2000-2001-es széria volt talán a legjobb. ennek volt a legnagyobb útja, legtöbb erösítés, handmade, 220as rugó is belefér.Talán a csavarokat megcsinálhatták volna nagyobbra a rugónál.Egy könnyü kis villával kimondott versenygép, föleg kishazánk hatalmas terepein!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Started by
Andix
, 2001. October 26. 23:11
#9761
Posted 2004. January 15. - 09:06
#9762
Posted 2004. January 14. - 23:47
Az SLK a legjobb ;D ;D
De persze csak a regiek.. az ujak nem tetszenek. Az igazi SLK az HandMade!! ;D Konnyu es mindent kibir. Iszonyat sok allitas, nagyon jo konstrukcio. Ha tudsz ilyet szerezni, akkor ne is gondolkozz mason.
SLK mellett szol meg, hogy nagyon jol tekerheto, nem ugral alattad ugy mint mondjuk egy Vega, vagy mas vaz. Psylot bele meg egy blokkolhato SW tagot, es mar mehetsz is a hegyekbe.
De persze csak a regiek.. az ujak nem tetszenek. Az igazi SLK az HandMade!! ;D Konnyu es mindent kibir. Iszonyat sok allitas, nagyon jo konstrukcio. Ha tudsz ilyet szerezni, akkor ne is gondolkozz mason.
SLK mellett szol meg, hogy nagyon jol tekerheto, nem ugral alattad ugy mint mondjuk egy Vega, vagy mas vaz. Psylot bele meg egy blokkolhato SW tagot, es mar mehetsz is a hegyekbe.
#9763
Posted 2004. January 14. - 22:44
Csatlakoznám L.Cs-hez. Nekem már két Slk-m volt. Mai napig megy mind a kettö, haverok vették meg. Söt az egyik kibírt egy brutál ütközést, a hegyen kb 60 km/h-val találkozott vele a srác egy autóval (elsö útja volt a hegyen)
Nagyon jól be lehet állítani, könnyü, jól mozog.
Ja és mint L.Cs, én is mind a kettöt használtan vettem!!!JOda
Nagyon jól be lehet állítani, könnyü, jól mozog.
Ja és mint L.Cs, én is mind a kettöt használtan vettem!!!JOda
#9764
Posted 2004. January 14. - 21:56
Csatlakozom a lexebb hez!!
Nekem is ilyen váz kéne!!!!Majdnem lett is egy SLK. :'(SZAKADJOM MEG AZ A GÖRÉNY AKI ELLOPJA A PÉNZTÁRCÁMAT!!!most már újra esedékes,úgyhogy ha van vkinek akkor privit pííz!!(remélem a vérszomjas adminok mellet el tudom summantani ezt a hírdetést?)húgyhogy szerintem ennél tökéletesebb vázz arra amire Neked kell talán nincs is!Esetleg a GIANT Ac mi jáccik még!nem?
Nekem is ilyen váz kéne!!!!Majdnem lett is egy SLK. :'(SZAKADJOM MEG AZ A GÖRÉNY AKI ELLOPJA A PÉNZTÁRCÁMAT!!!most már újra esedékes,úgyhogy ha van vkinek akkor privit pííz!!(remélem a vérszomjas adminok mellet el tudom summantani ezt a hírdetést?)húgyhogy szerintem ennél tökéletesebb vázz arra amire Neked kell talán nincs is!Esetleg a GIANT Ac mi jáccik még!nem?
#9765
Posted 2004. January 14. - 21:01
#9766
Posted 2004. January 14. - 20:59
EgyValaki:
szvsz neked a legtökéletesebb:
http://httrading.com...yhound2_big.jpg
Vegyél hitecet, nagyon jó vázak, engem 2 évig szolgált egy õsi SLK DH - dhra használtam és már használtan vettem.
szvsz neked a legtökéletesebb:
http://httrading.com...yhound2_big.jpg
Vegyél hitecet, nagyon jó vázak, engem 2 évig szolgált egy õsi SLK DH - dhra használtam és már használtan vettem.
#9767
Posted 2004. January 14. - 20:46
#9768
Posted 2004. January 14. - 20:16
tam az nem a ht vaz volt?
egy kona budost mondanak 3.5-4kg koze.
szerintem is a wega nehezebb.
egy kona budost mondanak 3.5-4kg koze.
szerintem is a wega nehezebb.
#9769
Posted 2004. January 14. - 20:12
tobb az 4 kilonal....
legalabbis amikor cipelni kellett, tobbnek ereztem a wegat. lehet h a hussefelt volt benne EZER kilo?
monjuk amennyi sar kijott a monoblokkhazbol ;D nemcsoda h olyan nehez volt.....
legalabbis amikor cipelni kellett, tobbnek ereztem a wegat. lehet h a hussefelt volt benne EZER kilo?
monjuk amennyi sar kijott a monoblokkhazbol ;D nemcsoda h olyan nehez volt.....
#9770
Posted 2004. January 14. - 18:45
u baze..neked kobol van? ;D ;D
enyime 17 cakk-pakk..sztem azert az enm olyan nehez ahhoz kepest :
enyime 17 cakk-pakk..sztem azert az enm olyan nehez ahhoz kepest :
#9771
Posted 2004. January 14. - 16:54
#9772
Posted 2004. January 14. - 16:39
hude elbasztottul néz ki ezzel a 170es shermannal a SLK.
a vega amugy kb 3és fél kiló. ;D (egy poén, amit nem lehet megunni. ;D ;D ;D)
a vega amugy kb 3és fél kiló. ;D (egy poén, amit nem lehet megunni. ;D ;D ;D)
#9773
Posted 2004. January 14. - 15:58
Tisztelettel köszönöm a gyors válaszadást. Nos, nekem is az a gondom, hogy a Matrix sokkal jobb lenne a célra, viszont egy 130-as villa kéne hozzá. Történetesen van is itthon egy tavalyi Suntour NS pettyet modifikált változata. Nem egy csúcsvilla, nem egy Marzo - lomhább, kevésbé merev -, de így, tuningosan már kifejezetten jól használható. Kapott becsúszóvédõt, nagyon finom castrol olajat meg új festést is, de aztán picit megsérült - mák, hogy nem tört el - és új vállat kell rá csináltatni, ami egybõl 15 rugó. Ez nem is lenne baj, csak már így is hosszabb, mint a Tatanka (mondjuk lehet vágni a nyakból, de azt nem szeretném), és ha kap egy új vállat még ennél is nyurgább lesz. No meg beraknám én a Matrixba rögtön, csak ugye a Tatanka akkor megint lepihen, azt pedig megint csak kerülném. Õ ugyanis a legjobb villám (most egy Marzo, tavalyi Scrapból kiszedett, 100mm-es verzióját használom, nem egy leányálom, ennél egyértelmûen jobb volt a Suntour), ráadásul pont olyan, amilyenre hosszú távon szükségem lesz: pont jó út, kicsi hossz, zúzhatatlan kivitel.
A bringázási stílusom egy született beteg ló. Az átlag menet nálam úgy néz ki, hogy nekidurálok valamelyik szomszéd hegynek (HHH, Pilis), keresek egy turistaútvonalat, aztán amikor eszembe jut letérek arról és addig tekergélek sokszor totál eltévedve, szûz területeken, amíg bírom tüdõvel és lábbal. Ha szikla jön szembe akkor azon verekszem át magam, ha fatörzs, akkor azon. Patak sem akadály. Plusz lejtõkön szeretem kicsit elengedni a gépet (50-60ig maxba, e fölött csak aszfalton megyek), ha már megizzadtam felfelé legyen egy kis móka is a dologban. Sokan csodálkoznak, de tényleg kifulladásig hajtom magam. (OFF: Egyszer majdnem ottmaradtam a Pilisben, amikor 4-5 órás folyamatos tekerést, kb. 35km megtételét követõen pottyant a tantusz, hogy a kulacs + váztáska a csokival otthonmaradt. Ájulás szélén voltam, szégyenszemre toltam a gépet sík szakaszokon, akkor elõször és azóta utoljára ;-) ON) Ja és imádok nagyon meredek de rövid (max 3-10 méter) részeken leereszkedni. Idõnként bevállalok egy-egy nagyobb ugrást is, ha épp olyanom van.
Technikailag persze totál analfabéta vagyok, nemhogy a manuál nem megy, de még egy szolid egykerekezést sem tudnék kivitelezni. A bénaságnak viszont egyenes vonzata a rengeteg esés, mert ugye önbizalomban nincs hiány. Idén nyáron milliószor tettem le a gépet a porba, volt egy bordatörés és egy porcsérülés is, meg ezernyi más, kisebb-nagyobb zúzódás és az ilyenek ofkorsz nem csak engem csapnak szét, hanem a gépet is (stucnikat csavargattam, kormányt hajtogattam, vázat is törtem, váltó befigyelt a küllõk közé, felnibe 888-as, mind a bénaság és nem az alkatrészek hibája miatt). Ezért vettem meg a Tatankát. Lehet, hogy 100 kiló, de nem fog cserben hagyni. Hogy ezt a stílust pontosan hogy hívják azt nem tudom, én enduro és all-mountain keverékeként jelölném meg. XC-nek nem nevezném, mert a CC-sek nem szeretik a sûrûjét, még agresszív XC-nek sem, freeridenak meg pláne nem az én gyöpi technikámmal.
Ám a valódi kiváltó oka a problémának az, hogy nekem ez a bringázás nem sport, hanem hobby, öröm, élmény, és nem tudom: izomtömeggel, állóképességgel kész vagyok-e már egy 150-et mozgó bringára. A merevvel már szépen megyek felfelé (CC-s spanokat leteszem az asztalra 4-5 kilóval könnyebb gépeikkel együtt, már amikor elmegyek velük. igaz, a stamina még mindig kaka, le kéne dobni a felesleget) és szerintem egy 130/140-es kombóval is meg tudnék birkózni, de a 152 / 160 lehet, hogy MÉG túl nagy váltás lenne. Pláne hogy mostanában heti 3-nál többször nem megyek tekerni, akkor is csak 1-2 órácskára. Anyagiak szempontjából is jobb a Caprine: 50 a váz (annyit biztos ki tudnék adni), aztán meg majd plusz akármennyi a rugóstag. A Matrixnál egyben veszem a kettõt, listaár szerint száz gurításért (ennyi most egybõl nem menne, kéne még egy-két hónap), de arról a tagról mindenütt azt olvasom, hogy eleinte sem egy Vanília, egy év után meg totál meghal, beáll és akkor lehet újat venni. Így már pláne húzosabb a Matrica. Amúgy a Matrix + 130-as elsõ villa párost kb. olyannak képzelném, mint pl a tavalyi Haro Extreme csúcsgép, nem mint a Bullit
a 180-at mozgó seggével meg a Boxxerrel, sõt idén 888-cal :-) A három lánctányér egyértelmû, 22 / 32 / 44-et használtam eddig, most hogy hajtómûcsere lesz szerintem 22 / 32 / 46-ra fogok váltani (ha ki tudom fizetni hozzá a megfelelõ elsõ váltót). Hátul marad az SRAM9 fogassor kilenc, 11-34-es fogszámig terjedõ fogaskerékkel. Megjegyzem a felsõ három kerék nem nagyon van használva, a teteje a negyedik. Amiért a merevfarút úgy érzem, hogy le kell cserélnem az az itteni talajminõség (iszonyú sok a kõ és szikla, van itt egy telepített fenyves, úgyhogy aljnövényzet az nem nagyon van) és a borzalmasnál is borzalmasabb stabilitás lejtmenet. Egyszerûen eltûnik az a 100mm, de még a 130 is, iszonyúan leromlik a fékhatás, kanyarodni pedig szinte reménytelen 40 fölött lejtõn lefelé. A gép vadul pattog te meg imádkozol rajta, hogy el ne szállj
Mindent összerakva egyre inkább az az érzésem, hogy most, még szezon elõtti árakkal megpróbálom összepofozni a Caprine + Tatanka variációt, kap egy zúzósságához mérten hosszú stucnit (pl. 75mm-es Hussefelt, 90-es World Force van valahol?), kihúzott nyerget (jó hülyén fog kinézni) és egy ideig csak jól bejáratott, ismert részeken fogok vele döngetni. A felfedezésre megmarad a merevpopós. Aztán ha - ki tudja melyik - nyárra lesz pénzem (munka, ösztöndíj, innen-onnan, mittudomén), nekiállok és összerakom azt a gépet, amilyet valójabán az én bringázási stílusom megkövetel: vagy egy himbás popós kütyü (Coiler? vagy nagy álmom a Cherry bomb? ), esetleg egy transmission váz, elöl egy Psylo vagy egy Minute, klipszpedál, a Caprine-ra meg vagy dobok láncfeszítõt és megkóstolom a DH ízét, vagy eladom a toszba valami kezdõ DH-snak Feltéve, hogy addig nem törik el. Azért ne kíméljetek az ötleteitekkel, hátha meggondolom magam Amúgy lehet valahol kapni azt a Matrixot, mert én még sehol nem láttam. És ismét felteszem a kérdést: milyen taggal lehetne a Caprine DH-t rávenni egy 150-160mm-es útra? Egyébként az idei HT SLK váz FR verziója (http://httrading.com...eyhound_big.jpg) is inkább soft freeridera / allmountain célokra való, és
pont 120-160-ig mozog a segge Marzo Boss VR-rel. Mongyuk ennek nagyon az égben van az orra, de a kistesójának, amelyikben a Breakout helyett sima Sherman Flick van, az sokkal kellemesebben néz ki:
http://httrading.com...yhound2_big.jpg Plusz ugye ott az SLK Touring, aminek csak 100-130-ig megy a valaga:
http://httrading.com...touring_big.jpg Persze a Caprine + a Tatanka nem lenne ilyen szép, nem lenne ilyen advanced, de alapvetõen hasonlítana a kivitel. Amúgy hogy is van ez a középcsapágyra rögzíthetõs elsõváltó? Mert én eddig csak mezei, felülhúzósat használtam, a Caprine DH-ra viszont olyat nem lehet tenni. Elsõ váltó nélkül meghaltam, akkor dobjuk a Caprine vázat.
Amúgy itt a Gepida idei Asgardja: http://www.olimpia.h...r/gepida/11.gif - totál PolarX FS másolat, csak gondolom ez is olyan, mint a többi gepida: merevsége nulla (apropó, most, hogy szétment a többi, épp egy Gepida Karaton vázat
használok), bár ez nemtom hogy popólifegõsnél problémát jelent-e. Az ára meg 170 LX szettel komplett gépben, gondolom, hogy külön a váz - már ha ad az olimpia - nem lenne túl drága. Pláne, hogy úgy láttam a Sirmium+-ban is ugyanez a váz van (market segmentation, ugye...) Mondjuk tagcsere egybõl, plusz lógva marad a kérdés, hogy bírná-e a Tatankát a fejcsõ Gyanítom nem! Én pedig többet nem akarok fejcsövet szaggatni!
Vega: régi Vegákat láttam igen olcsón, csak állítólag majd' 5 kiló taggal együtt, plusz nekem már nagyon-nagyon DH váz.
2 Macska: hol törte meg a srác a Caprine DH-t?
Még1x köszönök minden reakciót és várom a további ötleteket! Egyébként hogy kell számolni a rugóutat a softtail gépeknél? Gépészethez is hülye vagyok!! Gondolom tag natív útja x áttétel, de honnan tudom a Carpine DH áttételét?
A bringázási stílusom egy született beteg ló. Az átlag menet nálam úgy néz ki, hogy nekidurálok valamelyik szomszéd hegynek (HHH, Pilis), keresek egy turistaútvonalat, aztán amikor eszembe jut letérek arról és addig tekergélek sokszor totál eltévedve, szûz területeken, amíg bírom tüdõvel és lábbal. Ha szikla jön szembe akkor azon verekszem át magam, ha fatörzs, akkor azon. Patak sem akadály. Plusz lejtõkön szeretem kicsit elengedni a gépet (50-60ig maxba, e fölött csak aszfalton megyek), ha már megizzadtam felfelé legyen egy kis móka is a dologban. Sokan csodálkoznak, de tényleg kifulladásig hajtom magam. (OFF: Egyszer majdnem ottmaradtam a Pilisben, amikor 4-5 órás folyamatos tekerést, kb. 35km megtételét követõen pottyant a tantusz, hogy a kulacs + váztáska a csokival otthonmaradt. Ájulás szélén voltam, szégyenszemre toltam a gépet sík szakaszokon, akkor elõször és azóta utoljára ;-) ON) Ja és imádok nagyon meredek de rövid (max 3-10 méter) részeken leereszkedni. Idõnként bevállalok egy-egy nagyobb ugrást is, ha épp olyanom van.
Technikailag persze totál analfabéta vagyok, nemhogy a manuál nem megy, de még egy szolid egykerekezést sem tudnék kivitelezni. A bénaságnak viszont egyenes vonzata a rengeteg esés, mert ugye önbizalomban nincs hiány. Idén nyáron milliószor tettem le a gépet a porba, volt egy bordatörés és egy porcsérülés is, meg ezernyi más, kisebb-nagyobb zúzódás és az ilyenek ofkorsz nem csak engem csapnak szét, hanem a gépet is (stucnikat csavargattam, kormányt hajtogattam, vázat is törtem, váltó befigyelt a küllõk közé, felnibe 888-as, mind a bénaság és nem az alkatrészek hibája miatt). Ezért vettem meg a Tatankát. Lehet, hogy 100 kiló, de nem fog cserben hagyni. Hogy ezt a stílust pontosan hogy hívják azt nem tudom, én enduro és all-mountain keverékeként jelölném meg. XC-nek nem nevezném, mert a CC-sek nem szeretik a sûrûjét, még agresszív XC-nek sem, freeridenak meg pláne nem az én gyöpi technikámmal.
Ám a valódi kiváltó oka a problémának az, hogy nekem ez a bringázás nem sport, hanem hobby, öröm, élmény, és nem tudom: izomtömeggel, állóképességgel kész vagyok-e már egy 150-et mozgó bringára. A merevvel már szépen megyek felfelé (CC-s spanokat leteszem az asztalra 4-5 kilóval könnyebb gépeikkel együtt, már amikor elmegyek velük. igaz, a stamina még mindig kaka, le kéne dobni a felesleget) és szerintem egy 130/140-es kombóval is meg tudnék birkózni, de a 152 / 160 lehet, hogy MÉG túl nagy váltás lenne. Pláne hogy mostanában heti 3-nál többször nem megyek tekerni, akkor is csak 1-2 órácskára. Anyagiak szempontjából is jobb a Caprine: 50 a váz (annyit biztos ki tudnék adni), aztán meg majd plusz akármennyi a rugóstag. A Matrixnál egyben veszem a kettõt, listaár szerint száz gurításért (ennyi most egybõl nem menne, kéne még egy-két hónap), de arról a tagról mindenütt azt olvasom, hogy eleinte sem egy Vanília, egy év után meg totál meghal, beáll és akkor lehet újat venni. Így már pláne húzosabb a Matrica. Amúgy a Matrix + 130-as elsõ villa párost kb. olyannak képzelném, mint pl a tavalyi Haro Extreme csúcsgép, nem mint a Bullit
a 180-at mozgó seggével meg a Boxxerrel, sõt idén 888-cal :-) A három lánctányér egyértelmû, 22 / 32 / 44-et használtam eddig, most hogy hajtómûcsere lesz szerintem 22 / 32 / 46-ra fogok váltani (ha ki tudom fizetni hozzá a megfelelõ elsõ váltót). Hátul marad az SRAM9 fogassor kilenc, 11-34-es fogszámig terjedõ fogaskerékkel. Megjegyzem a felsõ három kerék nem nagyon van használva, a teteje a negyedik. Amiért a merevfarút úgy érzem, hogy le kell cserélnem az az itteni talajminõség (iszonyú sok a kõ és szikla, van itt egy telepített fenyves, úgyhogy aljnövényzet az nem nagyon van) és a borzalmasnál is borzalmasabb stabilitás lejtmenet. Egyszerûen eltûnik az a 100mm, de még a 130 is, iszonyúan leromlik a fékhatás, kanyarodni pedig szinte reménytelen 40 fölött lejtõn lefelé. A gép vadul pattog te meg imádkozol rajta, hogy el ne szállj
Mindent összerakva egyre inkább az az érzésem, hogy most, még szezon elõtti árakkal megpróbálom összepofozni a Caprine + Tatanka variációt, kap egy zúzósságához mérten hosszú stucnit (pl. 75mm-es Hussefelt, 90-es World Force van valahol?), kihúzott nyerget (jó hülyén fog kinézni) és egy ideig csak jól bejáratott, ismert részeken fogok vele döngetni. A felfedezésre megmarad a merevpopós. Aztán ha - ki tudja melyik - nyárra lesz pénzem (munka, ösztöndíj, innen-onnan, mittudomén), nekiállok és összerakom azt a gépet, amilyet valójabán az én bringázási stílusom megkövetel: vagy egy himbás popós kütyü (Coiler? vagy nagy álmom a Cherry bomb? ), esetleg egy transmission váz, elöl egy Psylo vagy egy Minute, klipszpedál, a Caprine-ra meg vagy dobok láncfeszítõt és megkóstolom a DH ízét, vagy eladom a toszba valami kezdõ DH-snak Feltéve, hogy addig nem törik el. Azért ne kíméljetek az ötleteitekkel, hátha meggondolom magam Amúgy lehet valahol kapni azt a Matrixot, mert én még sehol nem láttam. És ismét felteszem a kérdést: milyen taggal lehetne a Caprine DH-t rávenni egy 150-160mm-es útra? Egyébként az idei HT SLK váz FR verziója (http://httrading.com...eyhound_big.jpg) is inkább soft freeridera / allmountain célokra való, és
pont 120-160-ig mozog a segge Marzo Boss VR-rel. Mongyuk ennek nagyon az égben van az orra, de a kistesójának, amelyikben a Breakout helyett sima Sherman Flick van, az sokkal kellemesebben néz ki:
http://httrading.com...yhound2_big.jpg Plusz ugye ott az SLK Touring, aminek csak 100-130-ig megy a valaga:
http://httrading.com...touring_big.jpg Persze a Caprine + a Tatanka nem lenne ilyen szép, nem lenne ilyen advanced, de alapvetõen hasonlítana a kivitel. Amúgy hogy is van ez a középcsapágyra rögzíthetõs elsõváltó? Mert én eddig csak mezei, felülhúzósat használtam, a Caprine DH-ra viszont olyat nem lehet tenni. Elsõ váltó nélkül meghaltam, akkor dobjuk a Caprine vázat.
Amúgy itt a Gepida idei Asgardja: http://www.olimpia.h...r/gepida/11.gif - totál PolarX FS másolat, csak gondolom ez is olyan, mint a többi gepida: merevsége nulla (apropó, most, hogy szétment a többi, épp egy Gepida Karaton vázat
használok), bár ez nemtom hogy popólifegõsnél problémát jelent-e. Az ára meg 170 LX szettel komplett gépben, gondolom, hogy külön a váz - már ha ad az olimpia - nem lenne túl drága. Pláne, hogy úgy láttam a Sirmium+-ban is ugyanez a váz van (market segmentation, ugye...) Mondjuk tagcsere egybõl, plusz lógva marad a kérdés, hogy bírná-e a Tatankát a fejcsõ Gyanítom nem! Én pedig többet nem akarok fejcsövet szaggatni!
Vega: régi Vegákat láttam igen olcsón, csak állítólag majd' 5 kiló taggal együtt, plusz nekem már nagyon-nagyon DH váz.
2 Macska: hol törte meg a srác a Caprine DH-t?
Még1x köszönök minden reakciót és várom a további ötleteket! Egyébként hogy kell számolni a rugóutat a softtail gépeknél? Gépészethez is hülye vagyok!! Gondolom tag natív útja x áttétel, de honnan tudom a Carpine DH áttételét?
#9774
Posted 2004. January 14. - 14:25
Váz:
Szerintem Caprint ne, mert egy debreceni srácnak igen hamartört. Járt vele kb 2X a hegyekben és használta a városban úgy két hétig (vagy valami ilyesmi).
Szerintem Caprint ne, mert egy debreceni srácnak igen hamartört. Járt vele kb 2X a hegyekben és használta a városban úgy két hétig (vagy valami ilyesmi).
#9775
Posted 2004. January 14. - 13:52
#9776
Posted 2004. January 14. - 11:38
egyvalaki!
az elöttem szólót annyival egészíteném ki, hogy szólj, ha szimplavállas mellett döntöttél....
üdv,
kislust
az elöttem szólót annyival egészíteném ki, hogy szólj, ha szimplavállas mellett döntöttél....
üdv,
kislust
#9777
Posted 2004. January 14. - 01:03
>>egyvalaki <<
egy tuti neked nem Xc gep kell, es nem Dh ..
en helyedben eladnam a duplavallast , hisz felesleges ..jol nez ki meg minden de minek , cserebe egy jo FR telot ECC vagy ETA val es maszhatsz ezerrel..de erdekelne melyik az a telo , irtad 4 kg ..????
duplavallas kizarolag DH-ra !!
szerintem hatul egy max. 5" fix. vagy allithato ha szereted az olyat ..de nem a rugo ut ,hanem a minosege a lenyeg .. kemenyebb puhabb rugoval ha nagyon cserelgetni akarod , de altalaban 80% beall egy kemenysegre .
sajat tapasztalat !!
..:
Fox vagy 5th a top ....sulyban kb egy .. tudasban is ,kiveve a 5th szepen lehet alligatni ,nagyon szuper hogy nem pofazik maszas kozben, marha az ember kepes beallitani .. ugyanis ha egy elem elvan B.va az egesz tag egy f0s.. es fasz@n egyik beallitas huzza el a masikat ..
en hasznaltam 2 honapig ..amig az enyem felujitas alatt volt ,hogy eladjam. /fox rc/ ..... de eljott az a pillanat amikor rajottem /rajottunk/baromi sok idot kell foglalkozni az allitassal ,ha csak nem vagy bibelodo fele,akkor nem a te tagod ...de megeccer ha az ember eltalalja nagyon penge...jahh es a 5th bol kb 150 el kissebb rugo kell mint pl egy fox azonos sulyhoz..
vaz
szereintem 4 forg.pontos olyan 4 kg + tag. onnan indulj ..ez nem alubol..de innen tovabb nemtok tanacsot adni..
egy tuti neked nem Xc gep kell, es nem Dh ..
en helyedben eladnam a duplavallast , hisz felesleges ..jol nez ki meg minden de minek , cserebe egy jo FR telot ECC vagy ETA val es maszhatsz ezerrel..de erdekelne melyik az a telo , irtad 4 kg ..????
duplavallas kizarolag DH-ra !!
szerintem hatul egy max. 5" fix. vagy allithato ha szereted az olyat ..de nem a rugo ut ,hanem a minosege a lenyeg .. kemenyebb puhabb rugoval ha nagyon cserelgetni akarod , de altalaban 80% beall egy kemenysegre .
sajat tapasztalat !!
..:
Fox vagy 5th a top ....sulyban kb egy .. tudasban is ,kiveve a 5th szepen lehet alligatni ,nagyon szuper hogy nem pofazik maszas kozben, marha az ember kepes beallitani .. ugyanis ha egy elem elvan B.va az egesz tag egy f0s.. es fasz@n egyik beallitas huzza el a masikat ..
en hasznaltam 2 honapig ..amig az enyem felujitas alatt volt ,hogy eladjam. /fox rc/ ..... de eljott az a pillanat amikor rajottem /rajottunk/baromi sok idot kell foglalkozni az allitassal ,ha csak nem vagy bibelodo fele,akkor nem a te tagod ...de megeccer ha az ember eltalalja nagyon penge...jahh es a 5th bol kb 150 el kissebb rugo kell mint pl egy fox azonos sulyhoz..
vaz
szereintem 4 forg.pontos olyan 4 kg + tag. onnan indulj ..ez nem alubol..de innen tovabb nemtok tanacsot adni..
#9778
Posted 2004. January 13. - 22:57
Hali EgyValaki!
Hát ami az egyik legfontosabb, mennyi is az annyi, mármint mennyit tudnál rászánni a vázra, egész szerkezetre?
Én se a Caprine DH-t se a Matrix NS-t nem próbáltam, de az eredetijüket azt igen (HT SLK/ SC Bullit)
Eredetibe mind a 2 remek, de gondolom most nem ez érdekel.
Kézben nézegettem már mind kettõt és nekem a Matrix sokkal meggyözõbb mint a caprine, bár vannak hibái, de ha nem arra használod amire a neve utal (freeride, DH) akkor valószínüleg ezek a hibák nem veszik el a kerékpározás élményét és nem utálod meg a vázat. A tatanka egy egész jó kis villa, nekem is volt, 150mm út olajfürdõ, átütõs, rövid, atom biztos, kõ nehéz. Kb. pont összepasszolna mind 2 vázzal.
Szvsz a Mátrix+tatanka+3lánctányér+hajlított kormány
egy jó geometriájú, kihúzott nyeregcsõvel egy jól tekerhetõ gépet alkotna (kategóriájában), a váz nem olyan nehéz (mint a villa ). Könnyû kerekekkel, ha lassan is de fel lehet tekerni vele meredek részeken is.
Ami a pedált illeti lehet akár sima platform vagy keretes (DH) SPD is. Ez izlés kérdése.
Ha nekem kéne választani a 2 fent említett FS vázból akkor én a mátrixot választanám, de kicsit gondolkoznék még a telón, ha tehetném akkor inkább egy valami 110-130 között mozgó szimplavállasat raknék bele. Persze, ha van rá pénz és emiatt a csere miatt nem kell más fontosabb alaktrészek minõségén rontani a telóba való beruházás miatt (remélem értelmes lett ez a mondat).
Remélem valamennyire segítettem.
Ja és gondolkozz, hogy brutál CC vagy enyhe FR ami közelebb áll a stílusodhoz!
Mert lehet, hogy egy izmosabb merevfarú jobb lenne mint egy gyengébb ösztelós.
Üdv.
Palmer
Hát ami az egyik legfontosabb, mennyi is az annyi, mármint mennyit tudnál rászánni a vázra, egész szerkezetre?
Én se a Caprine DH-t se a Matrix NS-t nem próbáltam, de az eredetijüket azt igen (HT SLK/ SC Bullit)
Eredetibe mind a 2 remek, de gondolom most nem ez érdekel.
Kézben nézegettem már mind kettõt és nekem a Matrix sokkal meggyözõbb mint a caprine, bár vannak hibái, de ha nem arra használod amire a neve utal (freeride, DH) akkor valószínüleg ezek a hibák nem veszik el a kerékpározás élményét és nem utálod meg a vázat. A tatanka egy egész jó kis villa, nekem is volt, 150mm út olajfürdõ, átütõs, rövid, atom biztos, kõ nehéz. Kb. pont összepasszolna mind 2 vázzal.
Szvsz a Mátrix+tatanka+3lánctányér+hajlított kormány
egy jó geometriájú, kihúzott nyeregcsõvel egy jól tekerhetõ gépet alkotna (kategóriájában), a váz nem olyan nehéz (mint a villa ). Könnyû kerekekkel, ha lassan is de fel lehet tekerni vele meredek részeken is.
Ami a pedált illeti lehet akár sima platform vagy keretes (DH) SPD is. Ez izlés kérdése.
Ha nekem kéne választani a 2 fent említett FS vázból akkor én a mátrixot választanám, de kicsit gondolkoznék még a telón, ha tehetném akkor inkább egy valami 110-130 között mozgó szimplavállasat raknék bele. Persze, ha van rá pénz és emiatt a csere miatt nem kell más fontosabb alaktrészek minõségén rontani a telóba való beruházás miatt (remélem értelmes lett ez a mondat).
Remélem valamennyire segítettem.
Ja és gondolkozz, hogy brutál CC vagy enyhe FR ami közelebb áll a stílusodhoz!
Mert lehet, hogy egy izmosabb merevfarú jobb lenne mint egy gyengébb ösztelós.
Üdv.
Palmer
#9779
Posted 2004. January 13. - 22:54
GT: Azt gondoltam hogy neked csak a GT. Amúgy ha jól emlékszem olcsó vázról volt szó.
EgyValaki: Szerintem a Giant Warp Ds a neked való váz. De jönnek majd a szakavatott tekintélyek és õk megmondják.
EgyValaki: Szerintem a Giant Warp Ds a neked való váz. De jönnek majd a szakavatott tekintélyek és õk megmondják.