Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Started by
Lord_Leslie
, 2004. October 01. 18:49
#361
Posted 2005. December 30. - 00:49

bocs, ezt nem értem.
mindenféle dobot (1, max 2 nem elég egy kocsira? :-P), és mire dob rá egy rakással?
és hogy ki járatja üvegen, mi köze ahhoz, hogy mi a motornak a jó?
..manapság meg már szerintem tök hülyeség arról beszélni, hogy mi japán márka meg mi amcsi, európai.... az alkatrészekhez nemzetközi beszállítók vannak, egyik része itt, másik ott készül, és kinézetre is egyre inkább összemosódnak... (pl peugeot 607, nézd meg az elsõ lámpáját, valaha az egyik legtipikusabb japán jellemzõ volt)
mindenféle dobot (1, max 2 nem elég egy kocsira? :-P), és mire dob rá egy rakással?
és hogy ki járatja üvegen, mi köze ahhoz, hogy mi a motornak a jó?
..manapság meg már szerintem tök hülyeség arról beszélni, hogy mi japán márka meg mi amcsi, európai.... az alkatrészekhez nemzetközi beszállítók vannak, egyik része itt, másik ott készül, és kinézetre is egyre inkább összemosódnak... (pl peugeot 607, nézd meg az elsõ lámpáját, valaha az egyik legtipikusabb japán jellemzõ volt)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#362
Posted 2005. December 29. - 23:43

bruce:) mondjuk abban igazad van, aki tiltásonpörgeti az ált rárakja a mindenféle genyó sport dobot, ami rádob egy rakással.
#363
Posted 2005. December 29. - 23:39

golf 2 gti max 7000
de biztosan nem nekem van igazam...
azt nemtom bütyköltek-e rajta , autószerelõé volt
a bmw-bõl is kilett szedve elsõ nap a mechanikus fordulatszámszabályzó
de biztosan nem nekem van igazam...
azt nemtom bütyköltek-e rajta , autószerelõé volt
a bmw-bõl is kilett szedve elsõ nap a mechanikus fordulatszámszabályzó
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#364
Posted 2005. December 29. - 23:39

#365
Posted 2005. December 29. - 23:38

4 toyotánk volt, a korábbiakra nem emlékszem, de a mostani 6,5e körül max.autók max7 e-t pörögnek, míg a japók meg bõven effölé mennek,és a nyomatékot is akár 8körül adják...
subaruk korábban 8, most már 7E max fordulat (ha jól emlékszem pontosan)
..és akkor azt mondod, hogy 8e körül adják le a max nyomatékot..
megbocsáss, ez hülyeség, és az az érzésem, hogy nem is tudod mirõl beszélsz, ezek csak olyan berögzõdött izé az agyadban.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#366
Posted 2005. December 29. - 23:38

a hondák 6500nél tiltanak...
legalábbis az 1.4 és 2 lityós benzines tuti
mondjuk amirõl beszélgettek, ott még nem igen volt tiltás
legalábbis az 1.4 és 2 lityós benzines tuti
mondjuk amirõl beszélgettek, ott még nem igen volt tiltás

#367
Posted 2005. December 29. - 23:35

2-esben 130 5ezres fordulatnál?
és 5-ösben mikor van? mach 3-nál?
és még mindíg inkább egy 10 éves honda mint egy 10 éves golf, de neked magyarázzam?
és 5-ösben mikor van? mach 3-nál?
és még mindíg inkább egy 10 éves honda mint egy 10 éves golf, de neked magyarázzam?

#368
Posted 2005. December 29. - 23:32

jaj elfelejtettem, hogy vw az isten
a japán meg csak úgy jó
nem. pusztán az európai(vw mindenképp) autók max7 e-t pörögnek, míg a japók meg bõven effölé mennek,és a nyomatékot is akár 8körül adják...
szal egy 5 ezres minden csak nem üveghang.
sorry, ezvan.
#369
Posted 2005. December 29. - 23:29

modositottam inkább......
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#370
Posted 2005. December 29. - 23:28

#371
Posted 2005. December 29. - 23:27

sala mondta, oszd el 2vel 
G2 GTi-nek valahol 200 körül volt a vége
és az se váltja meg a világot, a 136 lóerejével
(piros feliratos katalizátor nélküli 16v, a kék feliratos katalizátoros 16v gyengébb egy 10 lóval cca)

G2 GTi-nek valahol 200 körül volt a vége
és az se váltja meg a világot, a 136 lóerejével
(piros feliratos katalizátor nélküli 16v, a kék feliratos katalizátoros 16v gyengébb egy 10 lóval cca)
#372
Posted 2005. December 29. - 23:27

eskü
friss jogsival megkaptam hogy ugorjak el kenyérért. Persze egész délután autoztam
friss jogsival megkaptam hogy ugorjak el kenyérért. Persze egész délután autoztam

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#373
Posted 2005. December 29. - 23:22

ha egy motort ugy terveztek, hogy porogjon akkor annak porognie kell.
bar a 2 ben 130 azert durva szertem meg egy porgos geptol is.
bar a 2 ben 130 azert durva szertem meg egy porgos geptol is.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#374
Posted 2005. December 29. - 23:22

#375
Posted 2005. December 29. - 23:20

#376
Posted 2005. December 29. - 23:12

és új értelmet nyert az üveghang fogalma
persze nem véletlenül tiltanak le mostanában az autók.

#377
Posted 2005. December 29. - 23:11

golf 2 gti 2ben 130
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#378
Posted 2005. December 29. - 22:58

#379
Posted 2005. December 29. - 22:48

70nél váltott egyet ez az s3, és 130 felé is megugrott a masiiina.
de az sem rossz azért:)
volt felén is egy, de az vmi mókás rövid vacak benyás váltóval ment, mert kb kigyorsulásnál 100nál már 3asban volt.. azt elfelejtette tuningolni
de az sem rossz azért:)
volt felén is egy, de az vmi mókás rövid vacak benyás váltóval ment, mert kb kigyorsulásnál 100nál már 3asban volt.. azt elfelejtette tuningolni
#380
Posted 2005. December 29. - 22:17

0-100 tartomanyt megussza valtas nelkul
(vagy csak egyet kell nemtom)
nekem igy remlik
majd ujra megcsekkolom ha lesz idom.
(vagy csak egyet kell nemtom)
nekem igy remlik
majd ujra megcsekkolom ha lesz idom.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...