A hang egylrtelmüen egy szárazan surlodó gumi tömités hangja
plan A: Tag levegőkamra és karmantyúk kenése ( ugye senki nem felejtette, hogy ezt 50 üzemóránként meg kell tenni).
plan B Hardware kit tisztitása, 5 részes kit esetén különösen a porvédő pici O gyürükre
blash: elfosta magát a rebound-lockout közti pici negyzetgyürű, igy a kar alol szökik az olaj. NEM NEM A KAR ALATT VAN A TÖMITÉS, sokan kiszedik a kart , ami egy bütyköstengely aminek a 15bar Nitrogen nyomja neki a lock out tengelyét, igy nem lehet már visszarakni csak komplett nagyszerviz utan ujra feltöltve nitroval
uff
Azóta sikeres fordulatot vett a történet. Tudom, ez nem a reklám helye, de köszönetem a K2 boltnak, ők ugyanis elvitték a tagot az itteni forgalmazóhoz, ahol átnézték. Kiderült, a házon belül vmi sorjás, úgyhogy rendeltek egy újat. Valamit még javíthattak rajta (O gyűrű talán), mert most éppen nem csicsereg semmi. Pár hét múlva remélhetőleg meg már többet nem is fog.
Úgyhogy most öröm és bódottá'