Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#3381
Írta 2009. február 14. - 21:41
#3382
Írta 2009. február 14. - 21:12
ilyen kb nincs amit szeretnél.Értem.
Végülis a következõket várnám el egy ilyen kategóriától:
1. erõltetett haladás, "szúrjuk neki" amikor merev a tag, csakis a gyors haladást akadályozó kövek, kavicsok, gyökerek okozta hatást csillapítja, stabilizálja a bringát, mászáskor, kiálláskor no pogó
2. nyugis öröm-erdei-vidámbringázás-túrázás, amikor a huplis hepehupás, de egyenletes, lejárt földúton hintázik kicsit, hogy ne nyomja az ülepemet, de ütés végülis nem éri a szelepet, mászáskor, fölfelé, kiálláskor no pogó
Azzal nincs gond hogy aszfalton full merev, az oké, akkor sokkal jobban gyorsul, lehet szúrni neki, hamarabb érünk a terepre .
A brain érzékenységét lehet olyan nagyra venni, hogy a 2es pontban is tudjon produkálni? Mert az ember nem mindig ezredmásodpercekért küzd egy egy hétvégi nyugis túrázáskor és jó ha kényelmes a haladás. De az is lehet, hogy elszoktam a merevtõl és hozzászoktam a hintázós Meridához. Ez a baj, vhogy ki kéne próbálni ezt a dolgot, újból kérek minden Miskolc környéki sporttársat, ha mód van rá, hogy fél órára elugranék mégis kipróbálni, nem lennék hálátlan, vinnék valami bringás ajándékot
Már másik topikban is kérdeztem, itt is felteszem. Mi a különbség egy Epic és mondjuk egy kormányról lokkolható hátsótag között, feltételezzük, hogy a pilóta el tudja a látványból dönteni, hogy kell e csillapítás vagy nem. Mert ha a 2es pont nem megy az Epicnél, akkor sztem veszek egy új Merida Missiont remote lockolható hátsó taggal és örökre sajnálni fogom a Speckó geometriát...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3383
Írta 2009. február 14. - 21:02
Végülis a következõket várnám el egy ilyen kategóriától:
1. erõltetett haladás, "szúrjuk neki" amikor merev a tag, csakis a gyors haladást akadályozó kövek, kavicsok, gyökerek okozta hatást csillapítja, stabilizálja a bringát, mászáskor, kiálláskor no pogó
2. nyugis öröm-erdei-vidámbringázás-túrázás, amikor a huplis hepehupás, de egyenletes, lejárt földúton hintázik kicsit, hogy ne nyomja az ülepemet, de ütés végülis nem éri a szelepet, mászáskor, fölfelé, kiálláskor no pogó
Azzal nincs gond hogy aszfalton full merev, az oké, akkor sokkal jobban gyorsul, lehet szúrni neki, hamarabb érünk a terepre .
A brain érzékenységét lehet olyan nagyra venni, hogy a 2es pontban is tudjon produkálni? Mert az ember nem mindig ezredmásodpercekért küzd egy egy hétvégi nyugis túrázáskor és jó ha kényelmes a haladás. De az is lehet, hogy elszoktam a merevtõl és hozzászoktam a hintázós Meridához. Ez a baj, vhogy ki kéne próbálni ezt a dolgot, újból kérek minden Miskolc környéki sporttársat, ha mód van rá, hogy fél órára elugranék mégis kipróbálni, nem lennék hálátlan, vinnék valami bringás ajándékot
Már másik topikban is kérdeztem, itt is felteszem. Mi a különbség egy Epic és mondjuk egy kormányról lokkolható hátsótag között, feltételezzük, hogy a pilóta el tudja a látványból dönteni, hogy kell e csillapítás vagy nem. Mert ha a 2es pont nem megy az Epicnél, akkor sztem veszek egy új Merida Missiont remote lockolható hátsó taggal és örökre sajnálni fogom a Speckó geometriát...
#3384
Írta 2009. február 14. - 14:48
a brain amugy az elsõ ütésre nyit, és amig van ütés, addig nem zár össze.
van benne egy (rugó/levegõ)elõfeszitéses szelep, és ha az a szelep megbillen valamilyen erõ hatására, akkor kezd el folyni az olaj és mozogni a tag.
az uj SBC tagok már sokat "puhultak" a régi foxokhoz képest, azok nagyon digitálsian mûködtek (vagy nyitva vagy zárva, és ha zárva az nagyon merev váz) az ujak kicsit "kényelmesebbek" hogy úgy fogalmazzak.
geometriára a 2006-os epic teljesen megegyezik a 2006-os alu s-works HT vázzal, csak kb 15mm-rel magasabban van a csapágyháza. 2006 után kicsit kezd eltérni a kettõnek a geometriája.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3385
Írta 2009. február 14. - 13:33
Lehet kapni hivatalos úton régebbi Epic "csak vázat" (2005, 2006) olcsóbban mint a mostani ezüst-fekete (asszem 2008as)?
Tényleg igaz, hogy a tag az elsõ ütést nem csillapítja, mert akkor tér észhez? Nem gáz ez olyan terepen ahol ritka a kõ, kavics, hupli? Hepehupán is becsillapít, vagy erõs külsõ hatás kell neki? Pl. a mostani Merida Missionöm hintázik egy huplis föl-le-föl-le szakaszon és ez néha nem is baj, sõt túrázáskor jobb, mintha egy merevhátú csapkodná a s.ggem, haha . De az is igaz hogy fölfelé meg nagyon pogózik.
Nem lakik boldog és nemeslelkû Epic tulajdonos Miskolc környékén, akinél ki tudnám próbálni, mert nem biztos, hogy erre van szükségem, de azt tudom, hogy a Speckó nambervan cumókat készít(Rockhopperem miatt). Igazából a Rockhopper kezelhetõségét kéne összegyúrni a Meridám himbilimbijével, talán ez az Epic.
Epicbe lehet a Fox Braines tagon kívül mást pakolni, ha mégse jönne be a brain, de a geó igen? Vagy le lehet a Brain-t szerelni a tagról, ha fullos fullyt akarok éppen? Sworks Stumpjumperen is egy vezeték köti õket össze.
Bocsi ha sok hülyeséget kérdezek, de vidéken nem igen van lehetõség ezeket a dolgokat kipróbálni és okos döntéseket hozni, kockáztatni meg nincs fölösleges 230ezrem, de még a fele se, ha ebayrõl venném.
THX!!!
#3386
Írta 2009. február 13. - 22:38
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3387
Írta 2009. február 13. - 11:08
#3388
Írta 2009. február 13. - 11:06
elmegy vele sztem gond nélkülköszi!és 80as fox villa? nagyon hivogató egy ilyen váz..csak hát az ára picit húzos..
ha azt szoktad meg akkor orraesõsebb sem lesz mint egy hoszabb
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3389
Írta 2009. február 13. - 11:01
#3390
Írta 2009. február 13. - 10:58
szvsz semennyire, mintha gyárilag is 90-es lett volna az az 1 centi meg nem igazán lényegesegy ilyen epic váz 80as elsõtelóval mennyire szentségtörés?
nem beszélve arról némely 80-as telónak nagyobb a beépítési magassága mint a 90-es foxnak.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3391
Írta 2009. február 13. - 10:53
#3392
Írta 2009. február 13. - 10:45
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3393
Írta 2009. február 13. - 10:09
Jó is lenne. Csak én nem szeretek online vásárolni.
Szeretem megtapizni, amiért fizetek.
Szerintem kevesen tapiz(hat)tuk meg, mielõtt megvettük, legalábbis vidéken. Megrendeltük a boltban, aztán "lejött", tiszta on-line.
Ha akciós áron van akkor érdemes megvenni.
+ kiforott váz
+ jól mûködõ tag, 5év garival
- a tag minõsége nem százas
+ anodizált "festés", ez valami döbbenet jól néz ki színtõl függetlenül, a 2009-es modelleknél nem látok anodizáltat
+ két kulacstartó
#3394
Írta 2009. február 13. - 01:13
most úgyse tudsz kijönni a hóból, külön elõny, hogy a futár viszi:DJó is lenne. Csak én nem szeretek online vásárolni.
Szeretem megtapizni, amiért fizetek.
#3395
Írta 2009. február 13. - 00:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3396
Írta 2009. február 13. - 00:45
Szeretem megtapizni, amiért fizetek.
#3397
Írta 2009. február 13. - 00:32
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3398
Írta 2009. február 13. - 00:27
csókolom.Nála, valami nagy méretben láttam most Epicet.
http://bikemarket.hu...eszlet&tid=3174
egyébként ilyen volt Janinál is.
#3399
Írta 2009. február 13. - 00:22
#3400
Írta 2009. február 13. - 00:09
Vizdinél is volt egy s-es, anodizált szürke maraton. utoljára novemberben voltam nála, szóval az se biztos.Már nincs.
Rob, az jó lehet.
Megnéznéd?
Aztán majd eldönti, hogy Anthemet, vagy Epicet szeretne.
Köszi