Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Specialized

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6564 hozzászólás a témában

#5801
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Akkor a másik tajvani gyárban gyártják õket? :)


A sebesség mindent megold.

 


#5802
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
mitmeséljek?:)a történet eleje és vége is meridátlan:)
De ez asszem kicsitoff.

#5803
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

asszem le tetszik lenni maradva pöppet :)
merida márnem. nagyonnem!;)
Hmm. szép binyigli.

No, mesélj! :wtf:

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#5804
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
asszem le tetszik lenni maradva pöppet :)
merida márnem. nagyonnem!;)

Hmm. szép binyigli.

#5805
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

hu telleg. most latom csak. 2.6misi a komplett gep. :) a vaz meg masfel misi. de van pirosban! es ez az ar tartalmaz thomson nyeregcsovet, meg ket kereket, meg vaz-villa-fejcsapagyat. ja meg az elso valtot, amit fel kell ra csavarozni. nincs is bilincse. es nem is jo semmi mas vazra

Az 1 milliós különbségbõl meg kihozzák a maradék alkatrészeket? Tán platinából vannak azok a cuccok? Szólhatna már valaki a Meridának, hogy dolgozzon olcsóbban!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#5806
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
csak az s-works karbonos verzio ilyen horror. a tobbinek relativ elfogadhato ara van.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5807
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
elég szép ár egy konáért:D

egyébként a német mountain bike magazin nem dícsérte agyon.

#5808
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
mivel ilyen jó áron van kettõt rendeled nyomban.. sztetek adnak 1 százas engedményt??:D

tényleg mi van rajta 2,6 misi??

#5809
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
biztos tömegcikk lesz :wtf:

3milla bazze 3 milla...
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#5810
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
hu telleg. most latom csak. 2.6misi a komplett gep. :) a vaz meg masfel misi. de van pirosban! es ez az ar tartalmaz thomson nyeregcsovet, meg ket kereket, meg vaz-villa-fejcsapagyat. ja meg az elso valtot, amit fel kell ra csavarozni. nincs is bilincse. es nem is jo semmi mas vazra

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5811
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
embertelen ára van...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#5812
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
kiprobaltam egy ilyen endurot ma. [SL-t] hat na. furi. de tenyleg egesz konnyu. Pedig az alapmodell volt. Mondjuk ha ilyet vennek, akkor biztos hogy csakis a plasztikeleju S-works vazszett lenne a befuto, jo kis konnyu cumokkal. De nem lesz ilyen :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5813
UNKNOWN

UNKNOWN

    vendég

  • fórumtag
  • 111 hozzászólás
akkor éljen a specialized és a csõtengelytelenítése :-) ill a kialakítása, mert attõl még rakhatok bele csõtengelyes agyat.

Life Is Just a Big Ride :angel:


#5814
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
specialized a topik cime... :gwizd:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5815
UNKNOWN

UNKNOWN

    vendég

  • fórumtag
  • 111 hozzászólás
ebben a csõtengey mizériában thez hez csatlakozok hogy a pike os megoldást nem kéne eröltettni én is azzal szenvedtem hogy megvettem a pikeot és kb egy hónap múlva mikor csak ki akartam szedni a kereket hogy megtisztítsam úgy össze volt ragadva az alu kombó hogy akkora erõt kellett kifejteni arra a kis könnyûkioldós kallantyúra hogy a csövet amibe van szétfeszítette és az egyik félkör ív félig letört, pedig nem szakszerûtlenül csináltam csak egyszerûen nem lehetett máshogy mozdulásra bírni ,pedig kapott annyi lazítót hogy ihaj. Ezek után rendeltem egy új csövet ami 4-5000 forint és olyan béna magyarország ,hogy 3 hónap míg hoznak tehát a supportja is szar. A lényeg, hogy mûködik, csak mivel le van pattanva a felfekvõ felületbõl egy fél darab kiszedésnél ki kell lazítanom a könnyûkioldõt és megfordítani abba az irányba ,ahol fel tud feküdni a kilazításhoz, csak most megkínáltam rendesen zsírral.TEhát ez egy újjab szar próbálkozás és van még egy nagy baja.Egy csõtengely mindkét száron lefikszál a rátekert imbusz ügye, ezért nem tekeredik,Viszont ebben a témában mivel beletekersz egy tengelyt az egyik szárba majd a máskoldalon a félbevágott tengelybe csúszik meghúzáskor egy ék és így feszít szét ,csak sajos csak az egyik oldalon ahol ugye a könnyûkioldó van ebbõl adódik hogy fékezésnél jobban tekeredik a teló ,mivel az egyik szár csak egy menetben van fikszálva amiben a menetirnynak megedgyezõen pont el tud mozdulni, ebbõl adódik az a jelenség, hogy hiába húzom meg a könnyûkioldót egy 100kilóméteres pilistúra után elõfordul, hogy kotyog a kerék egy lehelletnyit ,úgyhogy remélem nem terjed el ez a megoldás a brutál gépeken ,mert én ezt egy 160 as tárcsával mûvelem és az is megtekeri.Arra a megszólalásra, hogy miért kell egy DH gépen a keréknek könnyen szerelhetõnek lenni arra meg az a válaszom ,hogy ott a forma1 is olyan egyszerû már szétszedni a kocsit, hogy akár te megcsinálod ,csak az egyszerûség rovására hamarabb amortizálódik a cucc, csak ugye ez versenyategóriában tök minegy, mert az a lényeg hogy könnyû legyen és egyszerû és ez van a DH gépeken mostmár mivel ezzel akarnak elõnyhoz jutni a csapatok akár súlyban vagy mittom én a szerelõk nem szeretik már a bonyolult munkát és inkább kiszedik eldobják azt raknak újat az a lényeg hogy nyerjen az a SEDRIC GRACIA tökmindegy hány géppel és mi ezeket a cangákat vesszük és hiába anyázik az ember, hogy bakker ez egymilla volt és leugrottam a momblantól vele és ketté tört, ez van azért, mert drága nem azt jelenti, hogy örökéletû, csak hitech anygabol lett ultrakönnyû vagy erõsebb de ezért dárga is.Sanos itt is úszunk már az árral, olyan lett ez az ipar is mint a fos számítástechnika, hogy nem te vagy már a lényeg hanem az, hogy költs.

Life Is Just a Big Ride :angel:


#5816
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás

A pike-félére gondoltam, nekem tetszik (képen már láttam ilyen vázat), de lehet, hogy nem terjed el.

Igen, jól néz ki... (azt leszámítva hogy sérülékenyebb is rendesen mint egy akármilyen sima 10-es/12es átütõs.
Valamint egy vacak 5 mm-es gyorszár(igen, ugyanaz szinte mint egy bármilyen elsõagy gyorszár) feszít szétfelé egy hajszálvékony alu csövecskét, melynek az utolsó 5mm-én van egy picike menet, ami a vázban/telóban! van.
asszem ez több hibalehetõség annál, mint ami még az "elmegy" kategóriába kerülhet a rendesen extrém felhasználású vázaknál.
persze AM/Enduro bringákba tuti kiváló, mint ahogy a Pike-ban is van.

És akkor ON:)

#5817
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a GT-nek van egy ritka undorito kinezetu freeride vaza ami hatul maxle-s. szerszam nelkuli ha jol emlekszem. De azert igy is eleg maceras. legalabbis az alvanyban az. lehet, hogy a foldon kellett volna szerelni :chin:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5818
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
A pike-félére gondoltam, nekem tetszik (képen már láttam ilyen vázat), de lehet, hogy nem terjed el.


A sebesség mindent megold.

 


#5819
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Maxle? ami a boxxereken is van? ahhoz is kell szerszám...(a pike félét meg soha nem eröltetném egy vázon....)
akkor miben jobb mint egy normális 5-ös v 6os imbuszos rögzítés?

A másik: helyes meglátás. Egyántalán nem ad többet egy átütõs hátsórész(12mm-es)egy 10mm-es ejtõpapucsos, ám anyás rögzítésnél (anyás - akár 6lapfejû, akár imbuszkulcsos anyacsavaros)
csak súlyban lehet jobban kijönni, és egyszerûségben jobban.
Sok sikert a demóhoz!

#5820
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
És egy dh gépnél miért gond az, hogy fél perccel tovább tart a kerékcsere? Maxle-é a jövõ.


A sebesség mindent megold.