Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#3301
Írta 2005. július 07. - 19:09
ha ilyen kialakítású, akkor a fékezésnél nem keményedik be a mozgás, hanem tud aktívan mozogni.
és igen, tuti csapágyazott!:-)
filléres tétel egy csapágy, szal..:-)
és igen, tuti csapágyazott!:-)
filléres tétel egy csapágy, szal..:-)
#3302
Írta 2005. július 07. - 19:08
na tehát a horst link az amikor a forgáspont(maliba ez is csapágyazott???) a láncvillán van és a kerék így egy egyenes mentén mozog. és mi van a fékezéssel???
#3303
Írta 2005. július 07. - 19:02
tams: kérdõjel volt:-)
duál hajtókar? tengelyestûl letört, és át lett pakolva oda pojjéból:-D
a villa meg...:-)
törött vállak helyett kapta ideiglenesen ezt.
jó mi?:-D
duál hajtókar? tengelyestûl letört, és át lett pakolva oda pojjéból:-D
a villa meg...:-)
törött vállak helyett kapta ideiglenesen ezt.
jó mi?:-D
#3304
Írta 2005. július 07. - 18:59
duál hajtókar?
akkor már tényleg csak erre várunk magyarázatot...
(elõször én sem értettem, mit jelent, de kis képvizslatás után leesett...)
Aktuális civil
#3305
Írta 2005. július 07. - 18:58
villa se semmi.
thez. nem a thrust linkre gondolsz? az roki mántin.
thez. nem a thrust linkre gondolsz? az roki mántin.
az újabb vegákat pedig már a támvillára tett forgásponttal gyártották(Trust link?)
#3306
Írta 2005. július 07. - 18:55
a kis sasszem! biztos ami biztos! igazi letörésugró gép
#3307
Írta 2005. július 07. - 18:53
A Horst link nem a kar ami a rugóstagot "nyomkodja", hanem a leghátsó forgáspont elhelyezése az FSR rendszerben...
Zsolo
Az egyszerubb magyarazat erdekeben hozzatennem, hogy a Horst Link nem a vaz egy darabja, hanem a kialakitas neve.
Ha ebbol a ket hozzaszolasbol valaki meg mindig nem erti, akkor az mar nem is fogja
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#3308
Írta 2005. július 07. - 18:53
#3309
Írta 2005. július 07. - 18:52
#3310
Írta 2005. július 07. - 18:50
Ezt magyarázom, hogy nem!
A Horst link nem a kar ami a rugóstagot "nyomkodja", hanem a leghátsó forgáspont elhelyezése az FSR rendszerben...
az a linkplate v himbakar.
horst link:
http://dolog.uw.hu/wega-horstlink.jpg
ahogy mondjátok.
az újabb vegákat pedig már a támvillára tett forgásponttal gyártották(Trust link?), lévén a specialized aljas módon(és jogtalanul) levédte ezt...
#3311
Írta 2005. július 07. - 18:44
Horstlink (pl. a Specializedeken, régi Intense M1-en) ahol a láncvillán van a hátsó forgáspont, nem a támvillán. (Így a kerék nem köríven mozdul, hanem inkább egyenesen, így csökken a hátsófék berugózás alatti blokkoló hatása.)
Öööö, csak a végén kapcsolódtam be, remélem nem okoskodok, csak kijött belõlem...
hehe, mégis, mert Zsolo már leírta. Azért hagyom.
Öööö, csak a végén kapcsolódtam be, remélem nem okoskodok, csak kijött belõlem...
hehe, mégis, mert Zsolo már leírta. Azért hagyom.
Aktuális civil
#3312
Írta 2005. július 07. - 18:41
Ezt magyarázom, hogy nem!tökmindegy hogy fsr vagy vega
A Horst link nem a kar ami a rugóstagot "nyomkodja", hanem a leghátsó forgáspont elhelyezése az FSR rendszerben...
#3313
Írta 2005. július 07. - 15:07
tökmindegy hogy fsr vagy vega
Az eredeti kérdésre a válasz:
Eredetileg zolle írta:
horst link ami összeköti a támvillát a vázzal a fullikban, és erre megy rá a rugóstag
pl fsr rendszerek, vagy vega
Csak 1 kis apró különbség van ami nem is volt kérdés!
Az eredeti kérdésre a válasz:
Eredetileg zolle írta:
horst link ami összeköti a támvillát a vázzal a fullikban, és erre megy rá a rugóstag
pl fsr rendszerek, vagy vega
Csak 1 kis apró különbség van ami nem is volt kérdés!
#3314
Írta 2005. július 07. - 15:01
#3315
Írta 2005. július 07. - 14:59
#3316
Írta 2005. július 07. - 14:58
Zsolo! Itt vagy vega vagy semmi! De jól leírtad azért!!!
#3318
Írta 2005. július 07. - 14:49
ezért írtam hogy FSR VAGY vega
okoskodni meg fontos.
meg amúgyis a vega1 még FSR volt
okoskodni meg fontos.
meg amúgyis a vega1 még FSR volt
#3319
Írta 2005. július 07. - 14:48
Nem hiszem el hogy még mindig nem értitek...horst link ami összeköti a támvillát a vázzal a fullikban, és erre megy rá a rugóstag
pl fsr rendszerek, vagy vega
A Magellan Vega (Mali Pangolin, Kona stb) az egy bonyolított egykaros rendszer, ha megnézitek akkor a hátsó kerék tengelye a láncvilla végén van, tehát a láncvilla-forgáspont ívén mozdul...
FSR rendszereknél (Specialized, Intense m1, Azonic recoil stb) a hátsó kerék tengelye a támvillához csatlakozik, így nem a láncvilla ívén mozdul hanem egy majdnem teljesen egyenes vonal mentén. Ráadásul az FSR rendszer aktív marad fékezés közben is...
(Expertek! Tudom, hogy ez egy elég pongyola magyarázat volt, de ennél eccerûbben nem tudom leírni...)
#3320
Írta 2005. július 07. - 14:48
ahha szal az ahimba aminek egyik végén a rúgóstag van a másikon meg a támvilla vége.
értem.köszi
értem.köszi