nemtom..
3ajtóst szeretnék, mert az kult
de az citroen
ez meg egy 1.9PDTDi
4 helyett 3 hengerrel
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Indította
Lord_Leslie
, 2004. október 01. 18:49
#1901
Írta 2005. szeptember 19. - 15:07

Amit beirtal, en arra irtam. 1.9pdtdi az jo. Csippelve a fogyija is jobb lesz es a menettulajdonsagai is.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1902
Írta 2005. szeptember 19. - 15:04

nemtom..
3ajtóst szeretnék, mert az kult
de az citroen
ez meg egy 1.9PDTDi
4 helyett 3 hengerrel
3ajtóst szeretnék, mert az kult
de az citroen
ez meg egy 1.9PDTDi
4 helyett 3 hengerrel
#1903
Írta 2005. szeptember 19. - 15:03

Ez mind oke. Es sokak alma egy ilyen fogyasztas. De amilyen kibaxott hangja van egy kis dizelnek, raadasul also katgoriaban a szigeteles se egetvero es ehhez parosul a 3 henger is. Szoval a hangja funyiro like. Es attol ki lehet azert keszulni. Meg persze a 13s 0-100 is csak turaztatva jon ki, szoval evek alatt gyorsul fel barmennyire is. Kollegam C3-asa ugyanez. 1.4 tade, nem eszik, nem megy es gusztustalan a hangja,
3 henger 1.4 liter
pumpe-dûze turbódízel tádé
amúgy meg hova a viharba rohanjak?
ha megcsippelem, otthagyja a mûanyag imprezát is, mert nem bírja elhúzni a benzinkutat:)
adatai alapján ahhoz képest hogy dízel.. olyan mint egy 8 szelepes benyás, persze nagyobb nyomatékkal
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1904
Írta 2005. szeptember 19. - 15:02

hiddel pont befér a mély
és ennyi:D
minek több
ha kell a hely akkor kikapod, oszt jóvan.
és ennyi:D
minek több
ha kell a hely akkor kikapod, oszt jóvan.
#1905
Írta 2005. szeptember 19. - 15:01

viszont a csomagtartó ...
keservesen kicsi
elfér benne egy csomag zsepi azt csá
nemtom milesz a hifivel így...
keservesen kicsi
elfér benne egy csomag zsepi azt csá
nemtom milesz a hifivel így...
#1906
Írta 2005. szeptember 19. - 15:00

#1907
Írta 2005. szeptember 19. - 14:59

3 henger 1.4 liter
pumpe-dûze turbódízel tádé
amúgy meg hova a viharba rohanjak?
ha megcsippelem, otthagyja a mûanyag imprezát is, mert nem bírja elhúzni a benzinkutat:)
adatai alapján ahhoz képest hogy dízel.. olyan mint egy 8 szelepes benyás, persze nagyobb nyomatékkal
pumpe-dûze turbódízel tádé
amúgy meg hova a viharba rohanjak?
ha megcsippelem, otthagyja a mûanyag imprezát is, mert nem bírja elhúzni a benzinkutat:)
adatai alapján ahhoz képest hogy dízel.. olyan mint egy 8 szelepes benyás, persze nagyobb nyomatékkal
#1908
Írta 2005. szeptember 19. - 14:56

akkora motorral!
:-)
5,7 annyira nemrossz
:-)
5,7 annyira nemrossz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1909
Írta 2005. szeptember 19. - 14:53

Mûszaki adatok
Lökettérfogat: 1422 cm3
Furat/löket: 79.5/95.5 mm
Max teljesítmény: 75 LE, 55 kW (4000 f/perc)
Max forgatónyomaték: 195 Nm (2200 f/perc)
Üres tömeg: 1034 kg
Csomagtér térfogata: 245 l (ISO 3832 szerint)
Max sebesség: 170 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h: 12.9 s
Üzemanyag-fogyasztás a 93/116/EK szabvány szerint:
város: 5.7 l/100 km
országút: 3.6 l/100 km
átlag 4.4 l/100 km
annyit eszik mint egy robogó
http://totalcar.hu/tesztek/polotdi/
Lökettérfogat: 1422 cm3
Furat/löket: 79.5/95.5 mm
Max teljesítmény: 75 LE, 55 kW (4000 f/perc)
Max forgatónyomaték: 195 Nm (2200 f/perc)
Üres tömeg: 1034 kg
Csomagtér térfogata: 245 l (ISO 3832 szerint)
Max sebesség: 170 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h: 12.9 s
Üzemanyag-fogyasztás a 93/116/EK szabvány szerint:
város: 5.7 l/100 km
országút: 3.6 l/100 km
átlag 4.4 l/100 km
annyit eszik mint egy robogó

http://totalcar.hu/tesztek/polotdi/
#1910
Írta 2005. szeptember 19. - 14:53

azert kicsit sok az
az ap racing kinal ah joltom ~1misi korul fekszettet.
akinek kell az ugyis megveszi mert massal csak sziv!
az ilyen autok amugyis eszik a feket is.
az ap racing kinal ah joltom ~1misi korul fekszettet.
akinek kell az ugyis megveszi mert massal csak sziv!
az ilyen autok amugyis eszik a feket is.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1911
Írta 2005. szeptember 19. - 14:48

ha azt nézed hogy 2 milláér autót kapsz akkor nemaz.
ami benyás az fél milkával olcsóbb
de a dízel jobb sokkal
(ugye el lehet számoltatni, mittomén 300ér a dízelt, amit 200ér veszek kamionostól)
ami benyás az fél milkával olcsóbb
de a dízel jobb sokkal
(ugye el lehet számoltatni, mittomén 300ér a dízelt, amit 200ér veszek kamionostól)
#1912
Írta 2005. szeptember 19. - 14:44

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1913
Írta 2005. szeptember 19. - 11:19

lor, majd linkeld, ha tudod!
zolcsi, jaja, ez szép! akkora mint az enyém:-D
lor: pontosan erre gondoltam.
ott a lap, de funkciója nem nagyon van,mert anélkül is csak olyan irányba tud mozogni a kar, hisz ott vannak a sebességek. ezzel csak kisérik a váltókart, így megoldva hogy ha van is holtjáték, de érzõdjön (illetve ha gyorsan vált vki ne csoffassza bele 2 sebesség közé még véletlenül sem izomból(lehetetlen amúgyis, de erölködve benyomni az 1-2 és a 3as közé tuti nem egy jó érzés)
zolle, jaja. de azért egy picit kisebb holtjáték kéne:-D
mert ez így nemtecc:-(
mondjuk aki megszokta a szar váltókat, annak megy.. neked is, havernak az 1.1es 4ütemü trabi után, de a szerelõknek, meg még akik beleülnek ugye friss, nemfriss jogsival, de miller autókat vezetve, na szal azután, hát azok nagyon bukták:-D
el sem tudnak indulni.
zolcsi, jaja, ez szép! akkora mint az enyém:-D
lor: pontosan erre gondoltam.
ott a lap, de funkciója nem nagyon van,mert anélkül is csak olyan irányba tud mozogni a kar, hisz ott vannak a sebességek. ezzel csak kisérik a váltókart, így megoldva hogy ha van is holtjáték, de érzõdjön (illetve ha gyorsan vált vki ne csoffassza bele 2 sebesség közé még véletlenül sem izomból(lehetetlen amúgyis, de erölködve benyomni az 1-2 és a 3as közé tuti nem egy jó érzés)
zolle, jaja. de azért egy picit kisebb holtjáték kéne:-D
mert ez így nemtecc:-(
mondjuk aki megszokta a szar váltókat, annak megy.. neked is, havernak az 1.1es 4ütemü trabi után, de a szerelõknek, meg még akik beleülnek ugye friss, nemfriss jogsival, de miller autókat vezetve, na szal azután, hát azok nagyon bukták:-D
el sem tudnak indulni.
#1914
Írta 2005. szeptember 19. - 09:05

nemtom mibaj azzal a váltóval
sztem teljesen hibátlan
legalább lehet vele gyorsan váltani, nem csak pöcögtetni mint a mûanyag autókon...
thez: ilyet e
1.4 PD TDi Polo 6n2
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
sztem teljesen hibátlan
legalább lehet vele gyorsan váltani, nem csak pöcögtetni mint a mûanyag autókon...
thez: ilyet e
1.4 PD TDi Polo 6n2
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
#1915
Írta 2005. szeptember 19. - 00:04

en azert csodalkoztam
elvileg az ott nem csinal semmit
mert atlagban ott egy kis harang van
csak a kraftosabb verdakban raknak oda ilyen szep lemezt, hogy lassa az ember
ami alul van az inkabb rudazat
legalabbis en annak hivnam.
noh felvettem wrc-t
elvileg az ott nem csinal semmit
mert atlagban ott egy kis harang van
csak a kraftosabb verdakban raknak oda ilyen szep lemezt, hogy lassa az ember
ami alul van az inkabb rudazat
legalabbis en annak hivnam.
noh felvettem wrc-t
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1916
Írta 2005. szeptember 18. - 23:32

jaja, de a lemeznek végülis 0 funkciója van ha jól sejtem.vagy nem. áááá
lehet az hiányzik.
vagy lehet ez hiányzik az enyémrõl, és ezért bólogat kicsit
majd kiderítem:-D
lehet az hiányzik.
vagy lehet ez hiányzik az enyémrõl, és ezért bólogat kicsit
majd kiderítem:-D
#1917
Írta 2005. szeptember 18. - 23:28

sport verdakon van ott egy szep kimart lemez. :-)
jah ott van egy gombcsuklo es utana van egy par (~4-5) elembol allo mechanizmus
ugy tologatja dolgokat.
@rob majd lehet felkereslek miatta! :-)
jah ott van egy gombcsuklo es utana van egy par (~4-5) elembol allo mechanizmus
ugy tologatja dolgokat.
@rob majd lehet felkereslek miatta! :-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1918
Írta 2005. szeptember 18. - 23:24

csakhogy:-D
az max a játékautókon olyan kimart lemez...
gyakorlatilag ...
felülrõl úgy néz ki hogy bebújok a szoknya alá(finom, fiatal csajoknál ez hibátlan dolog, bármikor:-D) na szal szoknya alatt van egy gömb, amiben mozog minden irányba a váltókar.... alulról még nem néztem meg, de sztem a rudazat mozgása adja meg az 5/6 sebsséget, azt a |-|-| mozgást...
de majd befexem a kocsi alá!
az max a játékautókon olyan kimart lemez...
gyakorlatilag ...
felülrõl úgy néz ki hogy bebújok a szoknya alá(finom, fiatal csajoknál ez hibátlan dolog, bármikor:-D) na szal szoknya alatt van egy gömb, amiben mozog minden irányba a váltókar.... alulról még nem néztem meg, de sztem a rudazat mozgása adja meg az 5/6 sebsséget, azt a |-|-| mozgást...
de majd befexem a kocsi alá!
#1919
Írta 2005. szeptember 18. - 23:21

es azt a bazt hogy hijjak amiben a valtokar rohangal
(en azt hittem azt hivjak kulisszanak)
(en azt hittem azt hivjak kulisszanak)
#1920
Írta 2005. szeptember 18. - 23:15

:-D
kulissza itt a váltó alját jelenti
mármint mûanyag cuccok, méghozzá egy zsáknyi, amit be kell puzzle-zni a helyére.
hatalmas gömb, a váltóboton, kisebb perselyek, és hasonló idiótaságok...(ez megéri ezt)
és lehet akkor menni fog rendesen a váltóóóóó:-D
utána rudazat csere ha nem jó, majd ha az sem, akkor egy új váltóblokk.
idõ és pénz kérdése!
kulissza itt a váltó alját jelenti
mármint mûanyag cuccok, méghozzá egy zsáknyi, amit be kell puzzle-zni a helyére.
hatalmas gömb, a váltóboton, kisebb perselyek, és hasonló idiótaságok...(ez megéri ezt)
és lehet akkor menni fog rendesen a váltóóóóó:-D
utána rudazat csere ha nem jó, majd ha az sem, akkor egy új váltóblokk.
idõ és pénz kérdése!