sõt mivel a szállítás is drágul, ezért MINDEN drágább leszha drága lesz a benzin, drága lesz a tömegközlekedés is

sõt mivel a szállítás is drágul, ezért MINDEN drágább leszha drága lesz a benzin, drága lesz a tömegközlekedés is
NE ÍGY! NE ÍGY!
NE ÍGY! NE ÍGY!
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
Chevrolet tuning
Közelebb a Corvette-hez
A Chevrolet kereskedõk szinte egész Európában árulják majd a svájci Delta Motor kiegészítõit, amely cég már évek óta foglalkozik Opel, egy ideje pedig a Daewoo/Chevrolet modellek átalakításával is. Horvátországban két már homologizált tuningautóval ismerkedtünk meg. 131 lóerõs lett az 1,4-es Kalos a beépített kompresszor és a töltõlevegõ-hûtõ hatására, így az autó 9,8 másodperc alatt gyorsul százra. A Sprintre keresztelt változat 195 km/h-s végsebességre képes. A teljesítményhez igazították a féktárcsákat is, amelyek az eredeti 236 helyett immár 255 milliméteresek. Rotrex mechanikus feltöltõnek köszönheti nagyobb teljesítményét a Lacetti is. Az 1,8-as motor a gyári 122 helyett 170 lóerõt és 220 newtonméter nyomatékot tud az átalakítás után. A Lacetti sprint 8,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 210 km/h. A próba alkalmával mindkét modell hasonlóan viselkedett. Alul is érezhetõen erõsebbek, ám körülbelül 3000-es fordulatszámtól érkezik meg az igazi hátba verõs erõ, amit a kompresszor visítása fest alá. Nem elsõsorban az autók a gyorsulása, hanem rugalmassága lett sokkal jobb. A fékhatás is hasonló fejõdésen ment keresztül, sokkal erõteljesebben fogja meg az autót az új rendszer.