ez gyorsabb megoldás lehet
http://cnc.lap.hu/
Kösz, de közben megoldódott. Lett csavarszett. Kösz Rob még egyszer!
Aztán pont mondta haverom hogy gyárt ilyet õ.
Na legalább lesz tartalék.
Meg ugye a gyári az mégis csak jobb.
ez gyorsabb megoldás lehet
http://cnc.lap.hu/
Eladnám a speci tagomat ami teljesen jó de mégsem jó (brain)
Mennyit érhet? Kellhet valakinek egyáltalán? Esetleg alkatrésznek jó lenne.
A tag önmagában nem használható sajna.
A brain külsõ burkolata már nem az eredeti. tömítések cserélve, jobb mint újkorában.
létezik ilyena rugóút vitába belepofázva én annyit tennék hozzá, hogy sztem kéne egy elõl-hátul talasos rendszer, hogy 100-130-160mm útja legyen a váznak. ezt egy karral, kormányról kezelve megoldani, kormány másik oldalára pedig a lockot lehetne rakni, ami szintén mindkét telót vezérli.
ezt párosítani elõl-hátul átütõtengellyel és kész az igazi allrounder bringa.
nekem az enduro nem grammozva kb 13,5 kiló, felfele teljesen jól tekerhetõ, lefele meg királyságos, szóval akár maratonozni is lehetne vele valami csirkébb gumival, csak én vagyok gyenge:D
meg kéne egy párnázottabb nyereg, mert a mostanit nem tolerálom túl jól...
jól sejted, de a legjobb feleslegmentes versenysúlyom is 90 kiló....Már nem nagyon tudom követni ezeket a kategóriákat.Úgy vagyok vele,mint a telefonokkal.Amíg volt 3-4 féle fajta,addig képben voltam.Ez után már csak használó lettem,nem "szakértõ".
Ha jól sejtem,nem 60 kiló vagy,valszeg ezért kolbász a hátulja.Ezen is lehet segíteni... (bocs)
a stumpjumper (2007) rugóútja 114mm körül van (fejreállítva hátsó kerék csúcspontja merõlegesen mérve a földhöz képest) , szóval a 150-es-bõl kb 140-es lenne -~10mm mert a levegõstag útjának vége felé annyira bekeményedik hogy már használhatatlan =130mm. Ha meg puhára hagyod sz@r tekerni. Itt lenne kulcsfontosságú a brain.
.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
RAUH-Welt
B E G R I F F
szóval a 150-es-bõl kb 140-es lenne -~10mm mert a levegõstag útjának vége felé annyira bekeményedik hogy már használhatatlan =130mm. Ha meg puhára hagyod sz@r tekerni. Itt lenne kulcsfontosságú a brain.
Rob: szedtem össze párat (egyéni ízlések), de zömét a sporton kívül utcai viseletre is akár.
http://www.specializ....jsp?spid=41593
http://www.specializ....jsp?spid=41466
http://www.specializ....jsp?spid=40742
http://www.specializ....jsp?spid=34647
http://www.specializ....jsp?spid=39563
http://www.specializ....jsp?spid=40746
http://www.specializ....jsp?spid=41656 (õ még fontos lehet sokaknak, pl. thommey-nak)
http://www.specializ....jsp?spid=40749
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
srácok, szemüveg téma nagyon leült. berm, helix, miura? vagy divide? half time? én magamnak csak strafe-t vennék
xc trail-nek hívják már mostanság is
stumpi 17-esben (M) hosszabb mint egy átlag 18-as, igaz az epic meg jóval hoszabb az átlagnál.
nekem most is az a 3 gondom van a stumpival (sajátom) -amibõl 2 orvosolható -
-szarul mozog a brain (egy sima fox +oldja)
-átütõs teló (ez ugye nem váz függõ)
- kicsit kolbász a segge (na ezen nem lehet segíteni)
még mindig ezt mondom ez a 3 dolog töbet ér mint a plusz rugóút
xc trail-nek hívják már mostanság isNekem évek óta 90-100 mm-t mozgó bicajom van.És nem hiányzik a nagyobb rugóút.A nagyobb rugóutas gépekkel nehezebb mászni,nem is a súly,inkább a geometria miatt.A Stumpi rugóútja nekem nagyon bejönne,de a geometriája nagyon nem.Ami biztos,hogy túl rövid.Az Epicbõl ha csinálnának 120-at mozgó gépet,az lenne az igazi.Szerintem pár év,és lesz is,valami hangzatos,új kategórianév alatt.Pl."hard marathon",vagy "light enduro" névvel.
Ez nem is baj,legalább mégtöbb variációból lehet válogatni.Ami viszont nem tetszik,hogy mire igazán kiforrná magát valami,addigra kukázzák a konstrukciót.Mint ahogy tették ezt az Epic-el.