Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Indította
Lord_Leslie
, 2004. október 01. 18:49
#4241
Írta 2005. január 25. - 16:36

Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4242
Írta 2005. január 25. - 16:34

http://www.hasznalta...creenwidth=1024
saccperkábé mennyit fogyaszthat egy ilyen?
ezt meg csak mert széép meg ez a hátterem:
http://www.seriouswh...back-Cammer.htm
saccperkábé mennyit fogyaszthat egy ilyen?
ezt meg csak mert széép meg ez a hátterem:

http://www.seriouswh...back-Cammer.htm
Autist Team:)
#4243
Írta 2005. január 25. - 15:28

téli gumi nyáron azért kevésbé stabil, mert magasabb a mintázata és nagyon puha.
amúgy érdemes a www.adac.de -n lévõ gumiteszteket nézni, mert nagy különbségek vannak.
aztán megnézed melyik végzett elõkelõ helyen és azok közül melyik olcsó.
négyévszakos meg tényleg nem jó igazán sehova, mert télen sem tapad olyan jól, meg nyáron jobban kopik, növeli a fogyasztást, ilyenek....
amúgy érdemes a www.adac.de -n lévõ gumiteszteket nézni, mert nagy különbségek vannak.

aztán megnézed melyik végzett elõkelõ helyen és azok közül melyik olcsó.
négyévszakos meg tényleg nem jó igazán sehova, mert télen sem tapad olyan jól, meg nyáron jobban kopik, növeli a fogyasztást, ilyenek....
Autist Team:)
#4244
Írta 2005. január 25. - 12:41

#4245
Írta 2005. január 25. - 12:33

ajtóval elõre...:-)
én ezt a csúsztatást nyárival csináltam pár napja, csak nekem az egész autó mászott kifelé a kanyarból:-)
mit tudsz olcsóbban, és mennyiért?:-)
vagy privi?
én ezt a csúsztatást nyárival csináltam pár napja, csak nekem az egész autó mászott kifelé a kanyarból:-)
mit tudsz olcsóbban, és mennyiért?:-)
vagy privi?
#4246
Írta 2005. január 25. - 12:24

Nekem az jött be a Fordra,hogy elõre húzóra jófajta téli (Michelin) hátra négyévszakos...így mindig a hátulja kezd el elõször csúszni...olyat lehetett vele kanyarodni a lágymányosira fölfelé, hogy az oldalablakra kellett volna az ablaktörlõ
Viszont,ha csak vezetni akarsz,akkor jobbfajta téli...ha valakinek olcsóbban kell,akkor tudok:D

Viszont,ha csak vezetni akarsz,akkor jobbfajta téli...ha valakinek olcsóbban kell,akkor tudok:D
#4247
Írta 2005. január 25. - 12:19

Ja, tényleg érdemes téli gumikat venni. Az astrán van és mindenhova azzal megyünk, ami messzebb van. A fordon nincs és az tényleg csak városi, meg bevásárlós, de volt már kellemetlen szitum vele... A négy évszakos gumi meg egy kalap sz@r... Az nyáron sem jó, meg télen sem jó... Akkor meg minek?!?!?!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4248
Írta 2005. január 25. - 10:49

lesz is, csak februártól dolgozom.
akkor meglesz a pénz, megy hátra is, ill rendes nyári garnitúra is jön.
addig meg ésszel megyek:-)
kléber-t vettem, bár most a mislen is tök olcsó volt...
remélem jó lesz ez!:-)
akkor meglesz a pénz, megy hátra is, ill rendes nyári garnitúra is jön.
addig meg ésszel megyek:-)
kléber-t vettem, bár most a mislen is tök olcsó volt...
remélem jó lesz ez!:-)
#4249
Írta 2005. január 25. - 10:43

téligumi: hihetetlen különbeségek vannak: a nõvérem kocsiján noname téli gumik vannak, csúszkáltam is velük, apámén vredestein, na az fasza!! igaz, hogy drága, de az egyik legjobb szerintem.
a téligumik az anyagkülönbésgen felül még abban is különbeöznek, hogy több bennük a kis "repedésszerû rés"(a mintában), ezáltal jobban tud "kapaszkodni",valamint nyáron szerintem nemcsak jobban kopnak, hanem nem is lesz annyira stabil a kocsi..szvsz(ezt azért nem tudnám tudományosan bebizonyítani..
)
a mindenes gumik meg szerintem olyanok, mint a mindenes teló/bicó...itt is kompromisszumok vannak...nem az igazi...
amíg volt kocsim, én vettem elõre 2 jó téligumit, hátul semislic, ha ügyi vagy, nem kesz baj. DE AJÁNLATOS 4-ET VENNI!!!
a téligumik az anyagkülönbésgen felül még abban is különbeöznek, hogy több bennük a kis "repedésszerû rés"(a mintában), ezáltal jobban tud "kapaszkodni",valamint nyáron szerintem nemcsak jobban kopnak, hanem nem is lesz annyira stabil a kocsi..szvsz(ezt azért nem tudnám tudományosan bebizonyítani..

a mindenes gumik meg szerintem olyanok, mint a mindenes teló/bicó...itt is kompromisszumok vannak...nem az igazi...
amíg volt kocsim, én vettem elõre 2 jó téligumit, hátul semislic, ha ügyi vagy, nem kesz baj. DE AJÁNLATOS 4-ET VENNI!!!
Van állásom...:bananadan
#4250
Írta 2005. január 25. - 01:04

ha jól tudom télen inkább a keskenyebb gumikat illik elõnyben részesíteni.
amúgy meg ~egyformákat
vagy hátra a nagyobbat
szerintem.
amúgy meg ~egyformákat
vagy hátra a nagyobbat
szerintem.
#4251
Írta 2005. január 25. - 01:03

Szélesebb guminál jobb az úttartás, jobban fekszik az úton, viszont minimálisan, de többet fogyaszt, illetve minél szélesebb a gumi, annál nehezebben gyorsulsz vele, azonban fékezésnél nagyobb felületen érintkezik az aszfalttal, tehát akkor jobb.
Kicsit úgy kell ezt elképzelni, mint bringánál, amikor kicsit laposabb a kerék! (nehezebb tekerni, stb.)
Más: téli gumi-nyári gumi-----> ég és föld ------> Makó és Jeruzsálem
Téli gumi puhább anyagból készül, illetve ritkább a mintázata!
Téli gumi nem csak a meghajtott kerékre kell, hiszen havas, jeges, fagyott úton könnyen kicsúszhat a kocsi segge, amit egy jobb téli gumi oldaltapadása megakadályozhat!
Viszont hiába van téli gumid, télen és esõben óvatosan kell vezetni!
De ha 100-zal rámész a tükörjégre, akkor már mindegy milyen gumi van a kocsin! hacsak nem szöges wrc gumik!
Kicsit úgy kell ezt elképzelni, mint bringánál, amikor kicsit laposabb a kerék! (nehezebb tekerni, stb.)
Más: téli gumi-nyári gumi-----> ég és föld ------> Makó és Jeruzsálem
Téli gumi puhább anyagból készül, illetve ritkább a mintázata!
Téli gumi nem csak a meghajtott kerékre kell, hiszen havas, jeges, fagyott úton könnyen kicsúszhat a kocsi segge, amit egy jobb téli gumi oldaltapadása megakadályozhat!
Viszont hiába van téli gumid, télen és esõben óvatosan kell vezetni!
De ha 100-zal rámész a tükörjégre, akkor már mindegy milyen gumi van a kocsin! hacsak nem szöges wrc gumik!
#4252
Írta 2005. január 25. - 00:45

Kocsinál mennyire számít, hogy széles-e a gumi? Egy ismerõssel most voltunk gumisnál, egy skoda 120-ason cseréltünk külsõt. Ált. hátul láthatóan szélesebb gumik vannak a felnin, mint elöl ezen a típuson, de most feldobtak valami mislent a régi matador után, és olyan hülyén néz ki... de kanyarodásnál/fékezésnél/akárminél számít ez?
http://kep.tar.hu/fuckbkv <frissítve: márc. 5> <Sportkiállítás képek is vannak>
#4253
Írta 2005. január 24. - 23:48

gugliban kerestem, igen.
egy ajánlatot, árat, akármit. pl mint a www.gumibolt.hu ... ilyen oldalon legyen fent.
egy ajánlatot, árat, akármit. pl mint a www.gumibolt.hu ... ilyen oldalon legyen fent.
#4254
Írta 2005. január 24. - 23:47

#4255
Írta 2005. január 24. - 23:46

linkelsz egyet?
kiváncsi vagyok:)
csak mert full ellentétes a 2 fajta gumi felépítése, anyaga, mintázata.
ezt csak egymás rovására keverhetik
tehát akkor gyorsan fog kopni nyáron, és nem fog tapadni télen....
kiváncsi vagyok:)
csak mert full ellentétes a 2 fajta gumi felépítése, anyaga, mintázata.
ezt csak egymás rovására keverhetik
tehát akkor gyorsan fog kopni nyáron, és nem fog tapadni télen....
#4256
Írta 2005. január 24. - 23:43

4évszakos gumi létezik, anyám a cherry-n olyanokat használt mindig, de amennyit közlekedik télen..
#4257
Írta 2005. január 24. - 23:42

azt tudom hogy a nyári csuszik jól, meg is tréfált rendesen reggel.
a télire(reggel rakattam fel, de még csak elõre) még nem volt lehetõségem kipróbálni, de ezzel is csúszott kicsit...
és a négy évszakos gumik?
én még csak hallottam róluk, gumis is aszonta nem létezik, de ha nagyon olyat akarok, akkor ad nekem....
vazze, drága móka ez az autó:-(
a télire(reggel rakattam fel, de még csak elõre) még nem volt lehetõségem kipróbálni, de ezzel is csúszott kicsit...
és a négy évszakos gumik?
én még csak hallottam róluk, gumis is aszonta nem létezik, de ha nagyon olyat akarok, akkor ad nekem....
vazze, drága móka ez az autó:-(
#4258
Írta 2005. január 24. - 23:37

téli gumi KELL. mert az jó. és csak a hajtott kerékre rakni szerintem hülyeség. erre sajnos áldozni kell. nekünk a p106-on nincs, mert városi autó, és anya hajtja, elég keveset, lassan, nem nagy forgalomban, stb. Szal arra még nem lett véve. de idõvel lesz. az astrán meg van, és ha az egyikbõl átülsz a másikba, eléggé észre tudod venni a különbséget...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4259
Írta 2005. január 24. - 23:32

mutatós hullaszállító ez a vw is... :-)
hippibusz kéne!
más:
téligumi tényleg számít vmit? mármint... furán kérdezek, de könnyen adhat hamis biztonságérzetet.
ésszel vezetés mellett érdemes a nem kormányzott/nem meghajtott kerékre is rakni?
hippibusz kéne!
más:
téligumi tényleg számít vmit? mármint... furán kérdezek, de könnyen adhat hamis biztonságérzetet.
ésszel vezetés mellett érdemes a nem kormányzott/nem meghajtott kerékre is rakni?
#4260
Írta 2005. január 24. - 23:20

http://www.carstylin...=215&pic_num=35
Ezzel még lógtam... Nem a legmegfelelõbb, de valahogy ma nem találtam szép transportert... Viszont annál több WRX STI-t... De nem akartam megduplázni az oldalak számát némi subaru linkekkel...
:D:D A volga meg ütõs... Az amolyan "hármas"...
Mármint három hulla fér a acsomagtartóba...
Ez meg a bringás verzió: http://www.carstylin...=215&pic_num=42
Ezzel még lógtam... Nem a legmegfelelõbb, de valahogy ma nem találtam szép transportert... Viszont annál több WRX STI-t... De nem akartam megduplázni az oldalak számát némi subaru linkekkel...


Ez meg a bringás verzió: http://www.carstylin...=215&pic_num=42
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.