Jelentkezz be Regisztrálj
![Photo](http://www.gravatar.com/avatar/01ec9c95d9c4b1cfae8e4ddb0b34c428?s=100&d=http%3A%2F%2Fforum.bikemag.hu%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fsnapshot%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
#5181
Posted 2005. March 16. - 15:42
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#5182
Posted 2005. March 16. - 15:25
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5183
Posted 2005. March 16. - 14:33
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ez meg inkább marva van mint kovácsolva, amennyire zömûl az anyag hengereléskor az elég lehet. egy ekkora alkatrészt nem kovácsolnának, ahhoz túl keveset gyártanak belõle (fajlagos hozzáadott érték, na asszem)
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#5184
Posted 2005. March 16. - 14:11
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5185
Posted 2005. March 16. - 14:06
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ugye onnan indúltunk, hogy málna szerint a magyar lelelmény...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#5186
Posted 2005. March 16. - 13:58
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5187
Posted 2005. March 16. - 13:49
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5188
Posted 2005. March 16. - 13:35
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#5189
Posted 2005. March 16. - 13:31
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#5190
Posted 2005. March 16. - 13:30
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
na nem mint ha ilyen hossznál -mint ez a dangereboy- annyira kellene tartani veszélyes kihajlástól de szerintem ez így nem ésszerû, bár annak akar látszani.
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#5191
Posted 2005. March 16. - 13:21
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Nézz meg egy hidat! Ugyanilyen "boltíves", és 3szögekre van felosztva, pedig ott is egyenes az erõ! Szerintem nem hülyeség, bár nem mértem ki
![Feltöltött kép](http://www.forum.bikemag.hu/images/smilies/biggrin.gif)
#5192
Posted 2005. March 16. - 13:17
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ez igaz...
25 ezres linkplate: kössz én abból nem kérnék. biztos jó, csak:
1. bûzlik a magyar leleményességtõl, amit utálok
2. -ez nem biztos- de szvsz nehezebb mint a gyári
3. szarból nem lehet várat építeni
jó anyagot itthon is vehetsz, de ezt már mondta más is
a nagyon leleményes dangerboy-ról meg, hogy erõ hatásvonala egyenes. ez meg nem
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#5193
Posted 2005. March 16. - 12:22
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Nekem is 8.3-at mozog a lambda is bõven elég a lagymatag dh-hoz meg a kezdõ stílusomhoz de valszeg gumi sem sírna egy ilyen vázzal.
Ebben nem vagyok biztos
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
I`m as fast as nobody!
#5194
Posted 2005. March 15. - 21:22
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
vannak jó anyagok itthon, és ez ugyanaz, amit kinnt is megvesz, tekintve hogy az ötvözet ugyanugy szabvány, mint egy csapágy. azt meg megmered venni a vázadba, közben nem gyári? szóval errõl ne vitázzunk, ha jól van megirva a cnc program, és elõtte le van tesztelve terheléstanilag valamivel, nem lehet probléma. és ugy gondolom plusz 20-25 mm rugóútért többen hajlandóak elviselni + 100-150 grammot. és ekkor még nem vagyunk a végénél, hiszen rá van hagyva anyag.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5195
Posted 2005. March 15. - 21:02
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Van persze intense meg meg foes is, de a legtöbb bringa max 9"
A boxxer meg már 200 nem szaba elfelejteni és ált úgy is használják mert a bringa orrában szerintem nem zavaró a több út a seggén viszont néha hátrány.
#5196
Posted 2005. March 15. - 20:57
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5197
Posted 2005. March 15. - 20:44
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Arra értettem, hogy a 20 kilós, összesen 45 centit mozgó rombolók olyan pályára lettek kitalálva, ami itthon sose lesz. Ami itthon van, arra a gyártók egyszerûen a 15-15 centis Fr gépeket ajánlják (ettõl még hívhatjuk DH nak). Jó, persze én is túlmentem ezen, mert mér ne, de nem létszükséglet. Mozogjon kevesebbet, de szépen...
Persze igaz én is ilyesmit akartam kihozni a postomból de nem jött össze úgy látszik;)
Egyébként érdekes módon kint sem a 10 colt mozgó gépekkel nyerik a VK versenyeket..persze ezért gracia kivételével mindegyik gép útja 8" fölött van ami azért itthon sem túl sok..
Nekem is 8.3-at mozog a lambda is bõven elég a lagymatag dh-hoz meg a kezdõ stílusomhoz de valszeg gumi sem sírna egy ilyen vázzal.
#5198
Posted 2005. March 15. - 20:38
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
vagy ha nem akkor : http://www.descent-w...sition_link.jpg
dangerboy:
Fits 5" Stinky (Travel setting 6" & 7")
Fits 6" Stinky (Travel Setting 6.75" & 7.75")
5" Coiler (Travel Setting 6" & 7")
Fits 6" Stab (Travel Setting 6.75 & 7.75")
www.dangerboyusa.com
#5199
Posted 2005. March 15. - 20:36
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Aktuális civil
#5200
Posted 2005. March 15. - 20:34
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
a kevesebb meg a downhillben tényleg gyorsabb tud lenni..
elég ha CG-t nézzük ugye..