza a topikhoz, nemsoká vizsgáztatom a specko M4es ötvözetböl készült vázát...idegesõtõen rohadt jól +van csinálva....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6267
Posted 2005. June 17. - 14:12
Viszont kulonbseg van a ket dolog kozott ezt fontosnak tartom leszogezni. hogy melyik es miert jobb. Szerintem ember nem tudna megmondani gyakorlati tapasztalatok alapjan.
najó, én elhiszem, hogy van aki ért hozzá. de a többség nem. és a többség elhiszi hogy egy váz JOBB attól, hogy nem 7xxx hanem 6xxx. vagy fordítva. és pénzt ad ki érte. holott maga az anyag megmunkálása, meg a ráfordított idõ, meg a szerszámok, amikkel készült, meg a szaktudás EZERSZER többet számít.
de nem. inkább leírják a katalógusban, hogy ez ilyen akárhányezres sorozatú aluból van, ami a legjobb. bár lehet, hogy ah elõvennék egy 2 évvel zelõtt katalógust, akkor abban pont egy tök másik számú aluról állítanák ugyanezt.
dehát ki emlékszik már arra ugye
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6268
Posted 2005. June 17. - 14:04
de nem. inkább leírják a katalógusban, hogy ez ilyen akárhányezres sorozatú aluból van, ami a legjobb. bár lehet, hogy ah elõvennék egy 2 évvel zelõtt katalógust, akkor abban pont egy tök másik számú aluról állítanák ugyanezt.
dehát ki emlékszik már arra ugye
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6269
Posted 2005. June 17. - 14:00
Én 7000-es szériával dolgozom. Hegesztünk 7000-tõl 7020-ig, meg forgácsolunk 7022-tõl 7075-ig.
Ezek alapjában véve több rezet tartalmaznak mint a többi alu. (de van benne más is, pl. Mg, Zn) A 7000-es szilárdabb, de kémiailag instabilabb (korrodálósabb), a 6000-es stabilabb, és szívósabb, de nem olyan szilárd.
USA-ban jobban elterjedt a 6000-es széria, EU-ban meg a 7000-es. Olyan borzasztó nagy külömbség nincs közöttük, mindegyiknek van elõnye/hátránya.
(A tankom 5000-es! Az a legkorrózióállóbb!)))"
Irta Yasec. Asszem nem kell bemutatni a sracot, en pedig hiszek neki. Igaz, nem a bringas korokbol ismertem meg, hanem drag racing kapcsan, de mar ott is kiderult, hogy erti a szakmajat. (leomlok, stb.)
komolyan mondom akkorát tudok röhögni ezeken a számmisztikákon hogy ihaj.
a gyártók elhitetik veletek, hogy épp az a legjobb anyag, amibõl õk gyártanak. és amit valaki nagyonszakszerü elnevezett teszemazt 6061nek.
honnan a picsbõl veszitek, hogy a 7020 jobb mint a 7005? vagy hogy egyáltalán mit jelent ez? vagy hogy miben külöböznek? ránézésre semmi különbség nincs.
messzirõl jött ember azt mond amit akar. és meg is teszi. (faktor katalógus például)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6270
Posted 2005. June 17. - 13:54
#6271
Posted 2005. June 17. - 13:49
a gyártók elhitetik veletek, hogy épp az a legjobb anyag, amibõl õk gyártanak. és amit valaki nagyonszakszerü elnevezett teszemazt 6061nek.
honnan a picsbõl veszitek, hogy a 7020 jobb mint a 7005? vagy hogy egyáltalán mit jelent ez? vagy hogy miben külöböznek? ránézésre semmi különbség nincs.
messzirõl jött ember azt mond amit akar. és meg is teszi. (faktor katalógus például)
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6272
Posted 2005. June 17. - 13:30
egy kis homokfújás aztán azt írsz rá amit akarsz ugye thez?A MALI az meg csak MALI. Kár, pedig rettentõ jól néz ki az új ösztelõ War Horse vázuk... Ócsó is, meg iparis is, meg nem is integrált kormánycsapis... Csak MALI.
#6273
Posted 2005. June 17. - 13:18
Egy kicsit OFF, de az elöbb vázmatrica szóba került.
Haver dolgozott Mali-nal. A haver dolga volt, hogy amit a matricakészitõ bácsinál megrendeltek matricákat (õk rajzolták meg a matrica formáját, mi legyen ráirva, 7005 ALU....bla-bla) azt haver rakta fel a vázakra.
A népek meg büszkék voltak a 7000-es vázukra.
Persze ezt nem a Spec-ra mondtam.
Tehát ha egy ember ragasztja rá a matricát a vázra, akkor az alaból hamis? Nem? Vagy de? Vagy mégis?
Értem én, mit akarsz mondani...
A MALI az meg csak MALI. Kár, pedig rettentõ jól néz ki az új ösztelõ War Horse vázuk... Ócsó is, meg iparis is, meg nem is integrált kormánycsapis... Csak MALI.
másnak hajtok, mások hajtanak"
#6274
Posted 2005. June 17. - 13:16
de majd most...egy hét múlva lesz a záróvizsgám, után diplomás svihák leszek, lesz idõm bicózni...remélhetõleg..
:D
#6275
Posted 2005. June 17. - 13:13
#6276
Posted 2005. June 17. - 13:07
SZóval az a helyzet, hogy mikor vége a munkának (17,00) akkor spurizok haza kajálni, meg hogy együtt legyek a barátnõmmel...
hétvégén meg azért nem megyek fel, mert a barátnõm inkább az a trekkingelõs fajta, fél a lejtõkön, így nem tudnánk együtt lenni...
és ráadásul mostmár szar is vagyok, így ha felkerülök a hegyre, egybõl rájövök, hogy ezt igazából erõltetni sem kéne..
meg persze vitrin is vagyok...kicsit:D
#6277
Posted 2005. June 17. - 13:05
Haver dolgozott Mali-nal. A haver dolga volt, hogy amit a matricakészitõ bácsinál megrendeltek matricákat (õk rajzolták meg a matrica formáját, mi legyen ráirva, 7005 ALU....bla-bla) azt haver rakta fel a vázakra.
A népek meg büszkék voltak a 7000-es vázukra.
Persze ezt nem a Spec-ra mondtam.