Hááát, levettem a láncot. A váltógörgõk és a kazetta megy, ahogy kell. A hajtómûvel van a baj.:cry: Hogy mi, az majd csak fizetés után derül ki. Biztos a Zolira (Farádyék szerelõje) is sokat kell majd várni megint, mert bõven szezonban vagyunk. Be vagyok parázva, hogy cserélni kell. Nincs benne 4e km sem. Pedig imádtam (imádom ?) ezt az alkatrészt. Az esztétikum és funkcionalitás házasságának mintapéldánya (volt). A másik gépemen egy hajlongós Truva van, de az 6e km után is vígan szalad, pedig kapott hideget-meleget egyaránt. Na mindegy, nem sírok elõre, megvárom mit mond a Zoli. Csak így amatõrként nehéz azt hinnem, hogy egy ilyen egy darabból álló Hollovtech II hajtómû nagyon szerelhetõ lenne... De ha valaki meg van gyõzõdve az ellenkezõjérõl, nyugodtan vigasztaljon meg!
A tech fórumon olvastam, hogyan lehet átalakítani az integrált tengelyes hajtómû monoblokját, hogy hagyományos golyóscsapágyat bele lehessen tenni.
Olcsóbb és jobb megoldás mint drága monoblokkot venni...