
Ahogy olvastam a laser tünik a legnormalisabbnak ugyan a stucnija neked kicsit rövid lesz de egy-két apróságot ugyus at kell alakítani egy hasznalt bringán, hogy jó legyen.
Van egy Veszprémi kontaktom, aki elad pár biciklit, ide másolom õket:
Puch(1):Columbus SLX váz 58x57, pedál nincsen,
105-ös szett, DURE-ACE stucni 110-es,
14 sebességes, CAMPAGNOLO felnik, DT küllõk
Puch(2): CR-MO váz 55x55, 90-es stucni,
COMPAGNOLO szett, 14 sebességes, nem pozícionált,
kerékagyak régi 105-ös, DT küllõk, pedál nincs
MAVIC, WEINMANN felnik
Puch(3):501-es Reynolds váz 55x55,Shimano 600-as szett,
12 sebességes, de váltókar 7-es,
WEINMANN felnik, DT küllõk, stucni 60-as, pedál nincs
Roadtech:osztrák márkájú bicikli saját szettel,
pozícionált, 12 sebességes, 57x56 váz, stucni 80-as, pedál van
Giant:4130-as CR-MO váz 57x55,12 sebességes, Shimano váltórendszer,
stucni 85-ös, pedál van,ARAYA felnik
Dino Delloni:Shimano váltórendszer,12 sebsséges,pozícionált,
stucni 80-as,RIGIDA felnik,DT küllõk,régi 105-ös agyak,pedál van
Laser:Columbus Aelle váz 52x57,Ambrosio felnik, DT küllõk, pedál van,
14 sebességes,Shimano szett, stucni 100-as
+ 2 db Continental 25x700 c új gumit is adok.
27-35 között adja õket. Nem tudom, honnan van neki 7 biciklije, és miért adja ilyen olcsón?
182 és 90 kiló ;D ;D ;D ;D
Na jó, az utóbbin még lehet változtatni.
Szóval télen Én sem tufot használok de esõben már volt szerencsém cserélni és meg lehet úszni a dolgot tiszta kézzel, mivel: a gumit megfogod a szélén kipattintgatod a perembõl fogod a tartalék tufodat ami tiszta és felrakod a kerekedre.... homályosíts már fel hogyan javítod a tufót mondjuk összefagyott kézzel esetleg esõben? ... addig amíg nem jön mindenki után egy szervízkocsi szerelt kerekekkel.