Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#4361
Posted 2008. May 31. - 20:58
köszi szépen, akkor ilyen mégsem lesz:(
pedig amit Gabe említett az apróból azt megvettem volna hétfõn...
köszi
#4362
Posted 2008. May 31. - 20:58
mivel lokolható a tag...Egész pofás az apróban az FSR XC Comp (a narancs S-es). Agyonahasználtnak sem tûnik. Mennyire pogózik ez a váz?
de amúgy sem vészesen
annyiért meg igen jó vételnek tûnik.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4363
Posted 2008. May 31. - 20:48
#4364
Posted 2008. May 31. - 18:56
plusz ha jól emléxem rá is van vésve, hogy max. 100mm villával lehet használni, mert ugrik a gari. az epic-en, meg a merev stumpin tuti rajta van.itthoni körülmények közé az fsr xc váz elmegy enduro, all mountain felhasználásra?
sok bele egy 130 mm-t mozgó villa?
légyszi segítsetek,
köszi szépen!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4365
Posted 2008. May 31. - 17:38
sok....itthoni körülmények közé az fsr xc váz elmegy enduro, all mountain felhasználásra?
sok bele egy 130 mm-t mozgó villa?
légyszi segítsetek,
köszi szépen!
annyira nem túlépített váz azért. viszont legalább könnyû.
régi 130-at mozgó enduró vázat keress ilyen felhasználásra.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4366
Posted 2008. May 31. - 17:32
#4367
Posted 2008. May 31. - 16:57
sok bele egy 130 mm-t mozgó villa?
légyszi segítsetek,
köszi szépen!
#4368
Posted 2008. May 29. - 20:18
Majd megmutatom, ha menetkész állapotban lesz
#4369
Posted 2008. May 29. - 20:14
Láttunk csúnyábban behajózott vázat is már. (olcsón megúsztad, arra utal)
És egyben talán szerencséd volt, mert ha nem a kormánycsapágy csészéje fogta volna fel az ütést, lehet a vázat nyekkentik meg!
#4370
Posted 2008. May 29. - 20:12
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4371
Posted 2008. May 29. - 20:07
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Nyugtassatok meg, hogy ez javítjató, vagy nem nagy gond és csak én aggódom túl mert mindjárt :shot:
(amennyi energiám ebbe benne van...)
#4372
Posted 2008. May 29. - 18:50
A Spec. katalogus boritojának belsõ oldalán ott van (Ned Overend?) egy Assos ruhában. A jobb lábánál a nadrág alól miért lóg ki egy imbusz kulcs?:confused:
#4373
Posted 2008. May 29. - 12:27
Ütõsen néz ki a gép, de nem lenne praktikusabb egy nagy kerekû Globe vagy Sirrus inkább?
Sosem fog úgy suhanni mint egy 700-as kerekû (és jobban is ráz).
Ha mégis 26-ost szeretnél, lehet hogy jobban jársz egy "alap" monti + slick gumi kombóval. (hrxc, hardrock, rockhopper)
Így lenne telód is (nagyobb kényelem a remek magyar utakon), valamint ha visszarakod a terepgumit az erdõt is megcélozhatod, végül valószínûleg kaphatók itthon.
Oks köszi a választ kivizsgálom a kérdést, de hegyre nem vágyom.
#4374
Posted 2008. May 29. - 10:40
Sosem fog úgy suhanni mint egy 700-as kerekû (és jobban is ráz).
Ha mégis 26-ost szeretnél, lehet hogy jobban jársz egy "alap" monti + slick gumi kombóval. (hrxc, hardrock, rockhopper)
Így lenne telód is (nagyobb kényelem a remek magyar utakon), valamint ha visszarakod a terepgumit az erdõt is megcélozhatod, végül valószínûleg kaphatók itthon.
#4375
Posted 2008. May 28. - 22:31
persze hogy jóSziasztok,
kezdõ vagyok bringa témában.
szeretnék vásárolni városi bringázásra egy Spec. Globe Centrum Sportot.
..
Segítségeteket kérném, hogy városi elsõ bringának megfelelõ-e.
...
de sajnos tõlem el kell nézned az elfogultságot.
jövõre viszont lesz Globe Centrum itthon.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4376
Posted 2008. May 28. - 22:27
muszáj neki. arra van tervezve. bár a budapesti utakon jól jön a teló, az biztos...köszi az infókat az alfine 8-as váltó felkerül rá. szerintem városban az olajos fék meg ilyen olyan egyéb extrák szerintem felesleges. Gyakorlatilag ha megkapja a váltót majdnem comp. de annyi pénzt nem szánok rá. Egész nap az albalkommal szemben fog álni úgy, hogy rálátok egy zárt udvarban. tahát ezen nem parázok.
Csak kipirja-e a patkázást, a városi használatot stb. ez a nagy kérdés.
Válaszokat köszi.
bírja a padkákat
#4377
Posted 2008. May 28. - 22:22
Na ja:), a 8speed alfine váltó sokoldalúbbá teszi mint a sport singlespeed kialakitása, de az ár pont dupla. Azt még parásabb lenne :chin:
köszi az infókat az alfine 8-as váltó felkerül rá. szerintem városban az olajos fék meg ilyen olyan egyéb extrák szerintem felesleges. Gyakorlatilag ha megkapja a váltót majdnem comp. de annyi pénzt nem szánok rá. Egész nap az albalkommal szemben fog álni úgy, hogy rálátok egy zárt udvarban. tahát ezen nem parázok.
Csak kipirja-e a patkázást, a városi használatot stb. ez a nagy kérdés.
Válaszokat köszi.
#4378
Posted 2008. May 28. - 18:26
Na ja:), a 8speed alfine váltó sokoldalúbbá teszi mint a sport singlespeed kialakitása, de az ár pont dupla. Azt még parásabb lenne :chin:
ilyen apróságok, mint ár, ugyan:D nem néztem, bevallom. de ha már lúd...
#4379
Posted 2008. May 28. - 18:26
én a compot venném, ha már. biztonsági szempontból meg az öreg stumpit
Na ja:), a 8speed alfine váltó sokoldalúbbá teszi mint a sport singlespeed kialakitása, de az ár pont dupla. Azt még parásabb lenne :chin:
#4380
Posted 2008. May 28. - 18:17
én a compot venném, ha már. biztonsági szempontból meg az öreg stumpitAz én szememnek igy elsõ blikkre egy kicsit furi, de élõben valószinüleg ütõsen nézhet ki: http://www.specializ....jsp?spid=34073
Technikailag biztos jó városi gépnek, de ne feledd Magarországon élünk, ergo én ezt nem merném sehol lezárva otthagyni, ebbõl a szempontból para városinak.:chin: