Jelentkezz be Regisztrálj
Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
#4621
Posted 2005. June 16. - 22:44
#4622
Posted 2005. June 16. - 22:32
#4623
Posted 2005. June 16. - 21:57
vmi rugalmas mûanyagbázisú festéket próbálok szerezni
vagy krómozás
ha kisüttetem feketére olajban (szerszámgépipari eljárás) az rozsdamentessé teszi?
#4624
Posted 2005. June 16. - 21:46
próbát megér valahol.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4625
Posted 2005. June 16. - 21:44
és jó lett!
tökéletes
csak mivel lehet lefesteni/felületkezelni hogy ne rozsdásodjon?
#4626
Posted 2005. June 16. - 20:55
és ha beljebbcsavarod a pöckét? ilyen oldskúl simson fém szelepcsavaros szelepsapkával pl
gondolom az is ki lehet szedni
ki-be csavarással nincs gond, ahhoz gyártottam célszerszámot
#4627
Posted 2005. June 16. - 13:57
Hihetetlen amúgy, hogy milyen cuccai vannak az öregnek...
másnak hajtok, mások hajtanak"
#4628
Posted 2005. June 16. - 13:51
#4629
Posted 2005. June 16. - 13:49
Érthetõ volt, nem?
másnak hajtok, mások hajtanak"
#4630
Posted 2005. June 16. - 11:12
#4631
Posted 2005. June 16. - 11:10
nálam is sokszor elõfordul.
ha szar a szelep és kintebb lóg a pöcke, mint kéne, akkor elereszti rendesen. akkor nagyon hirtelen kell lecsavarni, szóval szelepfüggõ is.
és ha beljebbcsavarod a pöckét? ilyen oldskúl simson fém szelepcsavaros szelepsapkával pl
gondolom az is ki lehet szedni
#4632
Posted 2005. June 16. - 10:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4633
Posted 2005. June 15. - 13:53
ha szar a szelep és kintebb lóg a pöcke, mint kéne, akkor elereszti rendesen. akkor nagyon hirtelen kell lecsavarni, szóval szelepfüggõ is.
#4634
Posted 2005. June 15. - 11:27
én elég sokat fújtam levegõs tagot, szerintem te kevesebbet
egy rendes telópumpával talán így van ahol 2 csavar van a szelepnél
én ahogy letekertem még be volt nyomva a tüske, ergó engedte még a levegõt
#4635
Posted 2005. June 15. - 11:22
aztán amikor ujra rácsavarod, azért mutat kevesebbet, mert a pumpában 1 bar van (legköri nyomás) a tagban meg mondjuk 14, és a kettõ kiegyenlitõdik (nagyobb térfogatra oszlik el ugyanaz a nyomás) - ergo kevesebbet mutat.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4636
Posted 2005. June 15. - 08:59
Hogy a csudába lehet egy SID dual air tagon nagyobb (erõsebb, lassabb) csillapítást elérni? Most kicsit pattogós... Hiába fújok a negatív kamrába többet, mint a pozitívba...
Gondolom egyértelmû, de nincs rajta csillapítás állító tekerentyû.
ha olyan sid dual air mint nekem volt (piros, asszem 2001-2002) akkor abban nem olaj van hanem vmi hülye gáz, és az végzi a csillapítást. Nemtudom, az nekem is rohadt lassúcska volt, persze lehet vele jáccadozni, de valahogy nem volt szimpi hogy belefujok 20 bart, aztán leereszt 15re mire leveszem róla a telópumpát, aztán ugyanezt 80x hogy megtaláljam a jó kombót
viszont amit nyomkodtam, LCS mutatta, halál jó volt, az már az újabb vörzsün, szerintem más a bele!
#4637
Posted 2005. June 15. - 08:39
fújj a lehetõ legkevesebbet a negatívba, aztán a pozitívot addig fújd, amíg tökéletes lesz a beülésed.
vagy , amit rob írt - olajcsere.
#4638
Posted 2005. June 14. - 17:38
olajcsere?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4639
Posted 2005. June 14. - 13:54
Gondolom egyértelmû, de nincs rajta csillapítás állító tekerentyû.
másnak hajtok, mások hajtanak"
#4640
Posted 2005. June 13. - 23:49
itt lent Délen...
lent??????
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

Sign In
Create Account

Back to top





