Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
13292 hozzászólás a témában

#5181
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.931 hozzászólás
a dangerboy-ban nem a háromszögekkel van a baj, haenm a ívekkel.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed

A biciklim. Saját konstrukció.

vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...

#5182
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
de ha a második, endroo által linkelt himbát nézzük, az ha nincs kovácsolva akkor 2 sarok után eltörik, de mindenképpen. még csak erõsítés sincs benne sehol, mint ahogy a dangerboyban van, igaz szerinted nem jól... egyszerüen nincs minek nekifeszüljön az anyag, és tuti hogy elroppan

#5183
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.931 hozzászólás
nem erre gondoltam, egy ilyen cucc is nézhet ki ésszerûen, papucsok közt is van ilyen is meg olyan is de ott számít/hat az is, hogy igazán nagy mennyiségben is gazdaságos legyen gyártani, több vázhoz is fel lehessen használni (különbözõ támvillaszögek) van ilyen is meg olyan is. nem lehet minden egyforma, de egy ilyen tuning alkatrésztõl már elvárható lenne, hogy a "majerfaktor" háttérbe szoruljon. meg ez ugye kisszéria, lehet kicsit munkásabb, ha már dolgozik rajta a gép még egy perc (gyors az, sokat lehet alakítani egy perc alatt is) nem dobná meg -jelentõsen- az árát ami ugye eleve nem alacson.

ez meg inkább marva van mint kovácsolva, amennyire zömûl az anyag hengereléskor az elég lehet. egy ekkora alkatrészt nem kovácsolnának, ahhoz túl keveset gyártanak belõle (fajlagos hozzáadott érték, na asszem)
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed

A biciklim. Saját konstrukció.

vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...

#5184
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
A CNC, meg 3d kovácsolt papucs se néz ki ésszerûen, általában mégis bírja. Nem hülyeség a kovácsolás, bár nem fognak minden elemhez szerszámot gyártani!

#5185
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.931 hozzászólás
ez is csak azt bizonyítja, hogy kevéssé számít az ésszerû forma a kerékpáron. lényeg mit lehet eladni. nem azt akartam levezetni, hogy nem fogja bírni, csak azt, hogy nem ez az ideális forma.

ugye onnan indúltunk, hogy málna szerint a magyar lelelmény...
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed

A biciklim. Saját konstrukció.

vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...

#5186
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
ez semmit, ez pálca, sónyalásra való, cicanacis dolog...

#5187
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
akkor a híd analógiával élve a betd mit bírna? :chin:

#5188
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.931 hozzászólás
lehetne még folytatni, de maradjunk annyiban, hogy ja.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed

A biciklim. Saját konstrukció.

vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...

#5189
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
Elképzelhetõ, bár elég sokat "bridge buildereztem", vagy a 2. része a pontifex, és abban frankó a fizika, és ott mûködött ez az alakzat. Persze nem rugóstag és himbakar nyomta egymást :D

#5190
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.931 hozzászólás
na hát a híd, az maradjunk annyiban, hogy teljesen más. az azért íves, mert feszítõmû vagy fûggesztõmû, más erõk hatnak máshol

na nem mint ha ilyen hossznál -mint ez a dangereboy- annyira kellene tartani veszélyes kihajlástól de szerintem ez így nem ésszerû, bár annak akar látszani.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed

A biciklim. Saját konstrukció.

vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...

#5191
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
http://www.descent-w...sition_link.jpg
Nézz meg egy hidat! Ugyanilyen "boltíves", és 3szögekre van felosztva, pedig ott is egyenes az erõ! Szerintem nem hülyeség, bár nem mértem ki Feltöltött kép

#5192
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.931 hozzászólás

ez igaz...

25 ezres linkplate: kössz én abból nem kérnék. biztos jó, csak:

1. bûzlik a magyar leleményességtõl, amit utálok

2. -ez nem biztos- de szvsz nehezebb mint a gyári

3. szarból nem lehet várat építeni


jó anyagot itthon is vehetsz, de ezt már mondta más is

a nagyon leleményes dangerboy-ról meg, hogy erõ hatásvonala egyenes. ez meg nem
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed

A biciklim. Saját konstrukció.

vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...

#5193
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás

Nekem is 8.3-at mozog a lambda is bõven elég a lagymatag dh-hoz meg a kezdõ stílusomhoz de valszeg gumi sem sírna egy ilyen vázzal.


Ebben nem vagyok biztos ;) Nehez, fent van a sulypont, szeles, magas. Amugy jo :D :D
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#5194
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
nem tudom ki kételkedik abban, hogy itthon lehet olyat, vagy JOBBAT csinálni, mint az az öntött kona linkplate.
vannak jó anyagok itthon, és ez ugyanaz, amit kinnt is megvesz, tekintve hogy az ötvözet ugyanugy szabvány, mint egy csapágy. azt meg megmered venni a vázadba, közben nem gyári? szóval errõl ne vitázzunk, ha jól van megirva a cnc program, és elõtte le van tesztelve terheléstanilag valamivel, nem lehet probléma. és ugy gondolom plusz 20-25 mm rugóútért többen hajlandóak elviselni + 100-150 grammot. és ekkor még nem vagyunk a végénél, hiszen rá van hagyva anyag.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#5195
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Én az élmezõnyre gondoltam vagy inkább a dobogósokra..
Van persze intense meg meg foes is, de a legtöbb bringa max 9"
A boxxer meg már 200 nem szaba elfelejteni és ált úgy is használják mert a bringa orrában szerintem nem zavaró a több út a seggén viszont néha hátrány.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#5196
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.961 hozzászólás
Hát azért nem egy V10est látsz a mezõnyben. Teszem hozzá Boxxerrel.

Aktuális civil


#5197
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás

Arra értettem, hogy a 20 kilós, összesen 45 centit mozgó rombolók olyan pályára lettek kitalálva, ami itthon sose lesz. Ami itthon van, arra a gyártók egyszerûen a 15-15 centis Fr gépeket ajánlják (ettõl még hívhatjuk DH nak). Jó, persze én is túlmentem ezen, mert mér ne, de nem létszükséglet. Mozogjon kevesebbet, de szépen...


Persze igaz én is ilyesmit akartam kihozni a postomból de nem jött össze úgy látszik;)
Egyébként érdekes módon kint sem a 10 colt mozgó gépekkel nyerik a VK versenyeket..persze ezért gracia kivételével mindegyik gép útja 8" fölött van ami azért itthon sem túl sok..
Nekem is 8.3-at mozog a lambda is bõven elég a lagymatag dh-hoz meg a kezdõ stílusomhoz de valszeg gumi sem sírna egy ilyen vázzal.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#5198
tAmS

tAmS

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.796 hozzászólás
málna: van benne valami, de azért már csak tudnak tisztességeset csinálni. :-/ legalábbis gondolom
vagy ha nem akkor : http://www.descent-w...sition_link.jpg

dangerboy:
Fits 5" Stinky (Travel setting 6" & 7")
Fits 6" Stinky (Travel Setting 6.75" & 7.75")
5" Coiler (Travel Setting 6" & 7")
Fits 6" Stab (Travel Setting 6.75 & 7.75")

www.dangerboyusa.com

#5199
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.961 hozzászólás
Arra értettem, hogy a 20 kilós, összesen 45 centit mozgó rombolók olyan pályára lettek kitalálva, ami itthon sose lesz. Ami itthon van, arra a gyártók egyszerûen a 15-15 centis Fr gépeket ajánlják (ettõl még hívhatjuk DH nak). Jó, persze én is túlmentem ezen, mert mér ne, de nem létszükséglet. Mozogjon kevesebbet, de szépen...

Aktuális civil


#5200
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
A dh-t szerintem lehet dh-nak nevezni csak persze itthoni dh, amire hobbi szinten vagy ügyes embereknek profi szinten is elég egy fr vagy trail váz persze a határ ezen vázak között gyakran igen vékony de azért ha valamit jól szeretnél csinálni akkor oda már kell egy speciális váz..
a kevesebb meg a downhillben tényleg gyorsabb tud lenni..
elég ha CG-t nézzük ugye..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.