az Elan nem ma kezdte, ez igaz, hanem egy fél éve kábé. oké, hogy sílécek, meg sznóbordok, meg istennyila, de vázakat eddig nem csinált. És nem sajnálom én a santacruzt, miért kellene, csak arra próbáltam rávilágítni, hogy mikor te megveszed az Elan Able vázat, akkor kifizettetik veled a KF/tervezés/ecetera költségeit is, ami nekik nulla dollárba került. És nem hiszem, hogy sokkal olcsóbb lenne, mint egy gemini, vagy egy bulit. Mert ugye a név kötelez.
És ne mondd nekem, hogy összedobálni autókedbe egy normális vázat, amit ha megvalósítanál, és összeszerelnél azt mondanád rá, hogy: na ez fasza, el van találva, az 20 perc munka a számitógép elõtt... mert akkor te egy hatalmas nagy zseni vagy. de komolyan. Amig embereket ezért fizetnek meg nagy cégek, addig ne gondoljuk már, hogy mi is bármikor meg tudnánk csinálni.
és ok, sok hasonló váz van a piacon, például ott a kona-féle négyforgáspontos rendszer, amelyik vázformával dunát lehet rekeszteni, de mond az nektek valamit, hogy trust link? vagy hogy chumba wumba? soroljam?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#9881
Írta 2004. január 08. - 14:09
#9882
Írta 2004. január 08. - 11:44
mitakarsz nekem a numerikus modszerekkel kene megkuzdenem.
de nem megy.
valahogy nincs hangulatom a 'perbutált egyenletrendszerek esetén adja meg a relatív reziduális hiba egy felõ korlátjára vonatkozó tételt.'
szintu kerdesekhez
de nem megy.
valahogy nincs hangulatom a 'perbutált egyenletrendszerek esetén adja meg a relatív reziduális hiba egy felõ korlátjára vonatkozó tételt.'
szintu kerdesekhez
#9883
Írta 2004. január 08. - 11:34
Mondjuk gravitáció. Azt biztos sikerül meghazudtolni.
Paff.
ennek semmi értelme. Megártott az analízis.
Paff.
ennek semmi értelme. Megártott az analízis.
#9884
Írta 2004. január 08. - 11:21
igy van!
mert csak a tv-ben szokott elofordulni amikor mondjak, hogy:
"a fizika torvenyeit megahzudtolva..."
ja persze!
melyiket?
mert csak a tv-ben szokott elofordulni amikor mondjak, hogy:
"a fizika torvenyeit megahzudtolva..."
ja persze!
melyiket?
#9885
Írta 2004. január 08. - 10:53
Nahát, hisz mindegyik bicikli a fizika úgyan azon egyszerû törvényei közt mûködik. Talán nem is annyira érdekes, hogy ugyan arra a problémára hasonló megoldások születtek.
#9886
Írta 2004. január 08. - 10:48
jah!
annak idejen amikor elkezdtem rajzolgatni/tervezgetni egy vazat.
mondom legyen egyszeru eygforgaspontos...
aztan ne nagyon pogozzon...
es az mi lenne ha arra jonne akkor azzal nem lenne gond.
aaa mondom de jo dolog.
kesz
ranezek es ja ez egy gemini/bullit.
hmm
nocsak nocsak.
annak idejen amikor elkezdtem rajzolgatni/tervezgetni egy vazat.
mondom legyen egyszeru eygforgaspontos...
aztan ne nagyon pogozzon...
es az mi lenne ha arra jonne akkor azzal nem lenne gond.
aaa mondom de jo dolog.
kesz
ranezek es ja ez egy gemini/bullit.
hmm
nocsak nocsak.
#9887
Írta 2004. január 08. - 10:42
1. az Elan nem ma kezdte és elég komoly cég, gyártanak pl vitorlázórepülõt, meg tán még vitorláshajót meg még iskolai sportszereket és... síléceket és nem is rosszakat.
2. Hû! és ha: Bullit elsõrészt, adjunk hozzá egy Gemini hátsórészt, és kapunk belõle egy Elan able vázat? Az mér rosz? Talán sajnáljátok a SC-t? Nem hiszem, hogy aki Bullitot akart venni, az majd beéri egy Elan-nal legfeljebb, ha egyébként sem akart egy Bullit-nyi pénzt kiadni vázra.
Ez BICIKLI emberek! Nem kell túlmisztifikálni!
3. Kutatás, fejlesztés? Kizárt dolognak tartom, hogy olyan nagy fejlesztés lenne összehozni egy ilyen egyszerû egyforgáspontos vázat, hogy ahhoz oly' nagy tapasztalat, meg háttér kellene. És ez szerintem nagyon így is van.
Ezek a vázak két csövekbõl összeheggesztett háromszögekbõl állnak és ez nem sok és nem bonyolult.
2. Hû! és ha: Bullit elsõrészt, adjunk hozzá egy Gemini hátsórészt, és kapunk belõle egy Elan able vázat? Az mér rosz? Talán sajnáljátok a SC-t? Nem hiszem, hogy aki Bullitot akart venni, az majd beéri egy Elan-nal legfeljebb, ha egyébként sem akart egy Bullit-nyi pénzt kiadni vázra.
Ez BICIKLI emberek! Nem kell túlmisztifikálni!
3. Kutatás, fejlesztés? Kizárt dolognak tartom, hogy olyan nagy fejlesztés lenne összehozni egy ilyen egyszerû egyforgáspontos vázat, hogy ahhoz oly' nagy tapasztalat, meg háttér kellene. És ez szerintem nagyon így is van.
Ezek a vázak két csövekbõl összeheggesztett háromszögekbõl állnak és ez nem sok és nem bonyolult.
#9888
Írta 2004. január 08. - 02:22
nemtom nekem black 100/120 van ugyanabban a vazban es egeszen jol elvagyok...nekem tok jol bejon. sztem nincs semmi gaz vele
#9889
Írta 2004. január 08. - 00:02
ööö
2004es rs megy majd bele, ami 63 és 108 között állítható (U-Turn rlz 8)). Telót csak újonnan veszek, eldöntöttem. Nézegettem bele anno nyáron EXR Compot, arról lebeszéltek, m zsiros és nincs benne csili... de ez már teló topic
De köszönöm a választ, ezexerint alkalmas ccre az én lelkem
2004es rs megy majd bele, ami 63 és 108 között állítható (U-Turn rlz 8)). Telót csak újonnan veszek, eldöntöttem. Nézegettem bele anno nyáron EXR Compot, arról lebeszéltek, m zsiros és nincs benne csili... de ez már teló topic
De köszönöm a választ, ezexerint alkalmas ccre az én lelkem
#9890
Írta 2004. január 07. - 23:51
nagyon jó váz a Magellan,csak lehet,a Duke egy kicsit nagy teló lesz bele.... (70-80 körül az ideális)
ha nem gond,h mondjuk nincs csillapítás,akkor alsó kategóriából érdemes egy kevesebbet mozgó darabot választani,vagy egy régebbire rástartolni az apróban...mondjuk itt volt Zed Z2-ese,kemény 15e Ft:D
ha nem gond,h mondjuk nincs csillapítás,akkor alsó kategóriából érdemes egy kevesebbet mozgó darabot választani,vagy egy régebbire rástartolni az apróban...mondjuk itt volt Zed Z2-ese,kemény 15e Ft:D
#9891
Írta 2004. január 07. - 23:41
Ave
Van nekem egy Magelan Polaris 2000es vázam, az a bordó-fekete.
Lehet ezzel keményebb terepekre menni, v inkább gyûjtögessek vmi másra?
Teló 04 RS DukeXC Ut lesz, 100kila környékén mozgok, és nem zúzok anniyra.
Kösze
m
Van nekem egy Magelan Polaris 2000es vázam, az a bordó-fekete.
Lehet ezzel keményebb terepekre menni, v inkább gyûjtögessek vmi másra?
Teló 04 RS DukeXC Ut lesz, 100kila környékén mozgok, és nem zúzok anniyra.
Kösze
m
#9892
Írta 2004. január 07. - 17:23
Üdvözlet!
2003-as Caprine Team és Revenge vázakról van valakinek tapasztalata?
CC-re, városba és túrára is szeretném használni, a kettõ közül melyik felel meg ennek a célnak jobban ?
2003-as Caprine Team és Revenge vázakról van valakinek tapasztalata?
CC-re, városba és túrára is szeretném használni, a kettõ közül melyik felel meg ennek a célnak jobban ?
#9893
Írta 2004. január 07. - 13:14
aztat hogykell? nekem már az is feladat volt, hogy lementettem, meg feltöltöttem, meg belinkeltem ide a képeket. (sõt még át is méreteztem). még a galériámat se tudom használni... segítesz?
#9894
Írta 2004. január 07. - 13:12
#9896
Írta 2004. január 07. - 12:44
ZSirosM: rosszul tudjuk, mert a Thommey azt mondta, hogy a Mátriksz vázal saját tervezés eredményei.
#9897
Írta 2004. január 06. - 16:45
a gemini ugy jott ide, hoyg ha mar a matrix meg bulla
alu-alu egy forgas pont-egy foragspont
alapjan van ahasonlitva akko
az is jon...
de nekem mindegy
alu-alu egy forgas pont-egy foragspont
alapjan van ahasonlitva akko
az is jon...
de nekem mindegy
#9898
Írta 2004. január 06. - 16:23
Tam: ezt a nyeregvázcsõ -><- támvilla dolgot kb 2 oldallal ezelõtt én is felvetettem, csak én nem fejtettem ki eléggé ezek szerint! Remélem rád hallgatnak, ha a vidéki kiccsákóra már nem...
ájfinkdöszrétpájpizbetördenádörsz!
ájfinkdöszrétpájpizbetördenádörsz!
#9899
Írta 2004. január 06. - 16:18
Hogy ki jött-e volna a SC vagy nem egy hasonló vázzal a Mátrix után... KB nem. Egyébként a Bullit már nem egy-két éves konstrukció és a lényeg az lett volna, hogy sok cég gyárt hasonló vázakat és nem csak Neuzer szintû cégek. Egyébkéntmeg, mint az tudjuk nem maguk tervezik ezeket a vázakat sem a Magellánosok (vega) sem a Neuzeresek, hanem katalógusból választanak, ugye?
#9900
Írta 2004. január 06. - 14:21
a Matrix North Shore (nevezzük már nevén a gyereket) vázzal nem az a baj, hogy hasonlit a SC Bullitra, hanem, hogy elb*szták az összerakáskor. Aki látott már ilyet élõben, az tudja, hogy a támvillák kb 2-3mm-re vannak a nyeregvázcsõtõl. nomost a hátsórész viszonylagos hosszúsága miatt ugy fog csavarodni a dolog mint a huzat, és folyton bele fog érni a nyeregvázcsõbe. Ez pedig nem hiszem, hogy hosszútávon jóra fog vezetni. :-\ Persze ne nekem legyen igazam, de sokan vannak ezen a véleményen... :-X
Amugy mióta láttam tesóm Bullitját, azóta szerintem nem hasonlít rá a Matrix NS. az S-esnek egyenes a felsõcsöve, a nagyobbaknak már hajlított. Jameg a 2001-esek közül még mindegyik egyenes felsõcsõvû volt. A gemini meg hogy jött ide?
Amugy mióta láttam tesóm Bullitját, azóta szerintem nem hasonlít rá a Matrix NS. az S-esnek egyenes a felsõcsöve, a nagyobbaknak már hajlított. Jameg a 2001-esek közül még mindegyik egyenes felsõcsõvû volt. A gemini meg hogy jött ide?