az FSR is 4 forgáspontos, mégse ilyen paralelogrammás rugózás
jó ez így, igy már nem a rugózási rendszer kialakításával kell foglalkozni, hanem csak a tökéletesítésével, és ezzel fog tudni más gyártó is elörrébb lépni.
ez neknük csak jó.
GOD: akkor abból a rengeteg képböl légyszives EGYET linkelj már be ide nekünk, kiváncsiak vagyunk.
és mi/mások sem szídtuk/ák a meridát, csak felvilágosítottuk/ák az embereket, hogy a merida igazából a cc-ben van otthon. és a duál vázaival csak óvatosan. :
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#7961
Írta 2004. július 08. - 01:03
#7962
Írta 2004. július 08. - 01:00
Stinky design-ról van szó, mert pl. a Switch is 4 forgáspontos aztán köszönõviszonyban sincs a Stinky-vel, de mondhattam volna a Demo 9-et is !
#7963
Írta 2004. július 08. - 00:46
#7964
Írta 2004. július 07. - 21:39
#7965
Írta 2004. július 07. - 21:06
Hí All!
Érdemes megnézni azt a vázat is amit a SzexárdDH-n a külhoni srác használt.
http://www.benest.cz/dh.htm
Szép megoldások, CrMo anyag. ;D
1250 euro :-[
Pull
Érdemes megnézni azt a vázat is amit a SzexárdDH-n a külhoni srác használt.
http://www.benest.cz/dh.htm
Szép megoldások, CrMo anyag. ;D
1250 euro :-[
Pull
#7966
Írta 2004. július 07. - 17:51
az hogy a cove óta mindenki a sztinkydizájn hoz hasonló vázat nyom nem baj. az hogy hasonlít még semmi. caprine dh, matrix nortshore...
rob: hát nem is mert áttértek egy MV F4re
rob: hát nem is mert áttértek egy MV F4re
#7967
Írta 2004. július 07. - 15:48
azért van ott egy kis átalakítás, a támvilla és a linkplate kapcsolódása lehet vagy 15 mm-eres tengelyen levõ csapággyal megoldva.
minek amúgy mostmár fejleszteni, mikor van pár jól kitalált rugózási rendszer, csak azt kell tökéletesre hangolni. a motoroknál már ével óta csak 2-3 van......
lényeg az, hogy a kész bike "egyben" legyen, azaz jó legyen vele biciklizni, paszoljon a geometria. és szerintem shandro bá' képben van, hol kell erõsíteni, ha arról van szó.
minek amúgy mostmár fejleszteni, mikor van pár jól kitalált rugózási rendszer, csak azt kell tökéletesre hangolni. a motoroknál már ével óta csak 2-3 van......
lényeg az, hogy a kész bike "egyben" legyen, azaz jó legyen vele biciklizni, paszoljon a geometria. és szerintem shandro bá' képben van, hol kell erõsíteni, ha arról van szó.
#7968
Írta 2004. július 07. - 15:40
hja nem egy polcrol leemelt hatso resz
legalabbis eddig meg nem lattunk ilyet
legalabbis eddig meg nem lattunk ilyet
#7969
Írta 2004. július 07. - 15:38
Rob: huszonéves benzincicák ? Te már megint hol jártál ?
De jó lesz, megint flamelhetünk polarx témában. Rob izzíthatja a delete buttont.
Azért komoly fejlesztés állhat a Trek Fr mögött is, teljesen egyedi felfüggesztés és váz kialakítás. :
De jó lesz, megint flamelhetünk polarx témában. Rob izzíthatja a delete buttont.
Azért komoly fejlesztés állhat a Trek Fr mögött is, teljesen egyedi felfüggesztés és váz kialakítás. :
#7970
Írta 2004. július 07. - 15:29
amig kép nincs itt a törött px-rõl, addig az is csak egy legenda. mint azok a huszonéves cicák, akik 636-os kawával járnak, és nem a barátjuk vette nekik.... (aki meg nem k*rvák futtatásából él...)
#7971
Írta 2004. július 07. - 15:03
mutass pár képet törött polarx-ról.nem mintha kételkednék,de kiváncsi vagyok rá!
#7972
Írta 2004. július 07. - 14:55
Thez:
Én nem utálom a Magellant mert tény hogy jó vázakat csinál ugyhogy nem tudom miért irtad...viszont egyáltalán nem vagyok Merida fan sõtt..Nem is olyan régen irtam hogy nem szeretem és nincs is meridám csak szerintem kicsit tulzás volt ennyire fikázni az UMF szériát mert azért ENNYIRE nem szar(legalábbis szerintem)Én viszont sok képet láttam polar-x rõl ami eltört. Éttõl függetlenül még nem szar a polar-x csak ugyanilyen erõvel azt is lehetne fikázni....
Juhi:
Amikor én nem tudtam hogy milyen vázat vegyek akkor Gyuri is és itt fönt is azt mondták hogy az Author A-gang a legerõsebb ezek közül.(polar-x,UMF,Kona Scrap).És ha yol emléxem te már hamarabb akartál A-gang-et mit én ugyhogy szerintem ez merész kijelentés volt. mellesleg én nem mondtam a polar-x-re hogy szar...
Én nem utálom a Magellant mert tény hogy jó vázakat csinál ugyhogy nem tudom miért irtad...viszont egyáltalán nem vagyok Merida fan sõtt..Nem is olyan régen irtam hogy nem szeretem és nincs is meridám csak szerintem kicsit tulzás volt ennyire fikázni az UMF szériát mert azért ENNYIRE nem szar(legalábbis szerintem)Én viszont sok képet láttam polar-x rõl ami eltört. Éttõl függetlenül még nem szar a polar-x csak ugyanilyen erõvel azt is lehetne fikázni....
Juhi:
Amikor én nem tudtam hogy milyen vázat vegyek akkor Gyuri is és itt fönt is azt mondták hogy az Author A-gang a legerõsebb ezek közül.(polar-x,UMF,Kona Scrap).És ha yol emléxem te már hamarabb akartál A-gang-et mit én ugyhogy szerintem ez merész kijelentés volt. mellesleg én nem mondtam a polar-x-re hogy szar...
#7973
Írta 2004. július 07. - 14:45
#7974
Írta 2004. július 07. - 10:52
Általuk szponzorált freerider Andrew Shandro, pedig már jó ideje ezzel nyomja! (red bull rampage 2. helyezett)
Élõben azért eléggé büntetõen néz ki a vázacska!
Meg persze az arc sem gyengén küldi...
Élõben azért eléggé büntetõen néz ki a vázacska!
Meg persze az arc sem gyengén küldi...
#7975
Írta 2004. július 07. - 10:37
A Diesel egy _nagyon_ komolytalan próbálkozás a Trek-tõl, elmondhatják hogy van DH vázuk de minimálisat adnak el belõle és valószínüleg messze nem tud annyit mint amibe kerül.
Jövõre lesz viszont igazi Trek FR váz, 1.5" fejcsõvel, 170mm körüli úttal, a 2005 topicban benne is van.
Jövõre lesz viszont igazi Trek FR váz, 1.5" fejcsõvel, 170mm körüli úttal, a 2005 topicban benne is van.
#7976
Írta 2004. július 07. - 10:11
Tévedni emberi dolog, de isteni érzés.
Igaz. A Diesel. Utoljára akkor láttam a tv-ben Trek-et DH versenyen amikor még a hosszanti kék-fehér festése volt. 2 éve Kaprunban sem láttam.
A lényeg a lényeg a CC-re vannak ráállva.
Igaz. A Diesel. Utoljára akkor láttam a tv-ben Trek-et DH versenyen amikor még a hosszanti kék-fehér festése volt. 2 éve Kaprunban sem láttam.
A lényeg a lényeg a CC-re vannak ráállva.
#7977
Írta 2004. július 07. - 10:00
A Treket rosszul tudjátok.Két éve szerepel az amcsi katalógusukban a dh/fr vázuk.
#7978
Írta 2004. július 07. - 09:50
A Nicolai-hoz izlés kell. Valakinek tetszik van akinek nem. Nekem nem.
Amúgy igazad van.
Amúgy igazad van.
#7979
Írta 2004. július 07. - 09:39
#7980
Írta 2004. július 07. - 09:31
De pl. a SC régóta gyárt olyan országútit, hogy elsírom magam a gyönyörtõl.
A CC-rõl meg csak annyit a SC-nél, hogy az egyik legjobb ha nem a legjobb váz volt a Superlight a Giant NRS-ek bejövetele elõtt.
Maradjunk abban, az SC kevés bringát gyárt de minden kategóriában van bringájuk.
A Trek hosszas haldoklás után talán most megint gyárt FR bringát és az is csak kémfotó.
A CC-rõl meg csak annyit a SC-nél, hogy az egyik legjobb ha nem a legjobb váz volt a Superlight a Giant NRS-ek bejövetele elõtt.
Maradjunk abban, az SC kevés bringát gyárt de minden kategóriában van bringájuk.
A Trek hosszas haldoklás után talán most megint gyárt FR bringát és az is csak kémfotó.