mutatokSztem mutassatok egy vázat ami nem tajvanban készül...
Az összes merida, magellan, stb mint bambuszkunyhós termék, mellesleg kétlem hogy kézzel csinálnák!!!
tavalyi Kona Cinder Cone, Fire mountain, Lanai
ezek Vietnamban készültek...

mutatokSztem mutassatok egy vázat ami nem tajvanban készül...
Az összes merida, magellan, stb mint bambuszkunyhós termék, mellesleg kétlem hogy kézzel csinálnák!!!
RAUH-Welt
B E G R I F F
Na ja, de Hoang barátunknak 1 perce jut egy vázz összehegesztésére, ha 1.5 percet vacakol vele, akkor hamar kirúgják. Jürgen és John viszont jóval kevesebb vázat hegeszt, és inkább megcsinálja rendesen, mert ha eltörik, akkor úgyis neki kell kijavítani:)ezt a hegesztõrobot dolgot sztem egy kicsit nem jól kezeljük. általában nem robottal hegesztenek, hanem kézzel. csak ha jürgent vagy johnt kell kifizetni az még mindig több, mintha kifizeted hu jin jüangmüangot és elhajózod onnan.
ezt a hegesztõrobot dolgot sztem egy kicsit nem jól kezeljük. általában nem robottal hegesztenek, hanem kézzel. csak ha jürgent vagy johnt kell kifizetni az még mindig több, mintha kifizeted hu jin jüangmüangot és elhajózod onnan.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Lemoshatod, de ésszel. Figyelj a csapágyakra és a csapágyazott alkatrészeidre. Száradás után pedig kenés mindenhol, ahol az szükséges. Ha egyedül nem tudod megcsinálni, keress egy tisztességes szervizt, ahol megcsinálják.Halihhóóó!!Bocsi,hogy ezt ide írom,tudom hogy nem ide kellene,de ezt olvassák a legtöbben,nos,egy kérdésem lenne hozzátok.Mégpedig ez:Szerintetek egy bicót le lehet e mosni nagynyomsú-val,vagy nem?:)Hülye kérdés,de gondoltam ti jobban tudjátok,mert a haverjaim között néhány azt mondják hogy lehet,néhányan meg azt hogy nem.Válaszotokat köszönöm!
Részben igazad van, de én ebben az esetben nem az árképzéses dologra gondoltam, hanem arra, hogy azért még vannak olyan cégek (akár Európában, akár a tengerentúlon), melyek saját manufaktúrájukban készítik a "paripákat" és nem bérmunkában gyártatják.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
Részben igazad van, de én ebben az esetben nem az árképzéses dologra gondoltam, hanem arra, hogy azért még vannak olyan cégek (akár Európában, akár a tengerentúlon), melyek saját manufaktúrájukban készítik a "paripákat" és nem bérmunkában gyártatják.És a Bergwerk-nek hogy is van az árképzése ?!
a kona sztem akkor is drága, nem hiszem hogy 02 óta annyit változtattak a geometrián , legfeljebb akkor még az összes merevvázast 7000 es aluból csinálták, sza szerintem nagyjából ugyanezt más névvel meg tudod venni 50 körülmind a három zsír új,boltból lenne.Még akkor is állnak az elõbb elhangzottak?
mind a három zsír új,boltból lenne.Még akkor is állnak az elõbb elhangzottak?
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
Nem kellene ennyire negatívan kezelni ezt a kérdést. Tavaly volt szerencsém többször is nézni a német NDR csatornát. Az egyik nap volt egy szabadidõs tevékenységekrõl szóló mûsor, melyben meglátogattak egy német kerékpárgyártó céget (nem esküszöm meg, de ha jól emlékszem, a Bergwerk volt). Nos a filmben bemutatták a gyártás teljes menetét a csõkiválasztástól a végszerelésig. Mindent helyben végeztek, és nem nullszériás mennyiséget készítettek. Szinte minden kézi munkával készült, csak ott használtak gépi beavatkozást, ahol az szükséges volt (hajlítás, festés elõkészítés, és hasonlók). Az tény, hogy nem tömegtermelésre dolgoztak, és az alkatrészeknél XT volt minimális konfiguráció. Ja igen, hardtail CC és maraton gépeket csináltak.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.