Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
![Photo](http://www.gravatar.com/avatar/01ec9c95d9c4b1cfae8e4ddb0b34c428?s=100&d=http%3A%2F%2Fforum.bikemag.hu%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fsnapshot%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Started by
Andix
, 2001. October 26. 23:11
#6001
Posted 2005. February 11. - 21:48
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#6002
Posted 2005. February 11. - 21:43
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#6003
Posted 2005. February 11. - 21:38
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Hi all!
Szerintetek mennyit ér egy Ellsworth Dare full 2004-es bringa?
Van annyi mint egy demo 9?
köszi :Ádám
Szerintetek mennyit ér egy Ellsworth Dare full 2004-es bringa?
Van annyi mint egy demo 9?
köszi :Ádám
#6004
Posted 2005. February 11. - 20:45
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
théz:most errõl van szó (Marin). nem általánosan a vázakról.
dig: meglátom, próba cseresznye
dig: meglátom, próba cseresznye
#6005
Posted 2005. February 11. - 20:41
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Mint már írtam neked a marin honalpján fent VOLT de már új lap van és mivel már nincs dh/wildcat vázuk azért már az sem elérhetõ de ha írsz nekik egy e-mailt biztos hogy fognak válaszolni és még képet is küldenek, de szerintem próbálgasd.
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#6006
Posted 2005. February 11. - 20:41
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
te...:-)
ezer féle váz, tízezer féle állítás.
erre nem lehet sablont csinálni:-) (egyedül a gyártó segíthet rajtad)
próbáld ki a két végletet, és amelyik jobban tetszik, abból vegyél vissza picit igény szerint a másik irányba.
idõ függvényében megérzed melyik a jó, milyen szituációkba, és milyen felhasználásra.
ezer féle váz, tízezer féle állítás.
erre nem lehet sablont csinálni:-) (egyedül a gyártó segíthet rajtad)
próbáld ki a két végletet, és amelyik jobban tetszik, abból vegyél vissza picit igény szerint a másik irányba.
idõ függvényében megérzed melyik a jó, milyen szituációkba, és milyen felhasználásra.
#6007
Posted 2005. February 11. - 20:38
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ömm. ok. de nincs valami rajz vagy valami ahol ez le is van rajzolva/írva hogy mit hova tegyek hogy ez meg ez változzon?
hájóúvan.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#6008
Posted 2005. February 11. - 20:34
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
mozgás karakterisztikája, könyebb/nehezebb megindulás, könyebb/nehezebb mozgás, nagyobb/kisebb rugóra ható erõk... nagyjából ennyi van.
szal a mozgás karakterisztikája változik ezen állítások által.
erre nincs sablon megoldás, ahogy neked bejön, állítgasd majd a hegyen körönként, félkörönként.
szal a mozgás karakterisztikája változik ezen állítások által.
erre nincs sablon megoldás, ahogy neked bejön, állítgasd majd a hegyen körönként, félkörönként.
#6009
Posted 2005. February 11. - 20:32
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
hi.
ki tudja elmesélni nekem hogy a marison a tagot 3-3 lukacskába tudom rakni. az ugyebár 6. tehát hogyha valahogy mahinálok akkor mi fog változni ÉS HOGY, a fejcsõszögön, illetve a rugóúton kívül-?
EDIT: neten nem taléltam semmit, mielõtt mondanátok
ki tudja elmesélni nekem hogy a marison a tagot 3-3 lukacskába tudom rakni. az ugyebár 6. tehát hogyha valahogy mahinálok akkor mi fog változni ÉS HOGY, a fejcsõszögön, illetve a rugóúton kívül-?
EDIT: neten nem taléltam semmit, mielõtt mondanátok
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#6010
Posted 2005. February 11. - 20:30
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
nincs sajnos. és nem is lesz ilyen, az újat, ami helyette van, láthattad. árban kicsit több lesz, de sztem többet is bír(hat)
ebbõl már csak használtan maximum, de workshop tele van ilyennel.
ebbõl már csak használtan maximum, de workshop tele van ilyennel.
#6011
Posted 2005. February 11. - 20:28
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Láttam Sósmogyinál ezt a vázat, van még belöle?polarx fs.
:-)
Gondod van a bringáddal? Dobd be a DUNÁBA! DUNA kerékpárbolt
#6012
Posted 2005. February 11. - 19:20
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
tesséklássék.
polarx fs. univega. bullit. stinky. mutassak workshop-ot? szted ha egy merevvázat(polarx, planetx), majd egy vegát összetörnek, akkor egy könnyû kis 3-4-5 kilós össztelós mit kapna?
mert sztem totál halál. ilyen figuráknak atomerõs könnyen hegeszthetõ acél váz kell... ha baja is lesz, 10 perc alatt helyrepofozza egy mesterember.
doubletrack-al, torque barral, acél 3részes bmx-es hajtókarral, és egyéb bivaly cuccokkal.
kala: ismered a sílusukat. akkor elhiheted, hogy többet lenne összecsattanva, beülve a váz, mint normális "kirugózott(nem beült)" állapotban...
vááágod:-)
polarx fs. univega. bullit. stinky. mutassak workshop-ot? szted ha egy merevvázat(polarx, planetx), majd egy vegát összetörnek, akkor egy könnyû kis 3-4-5 kilós össztelós mit kapna?
mert sztem totál halál. ilyen figuráknak atomerõs könnyen hegeszthetõ acél váz kell... ha baja is lesz, 10 perc alatt helyrepofozza egy mesterember.
doubletrack-al, torque barral, acél 3részes bmx-es hajtókarral, és egyéb bivaly cuccokkal.
kala: ismered a sílusukat. akkor elhiheted, hogy többet lenne összecsattanva, beülve a váz, mint normális "kirugózott(nem beült)" állapotban...
vááágod:-)
#6013
Posted 2005. February 11. - 19:16
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#6014
Posted 2005. February 11. - 17:41
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
igen, de ez a bicikli elbírja azt a 3 méteres síkraugrásokat, amire a sauh-i fiúk specializálódtak.
a lájtos fr gép, a 15 kilós meg kevesebbet bírna mint egy merev cc váz alattuk.
elsõ nap a rugóstag halna meg, másodikon a váz törne ketté.
a lájtos fr gép, a 15 kilós meg kevesebbet bírna mint egy merev cc váz alattuk.
elsõ nap a rugóstag halna meg, másodikon a váz törne ketté.
#6015
Posted 2005. February 11. - 14:13
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
jól néz ki. nekem tetszik is. de sose kéne...
nem látom be, hogy ez a bicikli használhatóbb, mint egy 15kilós 15/15cm-t mozgó light fr valami.
![:P](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/tongue.png)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6016
Posted 2005. February 11. - 09:22
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Mindenkinek kössz a segítséget. .243 lesz.
A teló dolgon én is gondolkodtam, de most nincs rá keret, meg amíg nem tudok bicózni jobb is az alfalfa. Ha a polarx kibírta akkor ez is.
Amúgy meg a boxxerrel is egész jól néz ki
A teló dolgon én is gondolkodtam, de most nincs rá keret, meg amíg nem tudok bicózni jobb is az alfalfa. Ha a polarx kibírta akkor ez is.
Amúgy meg a boxxerrel is egész jól néz ki
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Hardtails are fun. They are more precise, much stronger, cheaper, and lighter then full suspension. They improve your riding skill and provide a greater challenge. Beat them like heck, that's what they're for!
#6017
Posted 2005. February 10. - 21:32
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Yasecot en most azonnal elfelejteném. Csak akkor menj, hozza , ha CC vagy orszaguti vazat akarsz. (Bocs Yasi! ha olvasod) azokbol a Deda csõszettekbol amibol O dolgozik, nem lehet jo 'huckster' biciklit epiteni... ezenkivul vannak
nameg triál
#6018
Posted 2005. February 10. - 18:12
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ja, természetesen, ha merev vázat vennék (ami vagy specialist, vagy yasec lenne, esetleg pár titán jöhet még szóba) nos akkor eladnám az alfalfámat, vagy jelen esetben boxxeremet, és vennék egy pike-ot. vagy egy marzot. vagy valamit, ami szimplavállas
dehát nem vagyunk egyformák. hihi.
chaka/cmp/egyéb workshopváz alig különbözik egy jóféle polarix/umf/erborn témától, szóval teljes mértékben felejtõs.
ami esetedben szóba jöhet, nézz rá a grossmann vázaira. lehet õket itthon is kapni. atom is zúz egyet.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
chaka/cmp/egyéb workshopváz alig különbözik egy jóféle polarix/umf/erborn témától, szóval teljes mértékben felejtõs.
ami esetedben szóba jöhet, nézz rá a grossmann vázaira. lehet õket itthon is kapni. atom is zúz egyet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6019
Posted 2005. February 10. - 16:57
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Hat a Specialist tenyleg 'Vdub es tarsai'nak keszult. Biztos, jo vaz, de ha valaki durvitot keres akkor az nem neki valo. Ha mar konnyu (es acel) vazat akarsz valaszd az uj Atomlab Trailpimp-et ![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Yasecot en most azonnal elfelejteném. Csak akkor menj, hozza , ha CC vagy orszaguti vazat akarsz. (Bocs Yasi! ha olvasod) azokbol a Deda csõszettekbol amibol O dolgozik, nem lehet jo 'huckster' biciklit epiteni... ezenkivul vannak geometriai dolgok amikhez (feleslegesen) ragaszkodik.
Az uj DMR vazak pedig mar 120-130 mm-es telokhoz vannak tervezve, olvasd el a hopnlapot, Trailstar Lt legalabbis biztos. A regebbi DMR-ek is ilyenekkel voltak szerelve (sok regi MTB UK szamom van otthon es abban meg a BSX DMR Teamnek is 130as telokkal vannak felturva a regi Sidekick-jeik.
)
vadkan
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Yasecot en most azonnal elfelejteném. Csak akkor menj, hozza , ha CC vagy orszaguti vazat akarsz. (Bocs Yasi! ha olvasod) azokbol a Deda csõszettekbol amibol O dolgozik, nem lehet jo 'huckster' biciklit epiteni... ezenkivul vannak geometriai dolgok amikhez (feleslegesen) ragaszkodik.
Az uj DMR vazak pedig mar 120-130 mm-es telokhoz vannak tervezve, olvasd el a hopnlapot, Trailstar Lt legalabbis biztos. A regebbi DMR-ek is ilyenekkel voltak szerelve (sok regi MTB UK szamom van otthon es abban meg a BSX DMR Teamnek is 130as telokkal vannak felturva a regi Sidekick-jeik.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
vadkan
"This was a fuckin' bomb
For a few seconds this place was Armageddon
There was a FIREFIGHT!"
For a few seconds this place was Armageddon
There was a FIREFIGHT!"
#6020
Posted 2005. February 10. - 10:46
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Alfalfa powa!
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"