Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#5621
Posted 2007. May 02. - 21:27
#5622
Posted 2007. May 02. - 21:23
#5623
Posted 2007. April 27. - 20:09
Nem bírta ki!
http://apro.bikemag....t=65976&cat=all
én tegnap láttam az aprón már kezdtem sajnálni, aztán elolvastam a szöveg középsõ részét:D:D
#5624
Posted 2007. April 27. - 20:08
#5625
Posted 2007. April 27. - 20:05
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5626
Posted 2007. April 10. - 13:48
szóval csak a saint/xt/(régi)xtr nyereg fog passzolni, és akkor már a saint, mert az fekete
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5627
Posted 2007. April 10. - 08:26
a féktárcsának pedig csak a fékfelülete számít, de a mai napig gyárt 6 csavarosat is, olcsóbbat, drágábbat.
talán erre is megéri beruházni idõvel!
(smrt75 - XT)
#5628
Posted 2007. April 10. - 07:59
#5629
Posted 2007. April 09. - 21:08
az uj deore-nak a másik oldalon van a fékcõ kivezetése, és ugyanilyen problémamentes lesz, csak kicsit erõsebb és ráadásul komaptibilis a fékpofa az lx/xt/xtr/hone/saint fékekkel, szóval tuti lesz hozzá tenger féle, ha a gyári 4 vagy 5 félébõl nem találnád meg a megfelelõt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5630
Posted 2007. April 09. - 20:08
Az alábbi linken látható fotó szemlélteti a helyzetet. Egyébként a fék 3 éves, lenne rá vevõm, ezért is szeretném lecserélni. De ha szerintetek az Aviddal több bajom lesz, akkor inkább nem erõltetem. Ezzel ugyanis a 3 év alatt semmi gondom nem volt, csak betétet cseréltem benne.
http://pix.bikemag.h...87&limit=recent
#5631
Posted 2007. April 09. - 08:10
pontosan nem látom át a helyzetet, hogy is van a fékcsõ kivezetése, de léteznek olyan derékszögû átalakítók, amivel a Te problémád is orvosolható. nem érdemes másik féket venni emiatt. egy-két ezresbõl is meg lehet úszni a dolgot
a tárcsafékbõl ha nem egyenesen jön ki a vezeték, hanem 90°ban merõleges rá és egy csavarfejet is látsz ott, akkor csak el kell fordítani és jó is lesz.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5632
Posted 2007. April 09. - 00:10
Segítségeteket elõre is köszönöm!
#5633
Posted 2007. March 29. - 18:39
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5634
Posted 2007. March 29. - 18:01
Nem, nem igaz, évek óta van üzemben nem egy ismerõsnek, és egyik sem nyúlt még hozzá.
nekem 1 éve van meg a nagybringa, ami kapja az ívet, és még fel sem merült hogy gázos lenne.
nem szabad hagyni hogy hónapokig rohadjon rajta a sár, és akkor hosszúéletü lesz minden kritikus pont.
#5635
Posted 2007. March 29. - 17:58
#5636
Posted 2007. March 26. - 23:38
tavaly oktoberben fotoztam ezt
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5637
Posted 2007. March 26. - 23:02
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5638
Posted 2007. March 25. - 16:24
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5639
Posted 2007. March 25. - 12:40
#5640
Posted 2007. March 25. - 08:51
Már szoltam is itt Budaörsön a boltosomnak, hogy hozzon.
Remélem mielõbb lesz nagykerben.
Thez te errõl mit tudsz?