Bár nem igazán tartozik ide, de mit szóltok Heras-hoz?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
isukim
, 2002. szeptember 05. 11:55
#161
Írta 2005. november 26. - 21:30

#162
Írta 2005. november 25. - 22:06

Köszi, srácok, korábban volt egy 58as és nagynak éreztem, vagyis álló helyzetben a lábletételnél nagyon nyújtózkodnom kellett. Remélem egy 56os kényelmesebb lesz.
#163
Írta 2005. november 25. - 21:56

Én 174 vagyok, évekig 55-öst hajtottam, jó volt, most egy 52-esen ülök, és az is megfelel, de elég mélyre kell így hajolnom, valahol 54 cm körül lenne az optimum.
Más: nem tudom, figyelitek-e a Heras-ügyet. Le vagyok sújtva... porig...
Más: nem tudom, figyelitek-e a Heras-ügyet. Le vagyok sújtva... porig...
#164
Írta 2005. november 25. - 16:48

Én 180cm vagyok, a régi vázam 58-as volt, az újat a boltban 57-re mértük ki.
#165
Írta 2005. november 25. - 11:40

szisztok,
azt szeretném megtudni, hogy mekkora vázat érdemes hajtani 178cm magassággal,
köszi
Én is 178 vagyok, nekem 56-os van de jobb lenne egy 55-ös
Egyébként az alábbi link segítségével elég korrekt méretet kaphatsz:
http://www.wrenchsci...=cmp&anms=false
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)
#166
Írta 2005. november 25. - 10:23

A vázméretet nemcsak a magasság dönti el, hanem a váz geometriája, ill. a végtagjaid hossza. Más lehet egy kicsit a slopingos, a versenygeometriás váz esetén, ill. az is benne van, mit szeretsz: kisebb váz hosszabb nyeregcsõvel, vagy fordítva (ez a stabilitást is befolyásolja). Persze nagy variálás nem jó, szerintem neked a legjobb az 57-es lenne, de nem minden gyártó gyárt ilyet, tehát az elõttem szólokkal egyetéertve, vagy lejjebb mész eggyel, vagy följebb (+ néhány dkg-t jelent), többet már nem érdemes (tehát 55, v. 59-ben gondolkodni). Még valami a méretezésrõl: a mostani vázakat már nem a felsõcsõ és alsócsõ találkozásának feléig mérik (a középcsapágyház felétõl), hanem az ülõcsõ tetejéig.
#167
Írta 2005. november 24. - 23:46

#168
Írta 2005. november 24. - 19:16

#169
Írta 2005. november 24. - 18:03

szisztok,
azt szeretném megtudni, hogy mekkora vázat érdemes hajtani 178cm magassággal,
köszi
azt szeretném megtudni, hogy mekkora vázat érdemes hajtani 178cm magassággal,
köszi
#170
Írta 2005. november 23. - 14:18

Sziasztok!
Valaki nem tudja véletlenül, hogy az RSX fékváltókar (7-es) a 105-ös hátsó váltóval (jobbakról nem is beszélve) kompatibilis-e? Vagy váltó csere esetén nincs mese, a fogsortól kezdve minden megy?
Tapasztalati úton mondhatom, hogy kompatibilis, amennyiben 7es kazettáról és 8as vagy 9es 105 hátsóváltóról van szó.
#171
Írta 2005. november 23. - 13:09

Köszi, ettõl tartottam én is. Csak muszály kiadmony egy valag pénzt.
#172
Írta 2005. november 23. - 11:34

A 7-es a 9-esekkel nem kompatibilis (mindegy hogy 105-ös v. dura-ace), a jobb fékváltó biztos nem, a balt meg lehet próbálni, de valszeg a szélsõ helyzetben a lánc bele fog érni. Váltócsre esetén sajna minden megy, ha azt akarod, hogy jól mûködjön: váltókar, váltók, lánc, fogas, agy. A 7-es 8-as rendszereket lehet kicsit variálni.
#173
Írta 2005. november 22. - 19:49

Sziasztok!
Valaki nem tudja véletlenül, hogy az RSX fékváltókar (7-es) a 105-ös hátsó váltóval (jobbakról nem is beszélve) kompatibilis-e? Vagy váltó csere esetén nincs mese, a fogsortól kezdve minden megy?
Valaki nem tudja véletlenül, hogy az RSX fékváltókar (7-es) a 105-ös hátsó váltóval (jobbakról nem is beszélve) kompatibilis-e? Vagy váltó csere esetén nincs mese, a fogsortól kezdve minden megy?
#174
Írta 2005. november 18. - 21:47

lehet, de csak a jobb vázakat, vázszettként. de tõlem lehet rendelni:)
Szia!
Én cannondale bringát szeretnék venni, nem csak vázat, hanem komplett bringát. Kinéztem pár boltot az usában de ha te is tudnál ajánlani valamit... A Maliban kicsit elborultak az árral!
Elõre is köszi!

#175
Írta 2005. november 18. - 12:07

Végre sikerült rendberakni a hátsó váltómat és kiderült, hogy mégiscsak kompatíbilis a 9-es Dura h. váltó és az Ultegra fv. kar.
A bowden és a bowdenház miatt volt az egész hibajelenség. Vettem egy használt Ultegra váltót és mikor azzal is ugyanazt produkálta elkezdtem kérdezõsködni szervizekben. A Vár Kerékpárban kapásból a bowdenre gyanakodtak. Kicseréltem és most olyan mint az álom. Csak most lett egy felesleges Ultegra h. váltóm:).
A bowden és a bowdenház miatt volt az egész hibajelenség. Vettem egy használt Ultegra váltót és mikor azzal is ugyanazt produkálta elkezdtem kérdezõsködni szervizekben. A Vár Kerékpárban kapásból a bowdenre gyanakodtak. Kicseréltem és most olyan mint az álom. Csak most lett egy felesleges Ultegra h. váltóm:).
#176
Írta 2005. november 09. - 08:49

nézd meg ezeket:
http://www.xerowheel.com/prod.asp?id=1
olcsó,de jó kerekek.én már a második párat használom tõlük.
nekem volt ultegra/open pro kerekem. könnyû és erõs kerék, de amit most használok :
http://www.xerowheel...1&id2=21&pid=24
az sokkal gyorsabb és csak minimálisan rugalmasabb. viszont sokkal szebb:)
http://www.xerowheel.com/prod.asp?id=1
olcsó,de jó kerekek.én már a második párat használom tõlük.
nekem volt ultegra/open pro kerekem. könnyû és erõs kerék, de amit most használok :
http://www.xerowheel...1&id2=21&pid=24
az sokkal gyorsabb és csak minimálisan rugalmasabb. viszont sokkal szebb:)
#177
Írta 2005. november 08. - 17:44

Feldobom itt is a kerék kérdésem:
Szeretnék egy új pár kereket. A régi elõregedett + kicsit hajlik is nekem, nem elég merev sprintnél és a kanyarban is izeg mozog.
Néztem gyárit, konkrétan ezeket: Bontrager Race Lite, Mavic Ksyrium Elite, Campa Proton.
És ami még szóba jöhet az a boltban fûzõtt: Ulterga (vagy valami ilyesmi) agypár, Mavic Open Pro és a küllõknéál vagy 2 mmes radiálisan, vagy 2-1,8-2mmes szintén radiálisan.
Szóval ezekhez várnék ötleteket, tapasztalatokat.
Milyen elõnyöm származik abból hogy gyári fûzõtt (drágább és macerásabb az alkatrész utánpótlás)? Vagy van egyáltalán valami elõny?
Szeretnék egy új pár kereket. A régi elõregedett + kicsit hajlik is nekem, nem elég merev sprintnél és a kanyarban is izeg mozog.
Néztem gyárit, konkrétan ezeket: Bontrager Race Lite, Mavic Ksyrium Elite, Campa Proton.
És ami még szóba jöhet az a boltban fûzõtt: Ulterga (vagy valami ilyesmi) agypár, Mavic Open Pro és a küllõknéál vagy 2 mmes radiálisan, vagy 2-1,8-2mmes szintén radiálisan.
Szóval ezekhez várnék ötleteket, tapasztalatokat.
Milyen elõnyöm származik abból hogy gyári fûzõtt (drágább és macerásabb az alkatrész utánpótlás)? Vagy van egyáltalán valami elõny?
#178
Írta 2005. november 08. - 17:38

Stopli ára: 1700-2500ft között. Piros: enged némi játékok a lábnak (3-5 fokot?), a fekete: Teljesen fix, nincs holtjáték. Nekem a piros jött be jobban, annél kevésbé érzékeny a bokám és a beállítása is enged némi tévedést.
#179
Írta 2005. november 08. - 11:17

#180
Írta 2005. november 08. - 11:14

Mindkettõ jó márka, igaz ezen belül azért kicsit változó a minõség. Úgy emlékszem a Fondriestnél a MEgalu a belépõ szint, a Treknél az 1500-as a 3-4. felfelé az aluk közül. De ez önmagában nem mindig meghatározó. Szerintem közel hasonló minõség, talán az 1500-as Trek valamivel jobb (lehet a Fondriest hívõk mást mondanának). Szóval nem jársz rosszul egyikkel sem, hallgathatsz a szívedre, aztán szavazhatsz bármelyikre... :-)