Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#3601
Írta 2005. február 27. - 11:20

#3602
Írta 2005. február 27. - 11:03


Újonnan én se vennék Alfát, drágák és pár év alatt horribilis összeget veszít az értékébõl.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3603
Írta 2005. február 27. - 10:56

bennem még a régi beidegzõdés él. csak alfát vennék olaszban. deazt nagyon
endroo: nem kicsi az egykettes akkora kasztninak?
Én is vennék alfát, de állati drága annyit viszont nem ér. A 147 1,6TS-t még az 1,6 stilo is megeszi (forrás: Vdani!!!)

Kicsinek kicsi (80 Le), de ahhoz képest meglepõen dinamikusan mozgatja az 1,2 tonnát. Bár tény, hogy nagyon megérzi, ha már 2-en beleülnek. Tipikusan a keveset eszik de legalább nem megy kategória.
iljics: vmit félreértettél, most is gázosak az elektronikában. Sajna még mindíg nem sikerült megoldani, hogy minden csatlakozó csatlakozzon. Ha viszont egyszer rájössz, hogy pl. mitõl villog az Airbag failure és rendesen összedugod az érintkezõt, onnantól az jó egy életen át.
#3604
Írta 2005. február 26. - 23:04

Nincs,nincs! Ráköltött a tulaj fél millát tuningra, majd 50es tempóval furikázott vele. A fordulatszámmérõ sosem volt 3000felett! LOL:)
#3605
Írta 2005. február 26. - 23:01

nekem nem tecc:-/
kis nyomi autó

akkómá inkább golf II gti, az ezerszer jobban tecc
#3606
Írta 2005. február 26. - 22:58

http://www.hasznalta...creenwidth=1024
bár a frissen lakatolva nem hangzik jól

http://www.hasznalta...creenwidth=1024
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3607
Írta 2005. február 26. - 19:28

bennem még a régi beidegzõdés él. csak alfát vennék olaszban. deazt nagyon
Én nem mondtam, hogy Fiat, csak azt, hogy olasz !

Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3608
Írta 2005. február 26. - 19:24


endroo: nem kicsi az egykettes akkora kasztninak?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3609
Írta 2005. február 26. - 18:29

Te is abban erõsítettél meg, hogy az újabb olasz autók már nem annyira gázosak elektronikában !
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3610
Írta 2005. február 26. - 16:22

#3611
Írta 2005. február 26. - 16:21

fiat-opel (inkább GM) pedig pont most válik, eddig voltak kooperálásban

És itt (is) van róla bõvebben szó.
#3612
Írta 2005. február 26. - 16:09

Egyébként a Fiat-Suzuki semmit nem fog alkotni, mert a Fiat-Opel fúziónálásról van nagyban szó mostanában!
#3613
Írta 2005. február 26. - 16:08

és a ma hajnali teljesítményükbõl itélve vannak itt még reménységek (fluxus stb)
egyébkéntis tudod, hogy már felnõtt
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#3614
Írta 2005. február 26. - 15:38


Ja és ha kötözködsz idehívom Danit, hogy tartson nektek élménybeszámolót.

#3615
Írta 2005. február 26. - 14:57

punto: ez egy tengerimalac
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#3616
Írta 2005. február 26. - 14:34

iljics:
- ~15 éves/190e km fiat ritmo 1,7D (140eFt) szarrá volt rohadva és télen becsapott a hó a hátsó ülésre. egyszer költöttem rá 600 forintot, amikor újra tekercselték a generátort mert már annyira nem töltött, hogy az ablaktörlõ sem mûködött. viszont amig volt benne gázolaj addig ment és télen se kellet parázni, hogy beindul-e (1,5 évig volt meg utána drágábban adtam el)
- nouveau 0 km fiat punto 1,2 fapad (2 millió) gariban ki kellett cseréltetni az ablaktörlõ motort mert egyszerre spriccelte az elsõ és hátsó ablakot ezen kívül 20 erres szervizek (3,5 évesen számították be a következõbe)
- nouveau 0 km fiat stilo 1,2 16V actual (3,2 millió) ezzel a felszereltséggel (ABS+EBD, digit klíma, 6 lufi, gyári zene-ami már nincs benne + a szokásos elektromos kütyük) ez volt a legolcsóbb + a legnagyobb és még tetszik is az tetszik benne igazán, hogy rengeteg praktikus trükköt tud. gariban cserélték a digit klíma vezérlését + valszeg nyáron kell valamit variálni a kormánymûvel szintén gariban. állítólag gyenge a futómûve, úgyhogy nem annyira szereti a budapesti utakat, de ezt én még nem vettem észre. most 1,5 éves és egyenlõre marad, mert még mindíg nem találtam olyat, amire lecserélném
Szerintem az olasz autókban a meghibásodások száma egyenes arányban van az alkalmazott elektronikus kütyük számával. ebben sajna még mindíg nem erõsek az olaszok (arra ott vannak a japók) Motorikusan, erõátvitelben nem rosszak, futómû és az elektromos cucc érzékeny, rohadni a tipo óta ezek sem rohadnak, formaterv mindenkinek a saját ízlése szerint, utastérben felhasznált anyagok megfelelnek az árkategóriának.
#3617
Írta 2005. február 26. - 13:42

Szívetekre téve a kezeteket, _mûszakilag, szervízigényességben_ mennyire vagytok megelégeve a verdáitokkal ?
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3618
Írta 2005. február 26. - 11:51


új punto: mikor lejött a kép, annyit mondtam magamban: Jézusom. Asszem ez mindent elárul

(ez egyébbként honda sajátosság volt, miniszoknyás lányok elõnyben).
Erre gondolsz?

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3619
Írta 2005. február 26. - 11:39



#3620
Írta 2005. február 26. - 11:35

