Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3129 replies to this topic

#561
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 posts
Tegnap voltam kicsit bringázni és annak rendje és módja szerint bõrig áztam. A legnagyobb meglepetést a cipõm okozta,nem egyszerûen beázott hanem bent is tartotta a vizet! onnantól elég kellemetlen volt tekerni... Van vmi olcsó módszer ilyen cipõk vízhatlanná tételére? A kalucsnik 5-6ezres árát sokallom... Ipregnálni lehet ezeket úgy mint a bõr cipõket?

#562
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Igen. Elvileg Perbalon gyartjak oket a villakkal egyutt, amik nem nagyon valtak be. Nem tudom, hogy most hogy all a ceg, de elegge eltuntek a piacrol. Nem nagyon latom oket a boltokban.

#563
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 posts
A hungary:a honlapja kicsit régen lett frissítve kb egyéve utáljára... A mostani országúti vázaikat hol lehet megtalálni? Nincs valamilyen katalógus? Aeneis 2002-10-29, 14:21 vmi Perbált emlegetett,itt gyártják helyben a vázakat?

#564
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,030 posts
de 2005ben nincs SAECO csapat igy szerintem nem 2005ös a Simoni bicay..
Ugy kerül be hogy Olaszországba yár a srác és onnan hoz be Bicayboltoktól/csapatoktól cuccokat keveset használtan.
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#565
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
A Hungary-A magyar gyartasu.
Egyebkent:http://www.hungary-a.hu/

Merida CX500


#566
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 posts
A Hungary:a-nak ki a hazai forgalmazója? Hol lehet meglesni a termékpalettát?

#567
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,721 posts
Vajon hogy került magyarországra Simoni bringája? És milyen hajtókar van rajta?

#568
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 posts
Pinarello: A sramnak se az osztása, se a bordái nem kompatibilisek a Campával. (a sram full Shimano compatibilis)
Kulak: Igaz lehet. Az a váz Colombus Altec2 vagy Altec2 plus csõszettbõl épûl fel, ami elég pille súlyú.

#569
kulak

kulak

    vendég

  • fórumtag
  • 103 posts
Aproban talaltam:
Hirdetés szövege
Eladó egy versenykerékpár:
- Hungary:A Ultraspeed alu váz (1100 g)
...

Ez igaz? Hogyan? Ismeri valaki kozelebbrol?

Ezt meg csak ugy:
http://www.bikemag.h...hp?siteid=37057

#570
pinarello

pinarello

    vendég

  • fórumtag
  • 35 posts
Van valakinek infója róla, hogy a campa 9-es fogassor és a shram 9-es fogassor osztása azonos-e? Sürgõs lenne.

#571
farkasamed

farkasamed

    vendég

  • fórumtag
  • 30 posts
Nekem ilyen pedálom van, és meg vagyok vele elégedve, 1 éve azt használom, és semmi baja. Többi tipussal nincs tapasztalatom. Esetleg az árán érdemes elgondolkodni, mert internetes online shopokban 15e HUF környékén már megkapod, csak erre rájön még a szállítási költség.
Ezen már régóta gondolkodom, hogy jó lenne összeállni páran és együtt rendelni, és felezni a szállítási költséget. Így sokkal olcsóbban hozzá lehetne jutni cuccosokhoz.

#572
Aladdin

Aladdin

    vendég

  • fórumtag
  • 91 posts
Mi a véleményetek errõl a pedálról? http://ebike.hu/termekek/pedal/patent/1616

Ha áldásotokat adjátok, akkor lehet, hogy megrendelem. Azt tudom, hogy ezért az összegért, pl. time-ot is tudnék venni, szóval tegyem a kosárba, avagy más rendszer?
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.

#573
Endre

Endre

    újonc

  • fórumtag
  • 1 posts
Csókolok mindenkit!

Elõre is elnézést, gondolom, hogy ezren tették már fel a kérdést, de a keresõ túl sok találatot ad ahhoz, hogy értelmesen használni lehessen az eredményt, meg aztán a helyzetem is elég egyedi, így bátorkodom ezeregyedikként újra feltenni egy hajtómûvekkel kapcsolatos kérdést.

Szóval alapvetõen montis gyerek vagyok, de tavaly vettem egy lepukkant, vén és trottyos Szputnyik kétkerekût és egybõl bele is habarodtam a virslizésbe. Persze a montis vénám nem engedte, hogy egy fajtiszta országútit rámoljak össze (remélem, hogy itt, ezen a ponton nem váltam közellenséggé egy országútis topikban): egy fitneszgép lett a végeredmény. Nagyjából már kezd kialakulni a végleges összeállítás, de a monoblokk úgy döntött, hogy megadja magát (pedig csak 4.000 km-nél járunk, ha jól sejtem ez országúton nem sok egy alkatrész esetében, egyébként Shimano Sora a kincsem), és ha már monoblokk csere, úgy döntöttem, hogy a hajtómûtõl is megválok. Utóbbi egy Sachs Rival 7000-es darab, valami õslelet, nagyon sok kilométerrel, 52/42-es alu tányérokkal, 170-es alu karokkal. Elõször is szeretnék hosszabb karokat, másrészt az áttételtartomány sem ideális 11-23-as hátsó sorhoz. Ja, és a merevség, ugye. Elég nagy disznó vagyok viszonylag nagy csülkökkel és folyton beletaposom a nagytányért az elsõváltóba. Ez borzalmasan idegesít, szeretnék jó, ropogósakat tekerni ilyen taknyos-nyálas tötyilötyi helyett. Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy ez messze nem az elsõdleges gép, tehát max. 20e forintot költenék hajtókarra és akkor nagyon sokat mondtam. Amivel szemeztem az a Truvativ Elita, ezt 20-ból ki lehet hozni ISIS-es FSA középrésszel együtt. Avagy Tracer Enduro a Malitól, ez asszem 12.990 plusz egy Campagnolo középrész, ez is messze húsz alatt megvan középrészestül. Utóbbi azért szimpatikusabb, mert az egyik montimon van egy Tracer Maxima hajtókar (ez az Enduro montis megfelelõje) és csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni róla. Elõbbi meg az ISIS-es monoblokk miatt tetszik. Viszont az is beugrott, hogy ha már csere, lehet, hogy fel kéne tenni egy triplát. Értelme nem tudom mennyi van, mert nem is emlékszem mikor mentem legnagyobb áttételen, pedig most csak 42-es a kistányérom. De attól tartok, hogy ez azért van, mert tök rosszul csinálom :mybad:. Jobban szeretek kisebb áttételen szenvedni, mint veszett mód pörgetni. Olvasgatva ezt az aerob-anaerob dolgot, mondjuk úgy, hogy anaerob-orientált vagyok :chin:. No mindegy, elsõsorban az érdekelne, hogy akkor Tracer vagy Truvativ, esetleg valami teljesen más, másodsorban pedig az a kérés, hogy ha akad, aki dupláról triplára váltott, megoszthatná velem a tapasztalatait.

Mi szkúzi, ha hosszú voltam. Köszi!
"God is dead." - Nietzsche
"Nietzsche is dead." - God

#574
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 posts
Szerintem amit leírtál az korrekt.

#575
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,721 posts
Tudtommal a jól megcsinált és nem alultervezett - ultrakönnyû - karbon cuccok élettartama hosszú, azzal nincs gond. Viszont ha zakózol és odavágod, könnyen beszakad/reped, és ált. nem javítható. De vannak it okosabbak nálam.

#576
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Elettartamban mennyi lehet a kulonbseg?

Merida CX500


#577
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,721 posts
A WTB Camino Alto külsõrõl tud vki vmit? Tapasztalatok? Mocskos drága és csak 23-as (valami 25öst terveztem), viszont nagyon jól néz ki fekete-szürkében, kétkomponensû és van egy pár a RideBikeban (2*4900). A defektállóságáról viszont semmit nem tudok. Köszike.

#578
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 posts
Szerintem a kérdés az, te rászánsz -e még 50ropit (+van -e zséd). Nem (csak) a súly miatt jó a karbon hátsó rész, hanem mert jobban csillapítja az út egyenletlenségeit. Jobb lesz az úttartás, nem fog szitálni a gép hátulja még nagy sebességnél sem. Persze ez csak rendesen megtervezett és kivitelezett hátsórész esetén igaz. Gagyi gyártótól biztos nem vennék karbon cuccot.

#579
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Persze a kerdesben az is benne van, hogy mennyire lehet hosszutavra tervezni egy karbonseggu vazzal?

#580
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Szerintetek meger plusz 50ezret egy karbonseggu(tam es lancvilla) vaz egy full alu vazhoz kepest?
15 dekat nyerek vele...