Nem akarok vészmadár lenni, sem rossz pletykákat terjszteni, de mégis. Ez csak egy mendemonda, egy gyerektõl hallottam, hogy emberke fölrakta a tárcsát a '04-es Polar-X-re, fékezett egyet, és a konzol leszakadt. Nem kell kövezés, anyázás, "nem hiszem el, képet kérek" szöveg, csak gondoltam közlöm. Ettõl nem lesz rosszabb senkinek. Max nekem... : ;D
akkor a 01-es px a legszarabb? ;D
nekem a 01-es geoja jött be a legjobban!100-as telóhoz van!u-turn rulez! ;D sztem px annyiért!relative olcsó és jó! ;D
hát én is azt tudom mondani hogy a pxekben nem sokan csalódtak eddig!!
Pécsen is sokan használják,teljes megelégedéssel!!
Jobbat enm igazán,drágábbat lehet venni!
40e körül bejöhet még pár Kona esetleg ha találsz Napalmot vagy Caprine dual!
De ezek közül px a tut,ha nem számít hogy mi van ráírva!!Ha van sznobi szörp a kedvencek közt akko Kona!
De persze ha drágább nem feltétlenül jobb!!!
eddig tényleg a 2002es volt al egjobb : de most kijött ez a széria, meglássuk.
attól nem kell tartani, hogy gyengébb, régit ugyse találsz már, tehát marad az új.
14 colosokkal mentem eddig, és teljesen jó bejövös geo-ja van le kéne már ugyis cserélnem a régit :
tehát jó választás!
Van 40 rugóm vázra.. Használt vázat nem akarok venni! Csak azt nem tom, hogy milyet vegyek szerintetek?
A '04es PolarX jó választás? Sokan mondják hogy a '02 es a legjobb, és szintén sokan, hogy a '04es is olyan jó vagy még jobb is..
jajj, azt nem mondtam, hogy egy olyan rocky kellene, aminek a _monoblokk körül_ van a forgáspontja, és egy billenõmechanika tolja a rugóstagot. az új rmx jó, de szégyen, hogy 5 év kellett, hogy rájöjjenek, hogy a régi thrust link az egy kalap sz*r. .... :
elcsé: az én 5th elementem 325-ös rugóval 216-os hosszban csak 990 gramm
Ráadásul a Yeti-féle Lawwil rugózás nem mai gyerek aztán mégis milyen jó ! Valakinek van képe a 205-ösrõl egyébként ? Állítólag nagy változások vannak a jövõ évi DH-9 körül.
attol fugg hogyan van kialakitva
mert ha pl a yeti dh-t nezzuk annak mar virtulais foraspontja van.
ugye ha a lancvillareszen van a forgaspont akkor mar virtualis forgponttal rendelekezik.
Lehet,hogy az Spv meg a többi újítás sok mindent megold,de azért azt ne mondjuk,hogy a Thrust link lenne a tökéletes megoldás. Mert ugye az sem mindegy,hogy milyen íven mozog a hátsó kerék.A rocky mountainnak speciál nagyon nagy íven.nem is használják versenyzõk, "csak" a freeriderek.Persze ennek más oka is van.Szerintem a régi LTS rendszer,vagy mostanában a Yeti által használt felfüggesztések közelítenek legjobban ahhoz a mozgáshoz,amit egy bringának tudnia kell.
rob: azért szerintem ne álljanak le a fejlesztéssel, mert a végén eljutunk oda, ahol az autógyártás van, hogy lassan csereszabatossak lesznek a karosszériaelemek is a különbözõ márkáknál. A marketingnek meg az a dolga hogy meggyõzzön hogy már megint feltalatak a spanyolviaszt és csak az a jó és vedd vedd vedd