
Rst gila t5 plus TUNNING
Most csináltam!!

Rst+Photoshop mikre nem képes!!
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
NE ÍGY! NE ÍGY!
Nem csak csalásról van szó, sõt elsõsorban nem arról. Arról, hogy kímélet nélkül átgázolnak mindenki máson és ezért nincs az a befolyás amit latba ne vetnének, nincs az az erkölcs és sportszerûség amit lábbal ne tipornának. De nézzük csak az utóbbi néhány évet.
- 1996: A Ferrari fenyegetõzik, hogy ha nem lesznek VB-k, kiszállnak az F1-bõl. Ekkor még sokan legyintenek, hogy na és akkor mi van, de nézzük csak tovább.
- 1997: Schumacher megpróbálja kilökni Villeneuve-öt, a büntetése nevetséges.
- 1998: A McLaren fékrendszere a FIA állásfoglalása szerint legális. Néhány versenyen nagy elõnnyel nyernek a Ferrari elõtt, erre a fékrendszert betiltják.
- 1999: A Ferrarit diszkvalifikálják Sepangban. Ecclestone egybõl kijelenti, hogy a VB-nek Suzukában kell eldõlnie. A Ferrarit felmentik. (Nemrégen hogy is volt ez a BAR-ral? A FIA óvta meg a stewardok felmentõ határozatát...)
- Irvine hajszálra áll a VB-címtõl. Jean Todt kijelenti, hogy õ Schumacherrel akar VB-t nyerni. (Ennyit a csapathoz való hûségrõl.)
- Mellesleg Irvine azért nem lehetett VB, mert az évad elején, amikor még semmi nem volt lejátszva, pontot engedett át Schumachernek.
- 2000: Barrichello az évad egyik legjobb futamán zseniális vezetéssel gyõz és megmenti Schumachert attól hogy elveszítse a vezetõ helyét, sõt õ maga is egész jó helyre kerül a bajnokságban. A McLaren pilótái, Coulthard és Hakkinen a vállukra emelik a dobogón, mindenki gratulál neki. Luca di Montezemelo így nyilatkozik: "Aki azt hiszi, hogy Rubens megnyerheti a VB-t, az rossz csatornán nézi a TV-t." Sportszerûség...
- 2001: Schumacher és Coulthard holtversenyben állnak az élen az imolai futam után, ekkor engedélyezik a TC-t és a McLarenek sorra rohadnak le a pályán. Ausztriára Schumacher verhetetlen lesz. A versenyt Coulthard nyeri, az utolsó körben Barrichello félrehúzódik Schumacher elõl. Botrány.
- 2002: A Ferrari autója verhetetlen. Éppen Ausztriában mégis ugyanez ismétlõdik meg, ezúttal az 1-2 helyen. A Ferrari büntetése még csak jelképesnek sem mondható.
- Montoya és Schumacher Sepangban ütköznek. Montoya 10 mp büntetést kap, bár még Schumacher szerint sem vétkes.
- 2003: A Ferrari Bridgestone abroncsainak nyáron esélye sincs a Michelinek ellen, Alonso a Hungaroringen lekörözi Schumachert. A Ferrari ekkor balhét csinál, új szabályértelmezést csikar ki és azzal vádolja a michelineseket, hogy a gumik szabálytalanok és csalással szereztek elõnyt, holott Alonso gumijai még az újraértelmezett szabályoknak is megfelelnek. A Ferrari ezek után úgy nyilatkozik, hogy ha övék lesz a VB-cím, akkor nem óvják meg az eddigi futamokat, ha viszont a pályán vesztenek, akkor óvni fognak. Ebbõl az epizódból látszik legjobban, hogy mennyire szereti a Ferrari a tiszta versenyt: ha õk gyõznek, akkor nincs kifogásuk a csalás ellen?
- Schumachert a pályamunkások tolják vissza a pályára. Ugyanebben az évben Barrichellot, 2004-ben Alonsót nem tolják vissza hasonló helyzetben.
- Montoya az USA-ban Barrichellóval ütközik. A helyzet gyakorlatilag ugyanaz, mint tavaly Sepangban, csak fordítva. Ám most is Montoya kap büntetést, és ezzel elveszti esélyét a VB-címre.
NE ÍGY! NE ÍGY!
Vole: a lányra vagy Rossira gondolsz?
NE ÍGY! NE ÍGY!
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
RAUH-Welt
B E G R I F F
NE ÍGY! NE ÍGY!
NE ÍGY! NE ÍGY!