Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
13292 hozzászólás a témában

#5301
Marcellus

Marcellus

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
bocsi, az igaz hogy a nagyobb tárcsa nem melegszik annyira.
meg hogy mindenkinek ami tetszik.


bocs, hogy a melo miatt most olvasom csak az 1-2 napos hsz-eket.
majd probálok kevesebbet dolgozni. :-)

#5302
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
pedig de.
ki hogy szereti.
minek boába zoom usd?
minek merevvázba duplavállas?
szabad belátás, ugyse lehet meggyõzni senkit....
én szeretem hátul a nagyot. jobban érzem, nem melegszik fel, erõsebben fog.
ezért.
látom marhára unod magad h megint felhozod ezt az idióta témát.

#5303
Marcellus

Marcellus

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
Kicsit visszaolvasva:
Hátra minek 200-as tárcsa?
Én még azon is gondolkoztam, hogy nem is kell tárcsa hátra. Aztán a biztosabb fogás miatt lett a 160-as, de annál nagyob????
Még ha a teljes testsúlyommal is hátra helyezkedem, akkor is lazán blokkolóra lehet fékezni.
szerintem nem mondok hülyeséget, hogy tök fölösleges.

#5304
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
csúszópapucsos váznál a véfékszem ugye fix a vázon?
na szal azon gondolkodtam hogy lehet-e annyit állítani a véféken hogy a kerék eltoligálása utána is a felninél legyen a fékpofa?
számításaim szerint elvileg igen, de gyakorlatba cisnált már valaki ilyet? lehet használni véféket csúszópapperral?

#5305
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Már senki nem gyárt ilyet, rájöttek, hogy nem alegjobb konstrukció.


Manitou FS 1994

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5306
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.560 hozzászólás
Ma láttam egy igen különleges bringát, amihez hasonló már talán volt az újságban is, de nem biztos, hogy jól emlékszem. Ki gyárt olyan vázakat, melyeken a hátsó rugózást úgy oldották meg, mintha beraktak volna a hátsó háromszögbe egy elsõ villát? Persze csak a kíváncsiság hajt, nem volt szimpi a megoldás…….

#5307
jockystone

jockystone

    vendég

  • fórumtag
  • 171 hozzászólás
Ahogy Sztálin elvtárs is megmondta annakidején és egyik ismerõsöm: Minden csak viszonyítás kérdése!
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:

#5308
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
510.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#5309
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Na hajrá, majd tölts fel képet..
tényleg az SM-el a monoblokk magasság mennyi volt?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#5310
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Nem, vmi fogpiszkáló Boxxert tolok bele (-4 kg), Michelin helyett Space (- fasztuggya g), a tag másképp lesz berakva, és így összébb lesz tolva a váz, ami megintcsak lejebb viszi a monoblokk magasságot, ami jó. :)

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#5311
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Mit veszel?
Pike+kangaroo+fox float rl?;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#5312
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Én is épp most készülök leültetni a verdát egy 13-15 centivel, és diétára is fogom, olyan 5 kilónyit faragunk.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#5313
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
mindig vannak olyanok, akiknek nem jó az, ami az általánosan elfogadott vélemény. ami nem hasraütésre alakul ki, hanem riderek hosszú sora évek alatt kitapasztalja. erre jön valaki, aki bár mást nem próbált, bebizonyítja nekünk, hogy ugy a jó, ahogy õ használja. ha meg nem hiszünk kollektive, akkor meg jön a "kapjátok be, nekem igy jó és kész, miért akarjátok megmondani, mi a jó?"
na ez a LOL nme más...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#5314
ZSIROSMACSKA

ZSIROSMACSKA

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.931 hozzászólás
ha biciklizni is akarsz, szerintem max 35-37cm középcsapágyházzal érdemes próbálkozni. ez még beül 3-4cm és már majdnem a tengelyek vonalában van az meg szerintem pont jó, mégiscsak "terepezel" -> kövek gyökerek
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed

A biciklim. Saját konstrukció.

vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...

#5315
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.961 hozzászólás
Ez a farönkön átgázolok ez úgy hülyeség ahogy van. Hányszor csináltál már valaki ilyet? Akkor is kell emelni az elejét, ha viszont csak azt emeled, jól fennakad a háta. Ha meg nem akkora a farönk, 4 centivel alacsonyabb bringa is átfér felette. Max nagytányérnyom marad rajta. Ehh... Minek erre ennyi karaktert, meg drága tárhelyet pazarolni...

Érzem, hogy Zsirosmacska jót fog hozzátenni... ;)

Aktuális civil


#5316
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ez a magas-alacsony középrész tényleg csak attól függ, hogy hogy szereted, és hogy mire használod a verdát. Bender nem kanyarodik, nem zúz szük erdei ösvényen, csak fellmászik valahogy a nyeregbe, gurul 4métert, és esés. Ilyen jellegû "biciklizéshez" nyilván nem szükséges a jó irányíthatóság, meg a nagy kanyarsebesség, meg egyéb dh versenyzésnél fontos tényezõ.


A farönkös példát én értem, de egy dh versenyen nincs olyan akadály a pályára helyezve, amit csak úgy birsz abszolválni, hogy vállraveszed és átemeled a gépet. Ergo a legtöbb esetben át lehet bunnyzni a felmerülõ "problémákat"
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5317
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Nekem a nicolai-on a középrész meg már annyira alacsonyan van hogyha véletlenül hülyén van a lábam a pedálon akkor garantáltan be tud akadni a pedál..
Persze ez nem túl gyakori inkább az elõnyeit látom..hogy baromi stabil és élveze pakolgatni..
Bár most magasabb lesz köszönhetõen a bantu villának.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#5318
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás

Ha jól emlékszem Cserkó az elsõ fxdh-jánál nem csak az agyból, hanem a támvillából is flexxelt egy kicsit (bár így belegondolva nem biztos, mert ez elég durva beavatkozás), de erröl kérdezzétek LCs-t...

Ez cserkó második fx-dh-ja, ezen már nem volt kiflexelve. ;)
Mért kapod fel a vizet, mindíg jön egy ilyen aztán megy is, mert mi kötsögök vagyunk (na jó inkább csak ti, mert most csakazértsem fogok belebonyolódni), és nem értjük meg hogy milyen jó az amit kitalált. :chin:

#5319
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.323 hozzászólás
Figyu!
Te valami hülye vagy?

Bocs, de baszottul idegesítenek az ilyenek...
"Ha nem lehetsz a legjobb, légy a legrosszabb!"

bptitans.hu


#5320
jockystone

jockystone

    vendég

  • fórumtag
  • 171 hozzászólás
Oké! Akkor FreeRide-ozik! A lényeg ugyanaz abból a szempontból, hogy letörést ugrik, száguld lefelé. Szóval õ ezzel a nagyon magas középcsapágyház magasságal is tudott letörést ugrani és száguldani is. Igaz, hogy verseny DH-ra nem jó a gép, de állatkodni jó. Egyébként sem versenyzek, tehát az idõ nem számít, hogy most 30 másodperccel elöbb érek le vagy késöbb, szóval a lényeg, hogy nekem jó a magas középcsapágyházas váz (mint említettem átgázoláshoz tuti!) és lehet azért azzal is menni.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse: