Nem akarok vészmadár lenni, sem rossz pletykákat terjszteni, de mégis. Ez csak egy mendemonda, egy gyerektõl hallottam, hogy emberke fölrakta a tárcsát a '04-es Polar-X-re, fékezett egyet, és a konzol leszakadt. Nem kell kövezés, anyázás, "nem hiszem el, képet kérek" szöveg, csak gondoltam közlöm. Ettõl nem lesz rosszabb senkinek. Max nekem... : ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#7921
Írta 2004. július 12. - 13:42
#7922
Írta 2004. július 12. - 13:01
Egy kicsit több infóval nem tudnál szolgálni? mondjuk egy URL vagy egy cím jól jönne..
Egy sima vállalkozóival nem, de megvannak a megfelelõ papirok, hogy oda bejussak, csak azt nem tom hogy hol van az oda.
Minden segítséget kösz!
Egy sima vállalkozóival nem, de megvannak a megfelelõ papirok, hogy oda bejussak, csak azt nem tom hogy hol van az oda.
Minden segítséget kösz!
#7923
Írta 2004. július 12. - 11:11
#7924
Írta 2004. július 12. - 11:10
a cseke rt a forgalmazó de valószínû h szimpla vállalkozói engedélyel semmire nem fox menni..
#7925
Írta 2004. július 12. - 10:54
Nem tudja vki, hogy hol van bike nagykereskedés?
Mert Vállalkozóival oda is be lehet menni és hát sokkal olcsóbb csak azt nem tom, hogy hol is van ez vagy hogy hogy is van >
Minden nagyobb cégnek van egy?(pl:Velotrade, mali??)
érdekes próbálkozás :
#7926
Írta 2004. július 12. - 10:37
Nem tudja vki, hogy hol van bike nagykereskedés?
Mert Vállalkozóival oda is be lehet menni és hát sokkal olcsóbb csak azt nem tom, hogy hol is van ez vagy hogy hogy is van >
Minden nagyobb cégnek van egy?(pl:Velotrade, mali??)
Mert Vállalkozóival oda is be lehet menni és hát sokkal olcsóbb csak azt nem tom, hogy hol is van ez vagy hogy hogy is van >
Minden nagyobb cégnek van egy?(pl:Velotrade, mali??)
#7927
Írta 2004. július 12. - 10:31
Na ja pontosan ez az, hogy jó az ár érték aránya!
Amúgy még simán lehet kapni '02eset is!
Amúgy még simán lehet kapni '02eset is!
#7928
Írta 2004. július 12. - 07:35
akkor a 01-es px a legszarabb? ;D
nekem a 01-es geoja jött be a legjobban!100-as telóhoz van!u-turn rulez! ;D sztem px annyiért!relative olcsó és jó! ;D
nekem a 01-es geoja jött be a legjobban!100-as telóhoz van!u-turn rulez! ;D sztem px annyiért!relative olcsó és jó! ;D
#7929
Írta 2004. július 12. - 00:17
hát én is azt tudom mondani hogy a pxekben nem sokan csalódtak eddig!!
Pécsen is sokan használják,teljes megelégedéssel!!
Jobbat enm igazán,drágábbat lehet venni!
40e körül bejöhet még pár Kona esetleg ha találsz Napalmot vagy Caprine dual!
De ezek közül px a tut,ha nem számít hogy mi van ráírva!!Ha van sznobi szörp a kedvencek közt akko Kona!
De persze ha drágább nem feltétlenül jobb!!!
Pécsen is sokan használják,teljes megelégedéssel!!
Jobbat enm igazán,drágábbat lehet venni!
40e körül bejöhet még pár Kona esetleg ha találsz Napalmot vagy Caprine dual!
De ezek közül px a tut,ha nem számít hogy mi van ráírva!!Ha van sznobi szörp a kedvencek közt akko Kona!
De persze ha drágább nem feltétlenül jobb!!!
#7930
Írta 2004. július 11. - 23:38
eddig tényleg a 2002es volt al egjobb : de most kijött ez a széria, meglássuk.
attól nem kell tartani, hogy gyengébb, régit ugyse találsz már, tehát marad az új.
14 colosokkal mentem eddig, és teljesen jó bejövös geo-ja van le kéne már ugyis cserélnem a régit :
tehát jó választás!
attól nem kell tartani, hogy gyengébb, régit ugyse találsz már, tehát marad az új.
14 colosokkal mentem eddig, és teljesen jó bejövös geo-ja van le kéne már ugyis cserélnem a régit :
tehát jó választás!
#7931
Írta 2004. július 11. - 23:29
Van 40 rugóm vázra.. Használt vázat nem akarok venni! Csak azt nem tom, hogy milyet vegyek szerintetek?
A '04es PolarX jó választás? Sokan mondják hogy a '02 es a legjobb, és szintén sokan, hogy a '04es is olyan jó vagy még jobb is..
A '04es PolarX jó választás? Sokan mondják hogy a '02 es a legjobb, és szintén sokan, hogy a '04es is olyan jó vagy még jobb is..
#7932
Írta 2004. július 10. - 13:24
a lawill dizajn nem kicsit nagy szerelmem!
titan rugoval meg vagy 200-300g-t lehet sporolni
meg a zsebbol is egy kicsit ;-)
titan rugoval meg vagy 200-300g-t lehet sporolni
meg a zsebbol is egy kicsit ;-)
#7933
Írta 2004. július 10. - 12:01
jajj, azt nem mondtam, hogy egy olyan rocky kellene, aminek a _monoblokk körül_ van a forgáspontja, és egy billenõmechanika tolja a rugóstagot. az új rmx jó, de szégyen, hogy 5 év kellett, hogy rájöjjenek, hogy a régi thrust link az egy kalap sz*r. .... :
elcsé: az én 5th elementem 325-ös rugóval 216-os hosszban csak 990 gramm
elcsé: az én 5th elementem 325-ös rugóval 216-os hosszban csak 990 gramm
#7934
Írta 2004. július 10. - 11:04
Ráadásul a Yeti-féle Lawwil rugózás nem mai gyerek aztán mégis milyen jó ! Valakinek van képe a 205-ösrõl egyébként ? Állítólag nagy változások vannak a jövõ évi DH-9 körül.
#7935
Írta 2004. július 10. - 03:04
attol fugg hogyan van kialakitva
mert ha pl a yeti dh-t nezzuk annak mar virtulais foraspontja van.
ugye ha a lancvillareszen van a forgaspont akkor mar virtualis forgponttal rendelekezik.
mert ha pl a yeti dh-t nezzuk annak mar virtulais foraspontja van.
ugye ha a lancvillareszen van a forgaspont akkor mar virtualis forgponttal rendelekezik.
#7936
Írta 2004. július 10. - 01:14
Annál kisebb íven mozog a kerék, minél közelebb van a tengelyhez a forgáspont nem? thrust-linknél nincsen nagyon messze, persze a yetinél sem
mondjuk S8-nak nagy íven mozgott/mozog
mondjuk S8-nak nagy íven mozgott/mozog
#7937
Írta 2004. július 09. - 08:28
Lehet,hogy az Spv meg a többi újítás sok mindent megold,de azért azt ne mondjuk,hogy a Thrust link lenne a tökéletes megoldás. Mert ugye az sem mindegy,hogy milyen íven mozog a hátsó kerék.A rocky mountainnak speciál nagyon nagy íven.nem is használják versenyzõk, "csak" a freeriderek.Persze ennek más oka is van.Szerintem a régi LTS rendszer,vagy mostanában a Yeti által használt felfüggesztések közelítenek legjobban ahhoz a mozgáshoz,amit egy bringának tudnia kell.
#7938
Írta 2004. július 09. - 07:38
rob: azért szerintem ne álljanak le a fejlesztéssel, mert a végén eljutunk oda, ahol az autógyártás van, hogy lassan csereszabatossak lesznek a karosszériaelemek is a különbözõ márkáknál. A marketingnek meg az a dolga hogy meggyõzzön hogy már megint feltalatak a spanyolviaszt és csak az a jó és vedd vedd vedd
lcs: vegyél levegõs tagot
lcs: vegyél levegõs tagot
#7939
Írta 2004. július 09. - 01:15
a Giantban meg szinte ugyanennek a rendszernek a tag a rákfenéje súlyban. A 228-as 6way 350-es! rugóval is 1072 gr
#7940
Írta 2004. július 09. - 00:40
Az anchilotti is a Honda-tól vásárolta a felfüggesztés rendszert.
Õk rájöttek a tutira, csak az a gond vele, hogy kicsit nehéz lett a bringán való kivitelzése.
Õk rájöttek a tutira, csak az a gond vele, hogy kicsit nehéz lett a bringán való kivitelzése.