Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#6441
Írta 2005. január 10. - 21:42
#6442
Írta 2005. január 10. - 21:40
1200g-os súlyban több montiváz is van,sõtt az 1kg-os határt is alulról feszegeti egy két modell
szal nem teljesen igaz,amit írtál
szal nem teljesen igaz,amit írtál
#6443
Írta 2005. január 10. - 21:38
Akkor az 1200 a jobbakhoz tartozik:) Bár ebben a témában már annyira nem vagyok otthon, mert elcsvarta a fejemet a sok száguldozás és a szabad bicózás azaz a freeride
Mao
FREE LIFE
FREE RIDE
FREE LIFE
FREE RIDE
#6444
Írta 2005. január 10. - 21:37
Ok vágom az én vázam 2003-as 1900 g-os de nekem tökéletesen jó
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#6445
Írta 2005. január 10. - 21:34
azér 1200 picit durva, de átlagos árú cc váz lehet már 1600 körül. jobbak lefelé
#6446
Írta 2005. január 10. - 21:32
Egy cc-váz olyan geometriával készül, amit kifejezetten a mászásokra és a sprintelésre stb... terveztek. Vágod, hosszabb felsõcsõ, relatíve meredek homlokcsõ (dh bicóhoz képest:), a monoblokk ház is lejjebb van, ezáltal a súlypont is... Na, meg ami a legfontosabb egyesek szerint: a súly! Manapság nem divat egy 2000g-os váz, hanem kb 1200g, de lehet már kevesebb. Asszem kb ennyi.
Mao
FREE LIFE
FREE RIDE
FREE LIFE
FREE RIDE
#6447
Írta 2005. január 10. - 21:31
az mtb az mountain bike váz.
a személygépkocsi az személygépkocsi.
a cc váz egy speciális felhasználási területre készített mtb váz.
a smart meg egy speciális felhasználási területre készített személygépkocsi.
értem?
a tescos vázak általában régebbi cc vázak geometriáit hordozzák.
a személygépkocsi az személygépkocsi.
a cc váz egy speciális felhasználási területre készített mtb váz.
a smart meg egy speciális felhasználási területre készített személygépkocsi.
értem?
a tescos vázak általában régebbi cc vázak geometriáit hordozzák.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6448
Írta 2005. január 10. - 21:28
úúú
a tescos az..
az guruló fémdarab besorolása szerint
kezdésre esetleg, de amúgy..
a tescos az..
az guruló fémdarab besorolása szerint
kezdésre esetleg, de amúgy..
#6449
Írta 2005. január 10. - 21:28
Szerintem a legegyszerübb, ha megnézed bármelyik kerékpárgyártó honlapját és végigböngészed a kínálatot !
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#6450
Írta 2005. január 10. - 21:09
Ok ezt vágom de mibem speciálisabb egy cc váz mint sima natur tescos ( itt nem az árrra meg a minõségregondolok, hanem a váz felépítésére)
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#6451
Írta 2005. január 10. - 21:02
MTB = Mountain Bike
CC = Cross Country, szakág a mountan bike-on belül ! (mint a DH, Fr, Ox, stb.)
CC = Cross Country, szakág a mountan bike-on belül ! (mint a DH, Fr, Ox, stb.)
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#6452
Írta 2005. január 10. - 20:47
Lehet hogy hülyeséget kérdezek de egy cc-vázat mi különböztet meg egy mtb váztól.
Vagy a kettõ egy és ugyanaz, nekem mtb vázam van de azt mondják rá ,hogy cc váz most akkor mi van?
Vagy a kettõ egy és ugyanaz, nekem mtb vázam van de azt mondják rá ,hogy cc váz most akkor mi van?
az aláírásod nem lehet hosszabb három sornál!
#6453
Írta 2005. január 10. - 18:02
#6454
Írta 2005. január 10. - 17:58
Jaj Kislust régen voltál találkozón velünk.
Ha lettél volna tudhatnád, hogy thommey Giant fétis... bazz részegen sem tud másról beszélni...
persze Para sem kiskutya, a Kona halelujázásával...
Szerintem mindketten a saját kerékpámárkájuk imátkoznak lefekés elött:p
Ha lettél volna tudhatnád, hogy thommey Giant fétis... bazz részegen sem tud másról beszélni...
persze Para sem kiskutya, a Kona halelujázásával...
Szerintem mindketten a saját kerékpámárkájuk imátkoznak lefekés elött:p
#6455
Írta 2005. január 10. - 17:54
Ez a zöld tényleg elér ronda lett.
A komplett Reign _távolról_ egy Yeti ASR-SL-re hasonlít kicsit talán.
A komplett Reign _távolról_ egy Yeti ASR-SL-re hasonlít kicsit talán.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#6456
Írta 2005. január 10. - 17:39
A váz az egy az egyben az AC2-vel megegyezik,csak a rugóstag nem 4WAY,hanem sima Giant rugóstag,ami állítható csillapítású.
#6457
Írta 2005. január 10. - 17:26
nem semmi, hogy mennyire jólinformáltak vagytok....
mondjuk egy boltosnak nem is árt..
aham..hát nem túl szép ez a zöld.. dehát ez erõsen szvsz
mondjuk egy boltosnak nem is árt..
aham..hát nem túl szép ez a zöld.. dehát ez erõsen szvsz
Van állásom...:bananadan
#6458
Írta 2005. január 10. - 17:21
A magyar viszonylatban a Giant Poland kínálata a helyes,mind szín,mind típusválasztékban.
A nagykerben van még 2004-es AC2, de 2005 ben csak az Általam AC light-nak nevezett gép lesz megtalálható:
http://www.giant-bic...asp?model=10203
Az Durva verzió már csak a Faith lesz.
Nemzetközi szinten is megszûnik 2005-ben az AC,szépen lassan
A nagykerben van még 2004-es AC2, de 2005 ben csak az Általam AC light-nak nevezett gép lesz megtalálható:
http://www.giant-bic...asp?model=10203
Az Durva verzió már csak a Faith lesz.
Nemzetközi szinten is megszûnik 2005-ben az AC,szépen lassan
#6459
Írta 2005. január 10. - 17:05
Az az Ac utódja lesz,nem a Dh-Team-é
itt írnak 2005-re ac-t
http://www.giant-bic...005&model=10144
vagy ez majd 06,07-környékén lesz?
Van állásom...:bananadan