Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
3129 hozzászólás a témában

#2821
tractionman

tractionman

    vendég

  • fórumtag
  • 23 hozzászólás
Mexicano!

Én azt javaslom, komplett bringát keressél. A 400.000-ft elegendõ egy komoly bringa vásárlásához, csak ügyesen kell felhasználni. Javaslatom az Author 6602-es ill. 6603-as modellek!!! ;) ;) ;) Ezeken már Ultegra felszerelés van gyári Shimano kerekekkel!!! :P :P :P

Ha mégis összeépítenél, a Fort váz az idei favorit!

www.author-hungary.com

Igyekezzél nagyon fogy!!!

#2822
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás
Bianchit hol lehet kapni?

#2823
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Csak nem egyezik a véleményetek, megesik az ilyesmi, de olyan szinten korrektek voltak, hogy a te hozzászólásodat is átalakítás nélkül leírták.

#2824
tpresident

tpresident

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 898 hozzászólás
Szépen le lettem fikázva a legújabb szám 1ik cikkjében az itt tett hozzászólásomért...fasza, mi ?!

#2825
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Az en kerekemen kivul vannak a kullofejek. Viszont lattam Magellant gyarilag radialissal fuzve. Azon pont forditva voltak. Persze az monti volt es egy elso kerek.



#2826
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 hozzászólás
hát én is valahogy így okoskodtam. sõt ha befelé néznek akkor még az agyperemnek is rendesen nekifeszülnek. de most néztem a friss számot és abban a Serpens elsõ kerekein befelé néznek. na mindegy én már nem bontom szét a kereket az fix


#2827
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Szerintem sokkal kisebb a stressz, ha kifelé néznek.
Egyébbént én 10kg-os géppel járok pesten, 80kg vagyok, és ha volna felesleges 100 ezresem, le lehetne menni 9kg-ra biztonságosan. (De lehet hogy kevés lenne a 100....)


Üdv:G.Pityu

#2828
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 hozzászólás
Szume: a radiális keréken a küllõk feje merre nézzen kívülre vagy belülre? mert most láttam egy gépet és azon pont fordítva volt mint ahogy én gányoltam a dolgot. szal amit láttam azon belülre nézett. nem tudom hogy van e ennek jelentõsége?


#2829
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Mexicano: oútival is lehet éppen menni Pesten, de hogy egyáltalán ne kerülgesd a kátyúkat, az lehetetlen, már csak saját biztonságod érdekében is. (meg egyébként is megunod az állandó rázkódást) Ha készen veszed az oútit természetesen olcsóbb, de: valahol azért átvágnak vele vagy olcsóbb dolog van rajta. A 16/20 küllõs kerekeket nem ajánlom én sem mindennapos Pesti használatra, de ha lehetõséged van, mellette lehet fûzetni edzõkereket (36 küllõs jó strapabíró, de nem nehéz kerék is kijönn kb 40e +-ból) 105-ös szettel pedig Bianchi, Gitane, Peugeot, vagy hasonló nem túl felkapott márkát meg tudsz venni 330-350e, igy pótkerékkel sem éred el a 400e-t. A Giant-tal az egyedi geometria a probléma (ld. nyeregcsõ!).

#2830
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Én nem favorizálom, mindenki olyat használ amirõl úgy gondolja neki az megfelel.
Szerintem ha egy gyártást kellõ mennyiségû teszt elõz meg túlzott igénybevétellel (mint anno cyclo-cross) akkor abban szerintem már lehet bízni.
Nemcsak szépek és könnyûek ezek a kerekek hanem a kevesebb küllõ miatt kevésbé kavarják a levegõt, de mint mondtam menettapasztalatom még nincs és ezek egyenlõre irodalmi infók.
Van egy másik topicos ismerõsöm, igaz Õ montizik, nagyon jól nyomja a srác, Õ Rolf kerekek használ (régen a Trek gépeket szerelték ezzel, fûzésben ugyanaz mint a mostani Bontragerek) és még nem kellett a kerekekhez nyúlni, az ilyen tapasztalatok miatt mertem belevágni a gyári kerék dologba, majd elválik milyen lesz. :)

#2831
vBalu

vBalu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 251 hozzászólás
Miért favorizáljátok annyira az épitett kereket? Biztos frankó annak aki profin versenyeken használja, de Bp.-en kátyut kerülgetni? Szerintem szimpla 36/32-es kerekek is vannak korrekt súlyban, kapsz hozzá mindent és bármelyik vidéki zugszerelõ befûzi+kicentirozza.

Vagy én értem félre a leendõ felhasználást?

#2832
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Ez szerintem nagykerfüggõ dolog, ha ott úgy gondolják, hogy nem a te hibád hanem anyaghiba és van nekik szerintem kicserélik (már ha van nekik), de szerintem várni kell, de semmi ilyen jellegû tapasztalatom nincs. Küllõ-t szerintem lehet küllön rendelni, kapni (valaki már írt róla ha jól emlékszem), de mivel Mo-n vagyunk csak csomagban lehet kapni.
Az ilyen dolgok sajna a gyári kerekek hátránya.

#2833
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
NoFear! Ha a gyári keréknek a felnijét ( vagy egyébb alkatrészét) sikerül hazavágni, vajon kis hazánkban lehet-e pótolni,vagy lehet várni hónapokat.

Üdv:G.PItyu

#2834
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
mexicana:

Mivel hasonló cipõben jártam, járok így pár észrevételt ha megengedsz:
Mind az épített mind a gyárilag épített gépnek van elõnye.
Az építettnél az, hogy olcsóbban jössz ki anyagilag mintha egyesével veszed az alkatrészeket, de fenn áll annak a veszélye, hogy nem tudnak neked esetleg beszámításos alkatrészcserét csinálni illetve mivel kicsi a piac nem biztos, hogy sikerül megfelelõ gépet találnod. R540-el nem nagyon szerelnek gyárilag gépet, mármint olyat amit meg is kapsz Mo-n.
Az épített gépnél értelemszerûen nincs kompromisszum (max a pénztárcád és a türelmed) és olyan lesz mint amilyet szeretnél, de pár buktató itt is van. Drágábban jön ki mint a gyári gép esetében. Nem biztos, hogy záros határidõn belül tudsz a boltosokkal olyan alkatrészt hozatni amit szeretnél (ilyenkor jön a telefonáljuk körbe Bp boltjait efektus) és ha esetleg totál nincs és a nagykertõl kell megrendelni akkor idõbe telik mire bekerül az országba.
WH-R540:Ha nagyon nem akarod kerülgetni az akadályokat, kátyúkat én a helyedben elgondolkodnék a Mavis Cosmic kerekein, igaz nem 16 küllõs hanem 24/28, de talán tartósabb bár ennek ellentmond, hogy a tavalyi sorozatú 535-ös kerekek a cyclo-cross-t is bírták (a tesztelésük is ezen ment) az idei 540-est pedig nemcsak könnyítették hanem a kerékfûzésben is megkapta a DuraAce szett fûzését. Az elsõ kerék teljesen radiálisan van fûzve a hátsõ pedig egyik oldal radiális a másik kereszttel, a képeken nem látszik, de volt már a kezemben csak lenthagytam a boltban (menet infóm még nincs). Mondjuk a testsúlyod is érdekes lehet ebben a témában.

A döntés joga a tiéd, de jól gondold meg, rengeteg teszt van fent a net-en csak olvasni kell. Ennyi pénzbõl ki lehet hozni egy egész pofás 9kg-os gépet.

#2835
vBalu

vBalu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 251 hozzászólás
Vegyél Dh gépet, az gyors (igaz csak hegyrõl le :) ), jól birja a ramaty utat, és még pénzed is marad fagyira!

#2836
MaNKi

MaNKi

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Szia!!

Akkor NE VEGYÉL VERSENYBICIKLIT. Mit gondolsz, egy 9kg-os canga (gondolom 16 küllös kerekekkel) kibírja a Budapesti utakat ugy hogy nem kerülgetsz? Kizárt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 400e-bõl össze tudsz rakni simán egy 9-10kg-os montit, inkább azt ajánlom.

Üdv. Remport Balázs

#2837
mexicano

mexicano

    vendég

  • fórumtag
  • 15 hozzászólás
Sziasztok!

Én ugyan még nem ültem outin, de nyártól lehetõség adódik majd lecserélni a montimat, mivel meguntam, hogy nem tudok gyorsulni ;D ;D, és ebben kérném a tanácsotokat/segítségeteket.
Mit vegyek? ;D
Építettet avagy gyárilag összerakottat?

A ráfordítandó keret max. 400e, de ebbõl má össze tok építeni 1 Giant vázas+karbonvillás+full 105ös+wh-r540es kerekes bringát. Tegyem ezt, vagy vegyek inkább 1et készen, olcsóbban?
Fõleg városban használnám, de mivel nem szeretem kerülgetni az akadályokat, ezért nem is kímélném. Pláne, hogy az utak minõsége olyan, amilyen, ezért nem ártana, ha nem kéne havonta alkatrészt cserélni.
Viszont a fent említett bringa valszeg nem arról híres, hogy ezeken az utakon jól teljesítene. Vagy tévedek?
Egyetlen kívánságom van, legyen minél könnyebb (max. 9 kg), mer ezzel a tetû fulltelós caprine-nal (kb. 13,5-14 kg) 34 fölött má kiköpöm a tüdõm. (Mongyuk a váz is kicsi rám, de ez már más tészta.)
Anyway, bármilyen tanácsnak örülnék, köszöntem Lõre is,

Szevasztok

#2838
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
A hatso termeszetesen csak egyik oldalon van radialisan fuzve. Az agy egy sima RSX. Olcso volt. Ugy gondoltam, hogy ha nem birja, akkor majd veszek egy magas peremes agyat, ami kimondottan radialis fuzeshez is van tervezve.


#2839
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 hozzászólás
ne idegelj :o :o :o a hátsó is mindkét oldalon radiálisan van fûzve? bocs de már elfelejtettem milyen agyad is van hátul /egyébként lehet hogy nem is tudtam ::)/ csak a küllõ perem szimmetrikussága miatt kérdezem. ja igen és ez az egysebességes gépen van?
én is összedobtam a kereket egy kicsit gyötörtem mondjuk olyan 3 kilót raktam bele itt a városban járdával mindennel együtt de még meg sem nyikkant. persze ez elsõ kerék. szerinted merjem a két millis küllõket kicserélni mondjuk fele-fele arányban vékonyabbra, húzottra?


#2840
Nemfáj

Nemfáj

    vendég

  • fórumtag
  • 196 hozzászólás
Ahoy Ras!

Sajnos Pcyclenek igaza van. Én sem akartam venni új kereket, de 3 defekt meggyõzött, h olcsóbb lett volna ... Azóta átfûzettem az agyakat. Mert én a ragasztott singoban nem bízom annyira, nekem esetenként fel is robbant már. És a peremes gumi tényleg jól bírja, és a súlya ugyan több, de nem sokkal. Szerintem ne vacakolj singoval, csak anyázás lesz belõle.
De én mindig Pálma Texszel v. Fixszel ragasztottam, és nem fordult le soha, pedig volt kanyar meg terhelés is (azaz nehéz vagyok). Csak kend be a felnit is + a gumit is,mert az issza a ragasztót. Legalábbis én így tettem. De kérdezz még meg okosabbakat is.

A másik téma: a Sora sett a fentiek alapján a Campa Xenonnal milyen viszonyban van? Mármint ár-érték arány és megbízhatóság szempontjából. Ugyanis nekem a Shimanonál jobban tetszik a Campagnolo, mert a váltóbowden is rejtve megy, nem meredezik ott középen. Vagy avn valamelliknek komoly hátulütõje?
Köszi.